Problem przy wymianie klocków
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- slawek987
- Gadatliwa bestia
- Posty: 639
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2010 22:46
- Lokalizacja: cebulandia
- Auto: GOLF SV
- Silnik: DCYA
Problem przy wymianie klocków
Kup tuleje z mk2 i będzie pasować:) tylko zwróć uwagę na to żeby długość była taka sama
Problem przy wymianie klocków
http://www.worldimpex.com/parts/ate-gui ... 35245.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wysłane z "notatnik" NOKIA 3410
Problem przy wymianie klocków
http://www.vaglinks.com/Docs/VW/MKIII/V ... umbers.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Wysłane z "notatnik" NOKIA 3410
-
- Mały gagatek
- Posty: 136
- Rejestracja: wt cze 21, 2011 19:50
Problem przy wymianie klocków
Oki, dzięki za linki i podpowiedź Jutro postaram się zwrócić to co kupiłem i poszukam wyżej wymienionych
a tutaj wrzucam zdjęcie tego co kupiłem Ewentualnie postaram się dorobić albo dokupić jakąś tuleje.
a tutaj wrzucam zdjęcie tego co kupiłem Ewentualnie postaram się dorobić albo dokupić jakąś tuleje.
-
- Mały gagatek
- Posty: 136
- Rejestracja: wt cze 21, 2011 19:50
Problem przy wymianie klocków
Ponieważ były święta zaniechałem trochę sprawę ale dzisiaj pojechałem wymienić w/w śruby na te, które powinny być dobre
Za to cudo http://www.arwit.pl/TDzamow.aspx?a=Z%20 ... kod=&tab=1" onclick="window.open(this.href);return false; zapłaciłem 50zl (ten komplet wystarcza zaledwie na jedną stronę) czyli tyle, ile dałem za klocki na obie strony. Od sprzedawcy w sklepie dowiedziałem się, że w tych samochodach były dwa rodzaje tych śrub (chyba do jednego zacisku bo z tego co dowiedziałem się wcześniej to samych zacisków było kilka rodzai), jedne to te z powyższego linku (imbusowe, śruba i tuleja osobno) a drugie to te, o których pisał i wrzucał linki Damian-jg z tym że one mają gwint gwiazdkowy i są w całości z tuleją jako jedna część. Skoro przy wykręcaniu u mnie objechałem imbusa tzn. że mam osobno tuleje i śruby Gdybym wiedział o tym wcześniej kupiłbym zwykłe imbusy na wagę i zostawił stare tuleje. Niestety za niewiedzę się płaci Na dniach wezmę się w końcu za wymianę i mam nadzieję, że nie będę miał już więcej komplikacji.
Za to cudo http://www.arwit.pl/TDzamow.aspx?a=Z%20 ... kod=&tab=1" onclick="window.open(this.href);return false; zapłaciłem 50zl (ten komplet wystarcza zaledwie na jedną stronę) czyli tyle, ile dałem za klocki na obie strony. Od sprzedawcy w sklepie dowiedziałem się, że w tych samochodach były dwa rodzaje tych śrub (chyba do jednego zacisku bo z tego co dowiedziałem się wcześniej to samych zacisków było kilka rodzai), jedne to te z powyższego linku (imbusowe, śruba i tuleja osobno) a drugie to te, o których pisał i wrzucał linki Damian-jg z tym że one mają gwint gwiazdkowy i są w całości z tuleją jako jedna część. Skoro przy wykręcaniu u mnie objechałem imbusa tzn. że mam osobno tuleje i śruby Gdybym wiedział o tym wcześniej kupiłbym zwykłe imbusy na wagę i zostawił stare tuleje. Niestety za niewiedzę się płaci Na dniach wezmę się w końcu za wymianę i mam nadzieję, że nie będę miał już więcej komplikacji.
