Strona 1 z 1

Pukanie pod nogami pasażera?

: śr paź 20, 2010 23:38
autor: ulotens
Witam 2 miesiąe temu nabyłem Golfa. Na początku naszej znajomości pod nogami pasażera wydobywało sie pukanie przy skręcie w prawo, przy prędkościach 80- 120 km/h. Od tamtego czasu zrobiłem 5 tyś km i teraz przy tych samych predkościach puka już przy skręcie w 2 strony. Najbardziej teraz puka przy skręcie w lewo. Dodam że mam 2 łożyska do wymiany( wydobywający się szum z osi przedniej) i jutro planuje je wymienić. Czy ktoś może wie co może być tego przyczyną? przyznam też, że nie mam dobrych mechaników w okolicy i każdy nie co to jest, a jeden jutro po wymianie łożysk ma sprawdzić i ten sam patrzył na gumy przegubów i były całe( w ten sposób wykluczył przeguby wstępnie) dzięki z góry za pomoc i dodam że jestem laikiem który chce ogarnąć temat:)

Pukanie pod nogami pasażera?

: śr paź 20, 2010 23:53
autor: Haki
Niech sprawdzą łączniki , gumy na wahaczach , same przeguby ,,, i ogólnie czy luzów nie ma .
Najlepiej byłoby podjechać na stację diagnostyczną i wykonać badanie amorków -- na bank wyskoczy co puka i stuka w golfiku ....

Pukanie pod nogami pasażera?

: czw paź 21, 2010 22:42
autor: ulotens
Dzięki bardzo:) kolega mechanik wrócił zza granicy i może na dniach obada co się tam dzieje. Więc wezme to w pierwszej kolejności pod uwagę

Pukanie pod nogami pasażera?

: pt paź 22, 2010 10:14
autor: Kubson44
mozliwe ze to wina sworzni, kolo ma luzy i puka przy małych nierównosciach o duzej czestotliwosci... syt u mnie podobna

Pukanie pod nogami pasażera?

: wt paź 26, 2010 14:17
autor: ulotens
wymieniłem 2 łożyska wczoraj i od razu lepiej. CO się okazało to nie miałem piasty lewej dokręconej i ogólnie luzy w zawieszeniu ale już wszystko zrobione. wina też jest w 2 łacznikach, 2 tulejach wachacza(pionowe) i i 2 gumach stabilizatora. ale mimo że to jest do zrobienia to i tak po dokręceniu wszystkiego pukanie zniknęło:))Dodam też że 4 mechaników( jak można ich tak nazwąć) mających swoje warsztaty po oględzinach silnika nie zauważyło, że nie ma śruby od napinacza paska (alternatora chyba?:)) i że jest widocznie nie na swoim miejscu!! Dodam też że miałem problem z turbo i mocą każdy z nich mówił ze to może być coś poważniejszego a to szlaufik od pod ciśnienia z elektrozaworu był rozcięty... także mechaników z Gryfowa śląskiego nie polecam!!!