Strona 1 z 1
Twarde zawieszenie
: wt gru 07, 2010 19:16
autor: michasobczyk
Witam, nie dawno kupiłem golf 1.9 TDI ARL, najmocniejsza wersja, czyli pewnie twarsza. Na początku auto kupiłem z kompletnym kitem H&Ra, był dosyć twardawy, auto się dobrze prowadziło. Jednak auto kupiłem jako dupowóz, bo od twardej i szybkiej jazdy mam inne auto, więc postanowiłem, połączyć komfort z lekko nizszym autem. Zestaw nowe orginalne amortyzatory i do tego nowe sprężyny Eibach Pro Street (czyli powinny być prawie tak miekkie jak seria i lekko obnizyć). Okazało się, że nie było jakieś dużej różnicy pomiedzy tym zestawem a poprzednim. Czy ogólnie Golf z ARL jest taki twardy, bo nie wiem czy znowu mam inwestować w nowe sprezyny? (w ASO mówili mi, że do mojego samochodu OEMowe sprezyny już sa jakies sportowe)
Twarde zawieszenie
: śr gru 08, 2010 01:44
autor: szybkistefan
ARL jest twardszy od zwykłego TDI i jest niższy ale minimalnie. Ale nie jest dużo twardszy według mnie jezdzi się nim przyjemnie. W ARL-u są założone minimalnie niższe i twardsze sprężyny, amor też jest bardziej usportowiony ale też minimalnie. Myślę że jakbyś założył oryginalną sprężyna z ARL to było by przyjemnie.
Twarde zawieszenie
: sob gru 25, 2010 00:24
autor: EnJoy
michasobczyk, zakup odpowiednich sprężyn i masz komfort jaki chciałeś. Do ARL-ek jak i innych TDI szły różne sprężyny, jedne twardsze inne bardziej komfortowe.
szybkistefan pisze:ARL jest twardszy od zwykłego TDI i jest niższy ale minimalnie. Ale nie jest dużo twardszy według mnie jezdzi się nim przyjemnie. W ARL-u są założone minimalnie niższe i twardsze sprężyny, amor też jest bardziej usportowiony ale też minimalnie.
Pierwsze słyszę. Pewnie masz na myśli zawieszenie z pakietu "gti", które tak jak już pisałem.. występowało w różnych odmianach.. w zależności od upodobania klienta.
Twarde zawieszenie
: ndz sty 16, 2011 18:06
autor: michasobczyk
zawias seria i nadal jest twardo, przód jeszce ok, ale tył to masakra