Swieci kontrolka wspomagania po wymianie sprężyn.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Swieci kontrolka wspomagania po wymianie sprężyn.
Zauważyłem teraz, że czasem przy odpaleniu auta nie gaśnie kontrolka ESP oraz ABSu oraz po sekundzie zaswieca się kontrolka żółtej kierownicy. Wystarczy jeszcze raz odpalić i kontrolki ESP i ABSu gasną. Akumulator był na bank odłączany przez mechanika. Bo FIS miał domyślny język francuski ustawiony. O jakiej adaptacji mówicie? Muszę sprawdzić błędy jak wrócę z urlopu. Bo mam kabel z diagnostyki tylko muszę zainstalować i skonfigurować.
Swieci kontrolka wspomagania po wymianie sprężyn.
Panowie czy błąd ABSu
0283 - Układ ABS; czujnik prędkości koła; przedni lewy (G47)
012 - usterka elektryczna w obwodzie - Sporadyczny
może mieć wpływ, że wyświetla się błąd oraz świeci się żółta kierownica ????
00573 - Czujnik momentu obrotowego kierownicy (G269)
008 - Niezrozumiały sygnał
Maglownia II gen 1K1 909 144 J
Skasowałem wszystkie błędy VCDSEm i z 3 razy odpaliłem samochód i żółta kierownica wspomagania nie świeci się podczas jazd testowej.
0283 - Układ ABS; czujnik prędkości koła; przedni lewy (G47)
012 - usterka elektryczna w obwodzie - Sporadyczny
może mieć wpływ, że wyświetla się błąd oraz świeci się żółta kierownica ????
00573 - Czujnik momentu obrotowego kierownicy (G269)
008 - Niezrozumiały sygnał
Maglownia II gen 1K1 909 144 J
Skasowałem wszystkie błędy VCDSEm i z 3 razy odpaliłem samochód i żółta kierownica wspomagania nie świeci się podczas jazd testowej.
Re: Swieci kontrolka wspomagania po wymianie sprężyn.
htmlKontrolka żółtej kierownicy wraca, raz po 7 km, raz po 300km. Skasuje błąd i jakiś czas mam spokój lub przy następnym odpaleniu auta już wraca i świeci. Ponawiam pytanie:
Panowie czy błąd ABSu
0283 - Układ ABS; czujnik prędkości koła; przedni lewy (G47)
012 - usterka elektryczna w obwodzie - Sporadyczny
może mieć wpływ, że wyświetla się błąd oraz świeci się żółta kierownica ????
00573 - Czujnik momentu obrotowego kierownicy (G269)
008 - Niezrozumiały sygnał
Maglownia II gen 1K1 909 144 J
Panowie czy błąd ABSu
0283 - Układ ABS; czujnik prędkości koła; przedni lewy (G47)
012 - usterka elektryczna w obwodzie - Sporadyczny
może mieć wpływ, że wyświetla się błąd oraz świeci się żółta kierownica ????
00573 - Czujnik momentu obrotowego kierownicy (G269)
008 - Niezrozumiały sygnał
Maglownia II gen 1K1 909 144 J
Re: Swieci kontrolka wspomagania po wymianie sprężyn.
Czy ktoś z zaawansowanych użytkowników może mi odpowiedzieć na poniższe pytania?
Mam problem z maglownicą II generacji w Audi A3 8P z 2004. Historia mojego problemu zaczęła się 8 miesięcy temu, gdy odebrałem od mechanika auto po wymianie elementów zawieszenia z przodu. Auto odebrałem z świecąca kontrolką żółtej kierownicy. Wszelkie próby skasowania błędu, adaptacji itp itd nie zdały egzaminu.
Następny krok który poczyniłem to wymiana maglownicy na używkę z szrotu II generacji trafiła się 1K1 909 144 J, zapewne z jakiegoś Golfa. Niestety tutaj mechanik też stwierdził, że kontrolka zapaliła się podczas przejazdu na geometrię zawieszenia. Gdy odebrałem auto kontrolka nie świeciła i nacieszyłem się 2 dni i 300km, zaświeciła się niespodziewanie przy prędkości 60-80km/h na prostej drodze w trasie. Następnie kupiłem interfejs na aliexpress i skasowałem błąd i o dziwo kontrolka nie pojawiła się przez jakiś miesiąc. Niestety znowu się pojawiła i skasowanie błędu VCDsem dawało spokój na kilka do kilkadziesiąt km. Żona mówiła też, że jak ona jechała to zaświeciła się, a na drugi dzień nie świeciła się przy pierwszym przejeździe, a w drodze powrotnej zaświeciła się. Śmiem twierdzić, że kontrolka potrafi sama zapalać się i gasnąć bez ingerencji VCDsem.
Podjąłem również próbę wykodowania całkowicie kontrolki wspomagania, lecz nikomu się to nie udało Próbowało dwóch elektromechaników.
Słyszałem, że aktualizacja oprogramowania to może być ratunek na mój problem.
