Strona 1 z 1
					
				Wybór gleby..
				: pn sie 23, 2010 17:27
				autor: Gofer-przemos
				Witam, mam poważny dylemat i mam nadzieję, że mi pomożecie 

 Do tej pory jeździłem na zawiasie weiteca 40/40 niestety tylne amorki się wylały i teraz zastanawiam się czy kupić (kompletne) 40/40 czy może 60/60.. Tej drugiej, niższej opcji trochę się boję bo nie chcę czegoś cennego zostawić na drodze 

 Jak wam jeździ się przy takim zawiasie? Z góry dzięki za pomoc! PozdraVWiam !!
 
			 
			
					
				Wybór gleby..
				: pn sie 23, 2010 19:28
				autor: tobi19761
				ja bym został przy pierwszej opcji bo na takiej jeżdże!
			 
			
					
				Wybór gleby..
				: śr sie 25, 2010 22:02
				autor: tycekvw
				Kolego musisz sam zdecydować. Uważam ze gleba -40 to żadna gleba  

 Ja jeżdżę cały rok na 80/80 i nic nigdy nie "zostawiłem" na drodze.  

  Z tym że na zimę zakładam większą felgę i wyższą oponę wiec mam te 3 cm wyżej. Więc  kolego nie zastanawiaj się i  kładź jak najniżej  

 
			 
			
					
				Wybór gleby..
				: czw sie 26, 2010 08:34
				autor: tobi19761
				choćbyś nie wiem ile na dół puścił to i tak z golfa ferrari nie zrobisz 

 
			 
			
					
				Wybór gleby..
				: czw sie 26, 2010 10:17
				autor: Gofer-przemos
				Słuchaj kolego dla mnie gofer to coś więcej niż ferrari 

))))))
 
			 
			
					
				Wybór gleby..
				: czw sie 26, 2010 10:22
				autor: *adik*
				moj kolega jezdzi na 80/80 juz 2 rok zima nie zima i nic nie" zostawia", 40/40 to toszke mało 

tak ze mozesz spokojnie zejsc nizej no ale wiadomo ze trzeba bedzie bardziej uwazac
 
			 
			
					
				Wybór gleby..
				: pn lut 07, 2011 17:47
				autor: brayan1
				Witam serdecznie, przyszła pora na wymianę amorków w moim golfie mk3 1.9 TDI AFN variant z 97 roku. Chcę autko delikatnie obniżyć zeby lepiej się prezentowało, było trochę twardsze i lepiej prowadziło się w zakrętach. Jednocześnie chciałbym zachować jego funkcjonalność, często podróżuje autem w 5 osób i bagażem. Nie chciałbym mieć problemu z obcierającymi kołami, a kółka mam 195/50/15. Myślałem o wymianie amortyzatorów i sprężyn, przeszukując forum spotkałem się z różnymi opiniami, co do marki tych podzespołów i cen. Jestem w tym temacie zupełnym laikiem i liczę na pomoc osób które zjadły zęby na zawieszeniach. Czy istnieje jakiś złoty środek między glebą a funkcjonalnością?? Nie chciałbym gwintu myślę raczej o jakimś gotowym zestawie. Na ten cel chciałbym przeznaczyć ok 1500 Pln.
Dziękuje bardzo za odpowiedzi pozdrawiam wszystkich fanów tej wspaniałej marki, i przepraszam jeśli pisze w złym temacie.
			 
			
					
				Re: Wybór gleby..
				: pt lut 11, 2011 23:11
				autor: red_devil25
				brayan1 pisze:Witam serdecznie, przyszła pora na wymianę amorków w moim golfie mk3 1.9 TDI AFN variant z 97 roku. Chcę autko delikatnie obniżyć zeby lepiej się prezentowało, było trochę twardsze i lepiej prowadziło się w zakrętach. Jednocześnie chciałbym zachować jego funkcjonalność, często podróżuje autem w 5 osób i bagażem. Nie chciałbym mieć problemu z obcierającymi kołami, a kółka mam 195/50/15. Myślałem o wymianie amortyzatorów i sprężyn, przeszukując forum spotkałem się z różnymi opiniami, co do marki tych podzespołów i cen. Jestem w tym temacie zupełnym laikiem i liczę na pomoc osób które zjadły zęby na zawieszeniach. Czy istnieje jakiś złoty środek między glebą a funkcjonalnością?? Nie chciałbym gwintu myślę raczej o jakimś gotowym zestawie. Na ten cel chciałbym przeznaczyć ok 1500 Pln.
Dziękuje bardzo za odpowiedzi pozdrawiam wszystkich fanów tej wspaniałej marki, i przepraszam jeśli pisze w złym temacie.
kolego mialem w mk3 obnizenie 40/40 i te same dylematy co Ty.Bylo dobrze i polecam.Wiadomo potem apetyt rosnie i czlowiek chce nizej ,ale zacznij do tego ,a potem ewentualnie w dol.Mialem zestaw MTS Technik kompletny kit .Te same opony i nie bylo problemu ,z obcieraniem itd.