Strona 2 z 2
twarde zawieszenie
: ndz wrz 16, 2012 16:57
autor: nitrox89
Dziwne że używka MTS jeździ do dnia dziejszego i nakręca kilometry, a nówka Sachs - komplet za 1200zł do Golfa III (nie wiem jaka to półka
) wylał się po roku
I to przy obniżeniu 4cm, a MTS śmiga na sprężynie -8
jacek100, odnośnie Twojego probemu, który już niejako rozwiązałeś (
) to mogło Ci dobijać do odbojów na amorach.
twarde zawieszenie
: pt wrz 21, 2012 22:17
autor: Yarobak
latam na seryjnej zawieszce i też mierzi mnie twardość i hałaśliwość tego zawieszenia. ostatnio zauważyłem iż rozsypały mi się odboje razem z osłonami w tylnych amortyzatorach. wymieniając komplet odboje/osłony wymieniłem też te podwójne gumy na górze amortyzatorów. zamieniłem oryginały (pewnie od nowości) na SKF i muszę przyznać, że zawieszenie ucichło. czasami warto zwracać uwagę na błahostki.
Re: twarde zawieszenie
: pt wrz 21, 2012 23:28
autor: maciejhan
nitrox89 pisze:Dziwne że używka MTS jeździ do dnia dziejszego i nakręca kilometry, a nówka Sachs - komplet za 1200zł do Golfa III (nie wiem jaka to półka
) wylał się po roku
I to przy obniżeniu 4cm, a MTS śmiga na sprężynie -8
SACHS do gwintu kosztuje troszkę więcej ( czytaj do obniżanych zawieszeń )
serie masz za 1200pln
twarde zawieszenie
: śr lis 07, 2012 16:33
autor: jacek100
zamknałem temat chłopaki wiine były sprezyny fabryczne !