Strona 2 z 3

Konserwacja podwozia

: wt cze 11, 2013 17:42
autor: FanatykFlow
Michał_1977, + nikt Ci jej nie proponuje, ani nie pyta czy byś chciał :]

Konserwacja podwozia

: wt cze 11, 2013 20:57
autor: Shmatan
FanatykFlow, Ty też byś nie chciał

Do autora - prefix!

Konserwacja podwozia

: pn cze 17, 2013 21:32
autor: xlsss
A ja dziś sam konserwowałem całe podwozie. Wydane 30 zł na masę bitumiczną + 1,50zł pędzel i 5 godzin roboty. Od 4 lat konserwuję tak golfa i żaden rudy nie wychodzi. :bigok:

Konserwacja podwozia

: czw cze 20, 2013 07:08
autor: Michał_1977
FanatykFlow pisze:Michał_1977, + nikt Ci jej nie proponuje, ani nie pyta czy byś chciał :]
FanatykFlow, od lat zajmuję się blachami,lakierem i konserwacją aut i ogarniam temat,a to,że napisałem-nie chciałbym-znaczy,że taką konserwację o kant :ass: potłuc. Czaisz teraz o co kaman? :chytry:
Nie spinaj się na przyszłość,bo Ci żyłka pęknie.

Re: Konserwacja podwozia

: pn cze 24, 2013 22:52
autor: XV2
Michał_1977 pisze:\Nie spinaj się na przyszłość,bo Ci żyłka pęknie.
Święte słowa :bigok: :bigok: :bigok:

Konserwacja podwozia

: wt cze 25, 2013 16:24
autor: FanatykFlow
Michał_1977, iXV2, - dzięki za udział w temacie ale już jest dłuższy czas nie aktualny. Pozdrawiam! ;]

Re: Konserwacja podwozia

: czw paź 31, 2013 10:11
autor: Adam-AMG
seaman1982 pisze:A czy robil ktos z Was konserwacje produktami Mike Sanders'a i ewentualnie wie kto robi cos takiego w okolicach slaska??? Slyszalem juz dawno bardzo dobre opinie o tym, ale nie spotkalem sie z zadna firma ktora to naklada.
Mike Sander's to jeden z najlepszych jeśli nie najlepszy preparat antykorozyjny w Europie. Preparat ten to nie wosk a TŁUSZCZ połączony z Olejem Mineralnym stąd żaden wosk nie może się z nim równać.
Preparat nakłada się podgrzany do temperatury 120 stopni C, robiłem nim konserwacje i serdecznie polecam.

Można go zamówić pod numerem [...]wymoderowano jhosef

Konserwacja podwozia

: wt lis 05, 2013 11:32
autor: ozzy1979
Adam-AMG pisze:Preparat ten to nie wosk a TŁUSZCZ połączony z Olejem Mineralnym stąd żaden wosk nie może się z nim równać.
Na jakiej podstawie wysnuwasz takie teorie? Robiłes testy antykorozyjne?? Jaki to tłuszcz?? możesz wyjasnić?

Konserwacja podwozia

: wt lis 05, 2013 12:01
autor: jhosef
Panowie, a czy jest jakaś większa różnica w skuteczności między produktami np APP a przykładowo Valvoline Tectyl?

Znaczy czy warto dopłacać? Produkty APP itp mam pod ręką w sklepie. Valvoline trochę gorzej...

Konserwacja podwozia

: wt lis 05, 2013 13:51
autor: ozzy1979
jhosef pisze:Panowie, a czy jest jakaś większa różnica w skuteczności między produktami np APP a przykładowo Valvoline Tectyl?
Zazwyczaj to, co jest łatwo dostepne, jest po prostu przeciętne. Pytaj, na ile lat producent daje gwarancje ochrony antykorozyjnej przy prawidłowym zastosowaniu jego środków. Np. Szwedzki Dinitrol gwarantuje ochrone wosku do profili zamknietych na 20 lat... Dobre środki antykorozyjne są zazwyczaj trudno dostepne, lub nie ma ich w sklepach. Tak jest np. z woskami i kosmetykami do samochodów - taki Turtle Wax lezy w byle sklepie, natomiast spróbuj gdzies znaleźć w sklepie wosk Collinite lub Megulars. A różnica jest kolosalna.