Moja maglownica to:
Adres 44: Wsp.kierownicy Plik etykiet: 1Kx-909-144-G2V2.clb
Oznaczenie elementu: 1K1 909 144 J
Komponent: EPS_ZFLS Kl.5 D04 1606
Kod serwisu: WSC 00000 000 00000
VCID: 326A2254AD2F60D12F-8066
Znaleziono 1 błąd:
00573 - Czujnik momentu obrotowego kierownicy (G269)
008 - Niezrozumiały sygnał
1. Ile kosztuje aktualizacja oprogramowania u zdolnego elektromechanika albo w ASO?
2. Czy moja maglownica II generacji posiada jakieś nowsze oprogramowania?
3. Czy moje objawy mogą być spowodowane uszkodzeniem okablowania?
4. Czy ktoś zna dobrego elektromechanika w Warszawie i w promieniu 50km od Warszawy co mógłby zdiagnozować okablowanie i nie za miliony? Zleciłem jednemu elektromechanikowi aby sprawdził, ale olał sprawę bo mu się nie chciało odkręcać belki i od razu wystartował się wykodowania które mu nie wyszło.
5. Czy da się wgrać nowe oprogramowanie VCDsem i interfejsem z aliexpress czy tu trzeba bardziej profesjonalny interfejs i inne oprogramowanie?
6. Druciarstwo - czy jeśli bym się zdecydował na wykręcenie żarówki odpowiadającej za tą kontrolkę to muszę wkręcić spaloną czy wystarczy wykręcić? Trudno się dobrać do zegarów i ile może taki zabieg kosztować? Czy zegary po takiej ingerencji nie mają np. skłonności do przepalania się itp itd?
Mam problem z maglownicą II generacji w Audi A3 8P z 2004. Historia mojego problemu zaczęła się 8 miesięcy temu, gdy odebrałem od mechanika auto po wymianie elementów zawieszenia z przodu. Auto odebrałem z świecąca kontrolką żółtej kierownicy. Wszelkie próby skasowania błędu, adaptacji itp itd nie zdały egzaminu.
Następny krok który poczyniłem to wymiana maglownicy na używkę z szrotu II generacji trafiła się 1K1 909 144 J, zapewne z jakiegoś Golfa. Niestety tutaj mechanik też stwierdził, że kontrolka zapaliła się podczas przejazdu na geometrię zawieszenia. Gdy odebrałem auto kontrolka nie świeciła i nacieszyłem się 2 dni i 300km, zaświeciła się niespodziewanie przy prędkości 60-80km/h na prostej drodze w trasie. Następnie kupiłem interfejs na aliexpress i skasowałem błąd i o dziwo kontrolka nie pojawiła się przez jakiś miesiąc. Niestety znowu się pojawiła i skasowanie błędu VCDsem dawało spokój na kilka do kilkadziesiąt km. Żona mówiła też, że jak ona jechała to zaświeciła się, a na drugi dzień nie świeciła się przy pierwszym przejeździe, a w drodze powrotnej zaświeciła się. Śmiem twierdzić, że kontrolka potrafi sama zapalać się i gasnąć bez ingerencji VCDsem.
Podjąłem również próbę wykodowania całkowicie kontrolki wspomagania, lecz nikomu się to nie udało Próbowało dwóch elektromechaników.
Słyszałem, że aktualizacja oprogramowania to może być ratunek na mój problem.
Moja maglownica to:
Adres 44: Wsp.kierownicy Plik etykiet: 1Kx-909-144-G2V2.clb
Oznaczenie elementu: 1K1 909 144 J
Komponent: EPS_ZFLS Kl.5 D04 1606
Kod serwisu: WSC 00000 000 00000
VCID: 326A2254AD2F60D12F-8066
Znaleziono 1 błąd:
00573 - Czujnik momentu obrotowego kierownicy (G269)
008 - Niezrozumiały sygnał
1. Ile kosztuje aktualizacja oprogramowania u zdolnego elektromechanika albo w ASO?
2. Czy moja maglownica II generacji posiada jakieś nowsze oprogramowania?
3. Czy moje objawy mogą być spowodowane uszkodzeniem okablowania?
4. Czy ktoś zna dobrego elektromechanika w Warszawie i w promieniu 50km od Warszawy co mógłby zdiagnozować okablowanie i nie za miliony? Zleciłem jednemu elektromechanikowi aby sprawdził, ale olał sprawę bo mu się nie chciało odkręcać belki i od razu wystartował się wykodowania które mu nie wyszło.
5. Czy da się wgrać nowe oprogramowanie VCDsem i interfejsem z aliexpress czy tu trzeba bardziej profesjonalny interfejs i inne oprogramowanie?
6. Druciarstwo - czy jeśli bym się zdecydował na wykręcenie żarówki odpowiadającej za tą kontrolkę to muszę wkręcić spaloną czy wystarczy wykręcić? Trudno się dobrać do zegarów i ile może taki zabieg kosztować? Czy zegary po takiej ingerencji nie mają np. skłonności do przepalania się itp itd?
- illest_32t
- Mały gagatek
- Posty: 126
- Rejestracja: czw kwie 16, 2015 21:52
- Lokalizacja: LUBIN
- Kontakt:
Re: Swieci kontrolka wspomagania po wymianie sprężyn.
Złożyło się tak że wymieniałem zawieszenie z seryjnego na gwintowane AP, ponieważ kupiłem większe koła. W związku z tym na nowo musiała zostać ustawiona zbieżność. Typowy reset. Po usunięciu błędu już nic nie wyskakuje. Udało się Zrobiłem już 3k km i czysto. Przedtem wyskakiwało po 300km średnio, później po wyłączeniu silnika przestało świecić, po 50km wyskakiwało znowu i świeciło cały czas, aż do kolejnego skasowania i tak w kółko. No, a teraz mam spokój. Czyli w sumie pomogło ustawienie zbieżności lub może czujnik ABS, ponieważ ja zmieniałem dodatkowo lewą zwrotnice.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości