Strona 2 z 2

twarde zawieszenie

: ndz wrz 16, 2012 16:57
autor: nitrox89
Dziwne że używka MTS jeździ do dnia dziejszego i nakręca kilometry, a nówka Sachs - komplet za 1200zł do Golfa III (nie wiem jaka to półka :helm: ) wylał się po roku ;)
I to przy obniżeniu 4cm, a MTS śmiga na sprężynie -8 ;)

jacek100, odnośnie Twojego probemu, który już niejako rozwiązałeś ( :satan: ) to mogło Ci dobijać do odbojów na amorach.

twarde zawieszenie

: pt wrz 21, 2012 22:17
autor: Yarobak
latam na seryjnej zawieszce i też mierzi mnie twardość i hałaśliwość tego zawieszenia. ostatnio zauważyłem iż rozsypały mi się odboje razem z osłonami w tylnych amortyzatorach. wymieniając komplet odboje/osłony wymieniłem też te podwójne gumy na górze amortyzatorów. zamieniłem oryginały (pewnie od nowości) na SKF i muszę przyznać, że zawieszenie ucichło. czasami warto zwracać uwagę na błahostki. :hmm:

Re: twarde zawieszenie

: pt wrz 21, 2012 23:28
autor: maciejhan
nitrox89 pisze:Dziwne że używka MTS jeździ do dnia dziejszego i nakręca kilometry, a nówka Sachs - komplet za 1200zł do Golfa III (nie wiem jaka to półka :helm: ) wylał się po roku ;)
I to przy obniżeniu 4cm, a MTS śmiga na sprężynie -8 ;)
SACHS do gwintu kosztuje troszkę więcej ( czytaj do obniżanych zawieszeń ) :grin:
serie masz za 1200pln :bigok:

twarde zawieszenie

: śr lis 07, 2012 16:33
autor: jacek100
zamknałem temat chłopaki wiine były sprezyny fabryczne !