Konserwacja podwozia

: wt lis 05, 2013 14:27
autor: jhosef
No niby tak. Ale robię wszystko sam, powoli i nie wiem ile mi tego wyjdzie. Do tego chorobliwie nie lubię zamawiać przez neta niczego...
Z checią bym kupił dinitrola ale Gdańsk jest takim głupim miastem, że niby wielka metropolia a jak cos chcesz kupić to lokalnie nic nie ma...

Konserwacja podwozia

: wt lis 05, 2013 14:45
autor: ozzy1979
jhosef pisze:nie wiem ile mi tego wyjdzie
Ilościowo? Ja Ci powiem ile:
podwozie + 4 nadkola + progi + błotniki przednie + ranty nadkoli pod sierpami plastikowymi - 4 l Dinitrol Protect Super, 3 l Drohnex Black (na Protect Super w 4 nadkola)
profile zamknięte (wszystkie) - 2 l Dinitrol ML (jako pierwsza, penetrująca warstwa), za 4 doby 5 l Dinitrol Penetrant LT.
Robiłem to ostatnio przy okazji całkowitej rewitalizacji auta (rozebrane do szkieletu, został tylko silnik w budzie)
http://www.pyrmo.pl/home/" onclick="window.open(this.href);return false;
tu możesz zapytać, gdzie to kupic najlepiej.

Konserwacja podwozia

: wt lis 05, 2013 14:59
autor: jhosef
ozzy1979, nie w tym sensie ile mi wyjdzie. Ogólnie jestem na etapie ratowania budy. Tragedii nie ma. Nie chce jednak na zimę zostawić tego jak jest bo nie mam garażu na stałe dla niego. Dlatego chciałbym zabezpieczyć punkty krytyczne. A właściwą zabawę zrobię na wiosnę w warsztacie ojca, gdzie mam kompresor, kanał i wszystkie potrzebne narzędzia.

Ogólnie auto nigdy nie przechodziło właściwego zabezpieczenia antykorozyjnego. Podłoga wygląda tak jak wyjechała z fabryki. Ktoś tam trochę pomazał nadkola i tyle.
Są punkty korozyjne - trzy na podłodze - już wyczyszczone i załatane. Ale nie zrobię przed zimą wszystkiego niestety. Czasu i zapału mi nie wystarczy.

Konserwacja podwozia

: czw lis 07, 2013 22:24
autor: Michał_1977
jhosef pisze:Panowie, a czy jest jakaś większa różnica w skuteczności między produktami np APP a przykładowo Valvoline Tectyl?
jhosef, robiłem materiałami APP,tj. WAX W100 i PROFIL F400 i powiem tak-zabezpieczeni antykorozyjne b.dobre,ale WAX jest strasznie miękki,nawet po 2 latach jakąś gałęzią możesz zdrapać aż do lakieru,natomiast PROFIL podczas aplikacji,strasznie ścieka w porównaniu z Tectylem (dużo mniej zostaje go na ściankach).
Osobiście stawiam na Valvoline :bajer:
Dodatkową zaletą Bodysafe jest to,że można np. w nadkolach przykryć go dodatkowo barankiem takim jak na progi,ale jest warunek-baranek musi być na bazie benzyny ekstrakcyjnej,nie nitro.Fajna sprawa,bo mimo,iż Bodysafe jest mocną masą,trudną do zniszczenia,to przykrycie jej barankiem,spowoduje że konserwacja będzie jeszcze bardziej odporna na strumienie wody z opon.