Strona 7 z 25

Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz

: czw lip 23, 2015 22:19
autor: kejol
Chodzi o to, ze jadac na drugim biegu podchodzac pod 4,5 tys obrotow czuje nak sie silnik dusi i meczy. W mazdzie przed potopowej w 2.0 147 km czulem te konie tutaj daje kopa od 2000 bo kompresji nie ma ale slaby ten downsize'ing...
Szybciutko musze zmieniac biegi aby silnik nie wył dodatkowo komputer rowniez sugeruje juz przy 1900 obr zmiane na wyzszy bo wieksza oszczednosc. Zaluje tez ze automatu nie wzialem, eh Polak madry po szkodzie. Ogolnie ok jestem zadowolony bo zgrzeszyl bym gdybym narzekal ale sa dla mnie male mankamenty o ktorych nie wiedzialem i dlatego ne wymieniam. Po to jest forum aby sie pozalic :)
A co do blokad na amorkach to za tydzien ide do serwisu bo czas w zegarku spoznia sie z dnia na dzien o 10 minu to zapytam i poprosze aby spojzeli...

Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz

: pn sie 10, 2015 16:36
autor: adline10
Czy ktoś mógłby podać symbol tych rzekomo poprawionych amortyzatorów w wersji comfortline czy highline, nie sportowej?

Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz

: ndz sie 30, 2015 13:22
autor: zile12
Czy zawieszenie opcjonalne ,,sportowe" (dla felg Dijon) w wersji wyposażeniowej highline jest jest niższe w stosunku do standartu wersji Highline (z felgami Dover) ? jeśli tak to o ile ?
Czy macie jakieś wiarygodne informacje w tym temacie ? Nigdzie nie mogę znaleźć danych producenta w tej kwestii
Pytam o to, bo mam przy wyjeżdzie taki uskok gdzie czasami obecną toyotą Yaris zachaczam spodem. Próbowałem prezejeżdżać golfem 7 z zwykłym zawieszeniem i było OK.
Ale zastanawiam się czy może być problem w wersji z sportowym zawiasem. (jeśli zawieszenie byłoby niższe) ?

Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz

: czw wrz 10, 2015 20:45
autor: piteks
zile12 pisze:jeśli tak to o ile ?
O 2 cm.

Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz

: śr wrz 30, 2015 18:34
autor: linkworld
Powiedzcie koledzy, tak w temacie zawiasu sportowego w mk7. Czy to, ze w konfiguratorze przy wyborze felg 17 Dijon zmuszany jestem do wybrania zawieszenia sportowego wynika z jakichs uwarunkowan technicznych czy to niemiecka pazernosc :-)
Pytam bo mam zamiar zamowic Varianta Mk7 na zwyklych felgach 16 Toronto a potem dokupic wybrane przeze mnie felgi 17'' (szesnastki zostana mi na zime). Czy z takim manewrem nie bede mial probelmu?

Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz

: czw paź 01, 2015 04:42
autor: wojtas_GT
Tylko przelicz czy oplaca sie wyrzucac lub zamieniac dobrej klasy letnie gumno. Watpie by cos innego niż styl i wyglad mial tu znaczenie, na 17 moze smiesznie wygladac tak wysoko. Ja bym bral albo albo.
Ewentualnie przejedz sie z jakims znajomym jego bmw z silnikiem 3 litry i ci przejdzie golf. :bigok:

Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz

: czw paź 01, 2015 09:39
autor: rysiektr
wojtas_GT pisze:Ewentualnie przejedz sie z jakims znajomym jego bmw z silnikiem 3 litry i ci przejdzie golf.
A po 1szym serwisie jak zobaczysz rachunek za naprawę to zatęsknisz za golfem :rotfl:
Mam BMW wiem co mówię.

Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz

: czw paź 01, 2015 16:10
autor: piteks
linkworld pisze: Czy to, ze w konfiguratorze przy wyborze felg 17 Dijon zmuszany jestem do wybrania zawieszenia sportowego wynika z jakichs uwarunkowan technicznych czy to niemiecka pazernosc :-)
Miejscowa pazerność. Teraz pewnie tym większa, że amerykanie upominają się o kasę za "eko diesle" :grin:
Sportowy zawias polega w golfie na tym, że jest o 2 cm obniżony w stosunku do "normalnego" mk7.
Dijony mają gumy 225/45/R17, a "normalnie" jest 205/55/R16.
Teraz zależy co kto lubi :)

Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz

: czw paź 01, 2015 17:48
autor: linkworld
wojtas_GT pisze:Tylko przelicz czy oplaca sie wyrzucac lub zamieniac dobrej klasy letnie gumno
Właśnie przeliczyłem i wychodzi, że zaoszczędzę 500 zł jeśli zamówię fabryczny zawias sportowy i Dijony. Nie jest to jakaś duża kwota, natomiast jeśli wezmę mk7 na 16'' Toronto to mam wtedy możliwość doboru felg 17'' i opon na lato jakie chcę. Zaś opony letnie 16'' zhandluję lub oddam po rodzinie, bo to popularny rozmiar :chytry: .

Ale z uwagi na to, że:
piteks pisze:Sportowy zawias polega w golfie na tym, że jest o 2 cm obniżony w stosunku do "normalnego" mk7.
to rzeczywiście daliście mi do myślenia, czy przypadkiem wersji nie-sportowej zawiasu nie będzie dziwnie wyglądał na felgach 17'', zwłaszcza, że planowałem na nie wsadzić opony 215/45.

Hmm, może ktoś bardziej obyty z tematami na forum pamięta jakieś zdjęcia mk7 ze standardowym zawiasem ale na felgach 17''? Czy można prosić o jakiś link?

A tak swoją drogą, to jak się jeździ na tym sportowym zawieszeniu po naszych "wysokiej jakości", wyremontowanych na Euro2012, drogach :-) ? Czy 225/45 to nie jest za szeroki kapeć jak na nasze koleiny,
no i czy przy 1.4TSI 150KM odczuję jakiś wzrost spalania w stosunku do 215/45?

Dużo pytań i może niekoniecznie w tym temacie co trzeba, ale mam mętlik w głowie :? Z góry dziękuję za pomoc.

Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz

: wt paź 06, 2015 08:02
autor: piteks
"Sportowy" zawias spokojnie daje radę na naszych drogach.
Co do spalania, to bardziej odczujesz różnice przy różnych stylach jazdy niż przy wymianie kapci 225 na 215 :-) . No chyba, że Ci się uda zauważyć 0,2-0,3 różnicy :D

Re: Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz

: wt paź 06, 2015 08:52
autor: linkworld
piteks pisze:"Sportowy" zawias spokojnie daje radę na naszych drogach.
Co do spalania, to bardziej odczujesz różnice przy różnych stylach jazdy niż przy wymianie kapci 225 na 215 :-) . No chyba, że Ci się uda zauważyć 0,2-0,3 różnicy :D
Przemyślałem już sprawę i zaryzykuję 17'' i sportowy zawias. Na jeździe próbnej jakoś mnie za bardzo nie sponiewierało, więc myślę, że będzie luz.
A tak dla potomnych - to jeśli kogoś interesuje jak będzie wyglądał mk7 na różnym zawiasie i felgach, to na niemieckim forum jest taki, dość długi topic (83 strony) na ten temat ze zdjęciami, więc nie trzeba "szprechać żeby zrozumieć:
http://www.motor-talk.de/forum/eure-fel ... ml?page=17

Dzięki za pomoc i uwagi. :pub:

Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz

: wt paź 06, 2015 09:40
autor: piteks
Myślę, że będziesz zadowolony. Na pewno auto wygląda ładniej, a różnica w komforcie jest nieduża :-)

Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz

: wt paź 06, 2015 21:13
autor: zile12
Nie wiem czy są jakieś przeciwwskazania techniczne w stosowaniu 17" felg przy seryjnym "niesportowym" zawieszeniu, że nie można tak skonfigurować samochodu przy zamawianiu.
Dla mnie jest to czysta pazerność z strony VW, bo np chciałbym 17" felgi , ale ze zwykłym komfortowym zawiasem, no to niestety tego wariantu nie mogę zamówić. Dla tych co chcą mieć ładne koło i jednocześnie komfort to VW pozostawia tylko jedna możliwość - zawieszenie DCC za ok 4 tysi

Stuki z tyłu od nowości Golf 7 Variant 2014 wielowahacz

: czw paź 29, 2015 02:06
autor: nurekpadi
U mnie były (są) stuki w zawieszeniu słyszalne wyraźnie z prawej tylnej strony. Pojawiły się po jakiś 2 tygodniach użytkowania samochodu, przy przebiegu ok 600km. Po 3 wizytach w ASO i klasycznej formułce "ten typ tak ma" stwierdziłem, że to niemożliwe, przecież wiem jak powinno pracować wielowahaczowe zawieszenie (pod względem dźwiękowym), a że stuki bardzo przypominały dźwięki jakie wydawał amortyzator w poprzednim samochodzie (tam amor dostał luzu poprzecznego) postanowiłem podjechać do pierwszej lepszej stacji kontroli pojazdów na test amorów. Wynik, tak jak się spodziewałem prawy tylny 20%, lewy tylny 77% różnica na jednej osi 57%... Teraz czekam (już 5 tydzień, hello VW Poznań! Żyjecie?) na amortyzator i zobaczymy czy stuki zniknął. Może też sprawdźcie amory. 10 zł wydacie na test a może akurat... U mnie jest DCC ale to też nie uchroniło samochodu od problemów ze stukami ;)