Należy jechać ! Koszt niewielki, bo 50zł w dużym warsztacie z kilkoma stanowiskami. jeżeli coś jest nie tak i ty tego nie czujesz to może odczuć opona, albo elementy gumowe zawieszenia, co później wyjdzie drożej.
Ja jak robiłem zawias z przodu ( kompletnie wszystko, zostały tylko wahacze
) to jak odebrałem od mechanika to się przeraziłem jak to auto jeździ ( aż strach się bać było
). Przy zawracaniu na parkingu miałem wrażenie że zaraz zrobię fikołka autem przez przednie lewe koło. Auto przy 80-90km/h było jakby niestabilne w prowadzeniu.
Od razu po drodze zahaczyłem o ten warsztat i ustawili mi zbieżność ( 20 min roboty ), bo znajomy mechanik co u niego robiłem zawias, nie maił przyrządów do ustawiania geometrii. Po ustawieniu świetnie się prowadzi.
Przestawienie kierownicy ( czy prosto, czy skręcona ) może świadczyć o zbieżności ( kierownica prosto, to pewnie nie ruszali ci drążków kierowniczych tylko ), a ty na pewno powinieneś ustawić kont koła, bo na pewno się zmienił po takiej wymianie, zwłaszcza że ruszane było wszystko w zawiasie z tej strony.
Kąty kół + zbieżność = geometria ( na pewno nie powinna więcej kosztować jak 70zł, aczkolwiek w nie najtańszym zakładzie dałem 50zł )