Skrzywiony drążek kierowniczy
: sob paź 09, 2010 15:09
cd. Skrzywiony drążek kierowniczy (zamknięty)
Podczas wymiany amortyzatorów, "mechanik" skrzywił mi drążek kierowniczy.
Po wyjechaniu z warsztatu, kierownica od razu się skrzywiła i jadąc prosto wyglądało to jak cały czas na zakręcie. Tu się wesoła historia kończy. Pojechałem ustawić geometrię. Po przeliczeniu, wyszła różnica 6mm. O tyle się skrócił. Diagnosta ustawił zbieżność na skrzywionym drążku. Wróciłem do "mechanika", który powiedział, że się drążki prostuje i zwalił winę na diagnostę. Mam wrażenie ,że to kowal a nie "mechanik".
Jak mocno skrzywiony drążek można wyprostować, bo na forum jedni piszą, że się prostuje, drudzy odradzają?
Jak będzie trzeba wymienić na nowy to chciałbym coś z górnej półki, zbliżone do oryginału - Lemforder lub TRW tylko cena ok 90zł, a może tańszy hiszpański RTS (montowany do seata) będzie wystarczający, gdyż znów będzie trzeba jechać na zbieżność
Podczas wymiany amortyzatorów, "mechanik" skrzywił mi drążek kierowniczy.
Po wyjechaniu z warsztatu, kierownica od razu się skrzywiła i jadąc prosto wyglądało to jak cały czas na zakręcie. Tu się wesoła historia kończy. Pojechałem ustawić geometrię. Po przeliczeniu, wyszła różnica 6mm. O tyle się skrócił. Diagnosta ustawił zbieżność na skrzywionym drążku. Wróciłem do "mechanika", który powiedział, że się drążki prostuje i zwalił winę na diagnostę. Mam wrażenie ,że to kowal a nie "mechanik".
Jak mocno skrzywiony drążek można wyprostować, bo na forum jedni piszą, że się prostuje, drudzy odradzają?
Jak będzie trzeba wymienić na nowy to chciałbym coś z górnej półki, zbliżone do oryginału - Lemforder lub TRW tylko cena ok 90zł, a może tańszy hiszpański RTS (montowany do seata) będzie wystarczający, gdyż znów będzie trzeba jechać na zbieżność