Witam,
otóż sprawa wygląda następująco: zapakowałem ostatnio w samochód 4 osoby (ze mną) no i cały bagażnik rzeczy by wybawić się nad morzem. Auto sprawowało
się bez zarzutu, do momentu gdy na jednej z głównych ulic 3-miasta podczas sporej ulewy nie zauważyłem japy w drodze. Efekt = luz w prawym przednim kole i
skręcona w prawą stronę kierownica. Cóż to takiego może być? Mało tego tylna belka delikatnie się wygięła przez co koła z tyłu na chwilę obecną wyglądają tak
/----\ ale belkę już zdobyłem i wymiana na dniach. Dodam tylko, że jakoś udało mi się wrócić autem do domu, ale komfort jazdy zostawię bez komentarza.
Macie pomysły piszcie, z góry dzięki za pomoc.
Luz na kole + skręcona kierownica (mk2)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Farinos
- grupa kujawsko-pomorska
- Posty: 55
- Rejestracja: sob sie 08, 2009 10:18
- Lokalizacja: Strzelno
- Kontakt:
Luz na kole + skręcona kierownica (mk2)
[img]http://images49.fotosik.pl/230/2121b91ca34a9d8fmed.jpg[/img]
Moje czerwone szaleństwo: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=284003
Moje czerwone szaleństwo: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=284003
Luz na kole + skręcona kierownica (mk2)
zobacz czy wahacz czy coś się nie wygięło sprawdź też czy śruby dobrze trzymają
były http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=303319" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=471027" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=471027" onclick="window.open(this.href);return false;
- KemotZabrze
- Mały gagatek
- Posty: 114
- Rejestracja: pn paź 26, 2009 17:00
- Lokalizacja: Zabrze
Luz na kole + skręcona kierownica (mk2)
jako że jeżdże dosyć nisko po śląskich drogach, wiem że po takich uderzeniach lubią się sypać tuleje wahacza, no i może się wyginać sam wahacz. Jeśli się wygiął to będzie ściągał w jedną stronę, a jak dojdą do tego tuleje to będą luzy. Ale musisz sprawdzić wszystko, końcówki drążków, tuleje, sworznie, przeguby.
- Farinos
- grupa kujawsko-pomorska
- Posty: 55
- Rejestracja: sob sie 08, 2009 10:18
- Lokalizacja: Strzelno
- Kontakt:
Luz na kole + skręcona kierownica (mk2)
Faktycznie była walnięta tuleja wahacza, ale i końcówkę drążka trzeba było wymienić w ten sposób pozbyłem się luzu na kole. Kwestia skręconej kierownicy to po prostu przekręcona kierownica, wystarczyło wyciągnąć trombi-guzik z kierownicy i wyregulować. Wymiana belki odbyła się bez większych problemów i auto od jakiś 2 tygodni jest normalnie na chodzie. Jednak zauważyłem, że z tyłu prawa strona straciła mocowanie jednej szpilki, gwint się wytarł ze starości i w ogóle nie trzyma. Można jeździć na 3 szpilkach? Czy jednak jest ryzyko, że stracę koło podczas jazdy?
[img]http://images49.fotosik.pl/230/2121b91ca34a9d8fmed.jpg[/img]
Moje czerwone szaleństwo: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=284003
Moje czerwone szaleństwo: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=284003
Luz na kole + skręcona kierownica (mk2)
miby mozna ale ja bym przewiercił i nagwintował od nowa na większy rozmiarFarinos pisze:Można jeździć na 3 szpilkach? Czy jednak jest ryzyko, że stracę koło podczas jazdy?
były http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=303319" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=471027" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=471027" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Luz na kole + skręcona kierownica (mk2)
No i jeżeli policja Cię złapie i zobaczy te trzy szpilki to stracisz dowód.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości