Strona 2 z 2

Generalny remont zawieszenia

: pn kwie 25, 2016 00:02
autor: Eyk88
Jakie części polecacie z tyłu zmienić? Chciałem to kompleksowo wymienić: tuleje belki, na amorkach osłony, bałwanki, gumy pod stabilizator, mocowanie/poduszki amortyzatorów. Coś jeszcze? Amorków nie ruszam bo ok są. Tylko czy coś mi z głowy nie wypadło bo w tym tyg zamawiam części :D Pod sprężynami są podkładki jakieś? bo chyba w 4x4 były.

Generalny remont zawieszenia

: pn kwie 25, 2016 08:14
autor: Beniek307
Czekam na relację i opis, ile taki generalny remont wyniesie. Jestem bardzo ciekaw, jakie to mogą być koszty.

Generalny remont zawieszenia

: pn kwie 25, 2016 19:38
autor: Eyk88
A jaki to problem dodać ceny kilku części?

Generalny remont zawieszenia

: sob cze 18, 2016 00:07
autor: pderk
Witam
W końcu mam trochę wolnego i też aura dopisuje wiec zabrałem się za wymianę wszystkich gum od zawieszenia w moim mk4.
Przód cały zrobiony i teraz tuleje sanek wymieniłem z tym ze zauważyłem że po poluzowaniu sanek całe zawieszenie przednie mi sie przesuneło. I czy po ponownym skreceniu sanek muszę ustawić geometrię kół? Bo jezeli tak to wymienie jeszcze drazek kierowniczy +końcówki zeby dwa razy nie placic za geometrie.

Jezeli chodzi o koszty to całe zawieszenie w poliuretanie kosztowało mnie 450 zl + 38 zl za dwie tuleje Lemforder do sanek

Generalny remont zawieszenia

: sob cze 18, 2016 09:42
autor: piotrek233
Oczywiście, że trzeba robić reometrię.

Re: Generalny remont zawieszenia

: ndz lis 19, 2017 23:39
autor: Upiter
przemlin pisze:Mie wiem czy to ma znaczenie ale te tuleje pełne z tt czy s3 btyły stosowane fabrycznie w troszke innych wahaczach, tt miało inne wachacze niz golf 4, wystarczy wpisać w google wahacze od tt . Ten wahacz , wyglada na to , że przy wahaczu z tt jest wiekszy kąt wyprzedzenia swożnia zwrotnicy. Kavior , a gumki sanek wymieniałęś??? :hmm: Napewno masz wszystkie gumy w zawiasie wymienione?? :hmm: :hmm:
Odgrzewam kotleta ;p Czy te pełne wahacze pasują p&p do bory/golfa?

Generalny remont zawieszenia

: ndz lis 19, 2017 23:48
autor: riccardoa
Masz na myśli pełne wahacze czy pełne tuleje wahaczy?Bo jeśli pełne tuleje- to tak.

Generalny remont zawieszenia

: ndz lis 19, 2017 23:52
autor: Upiter
Pełne wahacze te odlewane

Generalny remont zawieszenia

: wt lis 21, 2017 22:17
autor: przemlin
Upiter pisze:Pełne wahacze te odlewane
Jesli chcesz wahacze z tt to musisz wymienić stabilizator... a co za tym idzi amortyzatory/ inaczej mocowany jest stabi w audi tt niż w golfie. patrz google... :jaja:

Generalny remont zawieszenia

: wt lis 21, 2017 22:28
autor: Upiter
przemlin, rozumiem, mam stabi i amorki ;) Zastanawiam się nad montażem jeszcze wahaczy, nie wiem czy dadzą coś więcej niż zwykle wahacze z pełnymi tulejami prócz masywności samego wahacza...
Nie widziałem też żeby ktoś takowe montował w mk4

Generalny remont zawieszenia

: śr lis 22, 2017 17:27
autor: cegulla
A może mi ktoś powie co jeszcze może pukać, wymieniłem wszystkie gumy u siebie z przodu tzn. obydwie tuleje wahacza, sworzeń wahacza, łącznik stabilizatora, końcówka drążka i tuleje stabilizatora. Wszystko na obu stronach lemfordera. Autko prowadzi się sztywniej, lecz jeszcze słyszę delikatne postukiwanie na dołkach z przedniej osi, czy to mogą być poduszki amortyzatorów ? Amorki mam sprawne tzn około 80%.

Generalny remont zawieszenia

: śr lis 22, 2017 22:24
autor: marcin7x5
Mogą być same amorki, tuleje sanek, luzy na łożysku amorka...

Generalny remont zawieszenia

: czw lis 23, 2017 15:23
autor: cegulla
Jak mi tyle amorki wystają, to poduszki tak do wymiany ?

Obrazek

Obrazek

Generalny remont zawieszenia

: czw lis 23, 2017 22:50
autor: przemlin
lewa TAK, odległość od kielicha z lewej powinna być tak jak masz z prawej, /lewa częściej też zbiera strzały wiadomo/