Strona 1 z 2

Stukanie na nierównościach

: pn sty 03, 2011 13:37
autor: Szumny
Jak w temacie, jestem świeżo po wymianie wszystkich sworzni i tulei wahaczy i problem w tym, iż po tym zabiegu pojawiło się dziwne stukanie z lewej strony samochodu(wydaje mi się że gdzie koło lewego wahacza). Stukanie pojawia się na dziurach i nierównościach i wydaje nieprzyjemny odgłos jakby coś było urwane i o siebie uderzało :crazy: :( ma ktoś może jakiś pomysł co to może być?? :(

Stukanie na nierównościach

: pn sty 03, 2011 13:39
autor: Szumny
Dodam, że wymienione zostały również Końcówki drążka kierowniczego :)

Stukanie na nierównościach

: pn sty 03, 2011 13:51
autor: Vii
Auto na lewarek i ruszaj kołem, raczej targaj i wtedy bedziesz wszystko czuł na własnej rece, zapewne sworzeń wahacza. Zostaw auto w spokoju i nie jeździj nim bo sobie narobisz ambarasu, kiedyś mi sworzeń w oplu combo puścił przy 30 KM / h wrażenia zostaja na całe życie - oczywiscie negatywne !!

Stukanie na nierównościach

: pn sty 03, 2011 14:09
autor: Szumny
Oglądając teraz zestawy naprawcze na alledrogo zorientowałem sie że nie miałem czegoś takiego jak "tulejka ślizgowa" czy może to być tego wina? i gdzie to powinno być montowane? tuleja widoczna np na zdjeciu tej aukcjii: http://allegro.pl/tuleje-wahacza-golf-p ... 58998.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Stukanie na nierównościach

: pn sty 03, 2011 21:38
autor: Marcin TDI
niekiedy wymiana sworznia wahacza nie pomoże bo jak sie trochę wybije mocowanie sworznia to i tak ci będzie stukać ale to podjedz sobie na stację diagnostyczną to ci sprawdzą za 20zł całe zawieszenie

Stukanie na nierównościach

: czw sty 06, 2011 23:31
autor: woli84
Jeżeli chodzi Ci o tą tzw tuleje ślizgową (centrującą) to zależnie od modelu je się montuje ,zależy jaką masz kołyskę jeżeli w kołysce jest takie prowadzenie pod tylną tulejkę wahacza przedniego to nie trzeba tych tulejek a jeżeli nie ma to trzeba zastosować.

Stukanie na nierównościach

: pt sty 07, 2011 10:48
autor: Szumny
tzn ja miałem chyba zamiast tej tulei jakiś zamiennik tego:P tzn jakiś biały plastik zwinięty w rulonik i włożony w tą najwiekszą tulejke na wahaczu--->>
http://img20.allegroimg.pl/photos/orygi ... 1359276776

Stukanie na nierównościach

: pt sty 07, 2011 20:53
autor: juro
A może masz wybite łożysko z mocowaniem amortyzatora, to też się lubi tłuc.

Stukanie na nierównościach

: sob sty 08, 2011 11:32
autor: Longerd
Zapewne górne mocowanie amortyzatora poszło, koszt od 25 do 75zł za jedną poduszkę z łożyskiem.
Przerabiałem to tydzień temu u siebie, waliło na nierównościach strasznie.

Stukanie na nierównościach

: pt sty 14, 2011 18:18
autor: pasiu66
Nie będę zakładał nowego tematu więc zapytam tutaj: cały czas coś mi się tłucze w zawieszeniu wymieniłem sworznie wahacza, dzisiaj zmieniałem łączniki stabilizatora i osłone przegubu i jak auto było w na lewarku to cały amortyzator latał góra dół zarówno z prawy jak i lewy czy to normalne może to włąśnie amory tak się tłuczą?? I dlaczego po wymianie łączników mam skręconą kierownicę jak jade na wprost?
Jeszcze jedno pyt. jak się nazywa część zaznaczona za obrazku?Tuleja drążka stabilizacyjnego? Obrazek

Stukanie na nierównościach

: pt sty 14, 2011 21:08
autor: pasiu66
Nikt nie pomoże ?

Stukanie na nierównościach

: śr sty 19, 2011 14:46
autor: Mk2Wro
pasiu66, To jest TULEJKA STABILIZATORA . Kupilem to do siebie ale niewiem jak to zmienic ;/

Stukanie na nierównościach

: śr sty 19, 2011 23:23
autor: woli84
Fachowo nazywa się to OBSADA-y STABILIZATORA Przynajmniej u mnie na warsztacie tak to się nazywa :)

Stukanie na nierównościach

: czw sty 20, 2011 11:52
autor: Mk2Wro
woli84, pisze Tulejka stabilizatora bo to kupowalem dwa dni temu i tak jest na opakowaniu a w warsztacie roznie nazywaja czesci :)