tuleje wachacza przod wymiana

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
boob1990
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: wt paź 07, 2008 21:16
Lokalizacja: Ustka

tuleje wachacza przod wymiana

Post autor: boob1990 » czw lis 11, 2010 23:43

Witam chciałbym sie dowiedzieć jak wymienic tuleje wachacza przod... w GOLFIE 3 gdzie ona sie znajduje dokladnie i co trzeba odkrecac zeby wymienic..najlepiej jak by ktos napisał krok po kroku ... z góry dziekuje



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

tuleje wachacza przod wymiana

Post autor: Haki » pt lis 12, 2010 00:44

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=21836" onclick="window.open(this.href);return false; ps ... jak nie masz warunków do wymiany - to się za to nie zabieraj sam ... takie słowa ode mnie :pub:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Bolo159
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz lis 30, 2008 12:47
Lokalizacja: Mazowieckie

tuleje wachacza przod wymiana

Post autor: Bolo159 » sob lis 13, 2010 17:44

Popieram wypowiedź poprzednika. Jeśli niewiesz nawet gdzie znajduje się tuleja to samodzielna wymiana może sie dla Ciebie źle skończyć. Mechanik szybko się z tym upora a koszty wymiany nie sa wielke. Koszt ok 100zł za 2 wachacze robocizna + ok 30zł koszt jednej tulejki. W 1 wachaczu masz 2 tuleje metalowo gumowe to daje razem 4 sztuki. Częściej siadaja w przednim wachaczu te z tyłu, które trzeba ustawić w odpowiedni sposób na znakach.


Auto jest bogiem a prędkość nałogiem, turbo podstawą a nitro zabawą!

Awatar użytkownika
boob1990
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: wt paź 07, 2008 21:16
Lokalizacja: Ustka

tuleje wachacza przod wymiana

Post autor: boob1990 » sob lis 13, 2010 17:52

yhy lecz wiesz... wole sam sie nauczyc wymieniac takie rzeczy niz dawac co chwila do mechanika i placic... w przyszlosci przyda sie znajomosc mechaniki.. a pozatym mam garaz wiec warunki są nawet nawet



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: tuleje wachacza przod wymiana

Post autor: Haki » sob lis 13, 2010 18:46

boob1990 pisze:yhy lecz wiesz... wole sam sie nauczyc wymieniac takie rzeczy niz dawac co chwila do mechanika i placic... w przyszlosci przyda sie znajomosc mechaniki.. a pozatym mam garaz wiec warunki są nawet nawet
A podnośnik albo kanał i coś by autko do góry podnieść masz :chytry: bo z lewarkiem nawet do tego nie podchodź kolego...


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
boob1990
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: wt paź 07, 2008 21:16
Lokalizacja: Ustka

tuleje wachacza przod wymiana

Post autor: boob1990 » sob lis 13, 2010 19:03

nie no mam podnosnik jutro zamierzam na kanał wjechac... bo i tak musze mise olejowa odkrecic



Awatar użytkownika
mishabest
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 488
Rejestracja: czw mar 26, 2009 18:29
Lokalizacja: kraków

tuleje wachacza przod wymiana

Post autor: mishabest » ndz lis 14, 2010 18:42

Haki pisze:bo z lewarkiem nawet do tego nie podchodź kolego...
a dlaczego nie ? osobiście wymieniałem z lewarkiem, tyle że podnosiłem jedną stronę, podłożyłem dechy pod auto, druga strona tak samo i miałem przód w powietrzu. Polecam zagadać z kimś kto ma prasę, będzie szybciej i bez komplikacji. Ja zagadałem z uczniem u jednego mechaniora, dałem mu wahacze i zrobił na fuchę, skasował 20 zł :)


Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae

lecky
GTD Polo
GTD Polo
Posty: 413
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:33
Lokalizacja: Rosnowo/Koszalin
Kontakt:

tuleje wachacza przod wymiana

Post autor: lecky » pn lis 15, 2010 13:28

mishabest, bobrze kolega gada....
ja też sobie radziłem na lewarku i kobyłkach ale prasa jest konieczna i trzeba pamiętać jak pisał kolega Bolo159, by dobrze znaki ustawić...
temat jest do zrobienia w warunkach garażowych (poza prasą) o ile ktoś ma trochę chęci i wszystko pójdzie bez niespodzianek.


Turbo Klekot TDI/AMF+ 104hp/238nm - Polo 6n2 / sprzedane :(
Turbo Klekot HDI/RHS+ 138hp/320nm - Peugeot 307sw / rodzino-wóz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości