Skrzywiony drążek kierowniczy
: sob paź 09, 2010 15:09
cd. Skrzywiony drążek kierowniczy (zamknięty)
Podczas wymiany amortyzatorów, "mechanik" skrzywił mi drążek kierowniczy.
Po wyjechaniu z warsztatu, kierownica od razu się skrzywiła i jadąc prosto wyglądało to jak cały czas na zakręcie.
Tu się wesoła historia kończy. Pojechałem ustawić geometrię. Po przeliczeniu, wyszła różnica 6mm. O tyle się skrócił. Diagnosta ustawił zbieżność na skrzywionym drążku. Wróciłem do "mechanika", który powiedział, że się drążki prostuje i zwalił winę na diagnostę. Mam wrażenie ,że to kowal a nie "mechanik".
Jak mocno skrzywiony drążek można wyprostować, bo na forum jedni piszą, że się prostuje, drudzy odradzają?
Jak będzie trzeba wymienić na nowy to chciałbym coś z górnej półki, zbliżone do oryginału - Lemforder lub TRW tylko cena ok 90zł, a może tańszy hiszpański RTS (montowany do seata) będzie wystarczający, gdyż znów będzie trzeba jechać na zbieżność
Podczas wymiany amortyzatorów, "mechanik" skrzywił mi drążek kierowniczy.
Po wyjechaniu z warsztatu, kierownica od razu się skrzywiła i jadąc prosto wyglądało to jak cały czas na zakręcie.

Jak mocno skrzywiony drążek można wyprostować, bo na forum jedni piszą, że się prostuje, drudzy odradzają?

Jak będzie trzeba wymienić na nowy to chciałbym coś z górnej półki, zbliżone do oryginału - Lemforder lub TRW tylko cena ok 90zł, a może tańszy hiszpański RTS (montowany do seata) będzie wystarczający, gdyż znów będzie trzeba jechać na zbieżność
