Wymiana przekładni i amortyzatorów?
: śr lis 17, 2010 23:46
Witam.
Kupiłem ostatnio zimowe opony i okazało się, że letnie mają bieżnik zjechany tak, że na jednej oponie po lewej strony opony bieżnik jest gruby, z drugiej strony prawie 0.
Ponadto na nowych auto ściąga na lewo. Wróciłem z reklamacją do wulkanizacji a tam gość podniósł auto i chwycił lewe przednie koło w ręce i potrząsał nim na wszystkie strony jak chciał. Uchwyt amortyzatora latał na boki jak głupi oraz ta przednia belka która trzyma koła na której są te gumowe osłony (on to nazywał przekładnią) latała przód, tył. Powiedział, że mam to natychmiast wymienić.
Proszę o porady czy to jest to co mam wymienić i czy to będzie dobre?
http://allegro.pl/przekladnia-listwa-ma ... 83619.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Drugie pytanie czy jeśli to to czy dam radę wymienić to sam z dostępem do kanału czy bez warsztatu się nie obędzie? Pan na wulkanizacji mówił, że wymiana wiąże się z podniesieniem silnika. Czy to prawda?
Ostatnia sprawa dotyczy amortyzatorów.
Chcę wymienić wszystkie 4 bo są już w tragicznym stanie. Proszę o dobór jak najtańszych ale w miarę jeszcze niezłych. Czy to będzie ok?
http://allegro.pl/amortyzatory-4-szt-vw ... 74393.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dla mnie każdy grosz się liczy i nie chcę wyrzucić kasy w błoto. Czy można kupić na przód olejowe a na tył gazowe innej firmy i na odwrót czy amortyzatory z przodu i z tyłu muszę być pod siebie dobrane?
Aha i orientujecie się ile mogą w warsztacie wziąć za wymianę tej belki/maglownicy?
Kupiłem ostatnio zimowe opony i okazało się, że letnie mają bieżnik zjechany tak, że na jednej oponie po lewej strony opony bieżnik jest gruby, z drugiej strony prawie 0.
Ponadto na nowych auto ściąga na lewo. Wróciłem z reklamacją do wulkanizacji a tam gość podniósł auto i chwycił lewe przednie koło w ręce i potrząsał nim na wszystkie strony jak chciał. Uchwyt amortyzatora latał na boki jak głupi oraz ta przednia belka która trzyma koła na której są te gumowe osłony (on to nazywał przekładnią) latała przód, tył. Powiedział, że mam to natychmiast wymienić.
Proszę o porady czy to jest to co mam wymienić i czy to będzie dobre?
http://allegro.pl/przekladnia-listwa-ma ... 83619.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Drugie pytanie czy jeśli to to czy dam radę wymienić to sam z dostępem do kanału czy bez warsztatu się nie obędzie? Pan na wulkanizacji mówił, że wymiana wiąże się z podniesieniem silnika. Czy to prawda?
Ostatnia sprawa dotyczy amortyzatorów.
Chcę wymienić wszystkie 4 bo są już w tragicznym stanie. Proszę o dobór jak najtańszych ale w miarę jeszcze niezłych. Czy to będzie ok?
http://allegro.pl/amortyzatory-4-szt-vw ... 74393.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dla mnie każdy grosz się liczy i nie chcę wyrzucić kasy w błoto. Czy można kupić na przód olejowe a na tył gazowe innej firmy i na odwrót czy amortyzatory z przodu i z tyłu muszę być pod siebie dobrane?
Aha i orientujecie się ile mogą w warsztacie wziąć za wymianę tej belki/maglownicy?