Problem przy wymianie klocków
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
- piotreldiablo
- Ma gadane
- Posty: 234
- Rejestracja: sob lip 11, 2009 22:16
- Lokalizacja: Włocławek
Re: Problem przy wymianie klocków
Ja właśnie mecze sie z tym od wczoraj tylko żadna nie puściła a nie wytrzymała stresu i pękła na środku ... Musiałem wszystko w imadle wyciągać. Ciężko ale poszło i problem jest z śrubami bo byłem już w kilku sklepach motorniczych i słyszę jedno ze takich śrub juz nie sprowadzają i nie można dostać. Zwykła tam nie może być bo musza być tulejki żeby to ładnie chodziło
PIOTR
-
- Mały gagatek
- Posty: 136
- Rejestracja: wt cze 21, 2011 19:50
Re: Problem przy wymianie klocków
Jeżeli masz u siebie osobno śruby i tulejki to weź tylko dokup śruby. W zwykłym sklepie ze śrubkami zapłaciłem 90gr za dwie sztuki tak jak kolega wyżej napisał wymiary, M8x55 i M8x45. Radzę samemu wykombinować coś jeżeli stare tulejki nie będą się nadawać bo ja za zestaw na jedną stronę (2 śrubki, 2 tulejki, 2 gumowe "uszczelki" i torebkę smaru) zapłaciłem 50zł...piotreldiablo pisze:Ja właśnie mecze sie z tym od wczoraj tylko żadna nie puściła a nie wytrzymała stresu i pękła na środku ... Musiałem wszystko w imadle wyciągać. Ciężko ale poszło i problem jest z śrubami bo byłem już w kilku sklepach motorniczych i słyszę jedno ze takich śrub juz nie sprowadzają i nie można dostać. Zwykła tam nie może być bo musza być tulejki żeby to ładnie chodziło
-
- Mały gagatek
- Posty: 136
- Rejestracja: wt cze 21, 2011 19:50
Problem przy wymianie klocków
Wreszcie wymieniłem dzisiaj klocki. Śruby oczywiście pasowały ale pozbycie się starych to była istna katorga. O ile dwie poszły jakoś w miarę gładko to drugą parę musiałem potraktować spawarką, żabą, palnikiem, młotkiem i wiertarką. Śruby były totalnie zapieczone, jedna aż tak, że urwałem ją i musiałem rozwiercać pozostałości. Tuleje są osobno więc można wykorzystać stare natomiast śrubki można kupić za 2zł w sklepie "żelaznym". Taka moja drobna rada dla mających podobne problemy, nie żałować tawotu na śruby.
A tutaj mała ciekawostka. Tak wyglądały okładziny:
http://img849.imageshack.us/img849/8537/wp000606.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img269.imageshack.us/img269/733/wp000608.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Poprzedni właściciel ładnie mówiąc nie dbał o auto tylko patrzył, żeby jeździło. Niestety dopiero przy zmianie opon zauważyłem to.
A tutaj mała ciekawostka. Tak wyglądały okładziny:
http://img849.imageshack.us/img849/8537/wp000606.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img269.imageshack.us/img269/733/wp000608.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Poprzedni właściciel ładnie mówiąc nie dbał o auto tylko patrzył, żeby jeździło. Niestety dopiero przy zmianie opon zauważyłem to.
-
- Ma gadane
- Posty: 183
- Rejestracja: ndz sty 01, 2012 23:26
- Lokalizacja: Kutno / Łódź
Problem przy wymianie klocków
[quoteNie będą :/][/quote]
Niby dla czego mają nie pasować? Tam są najzwyklejsze w świecie śruby 8mm tyle że o większej twardości. Dolna śruba jest krótsza i jest dokładnie taka jak śruby którymi skręca się kielichy półosiek.
Niby dla czego mają nie pasować? Tam są najzwyklejsze w świecie śruby 8mm tyle że o większej twardości. Dolna śruba jest krótsza i jest dokładnie taka jak śruby którymi skręca się kielichy półosiek.
Tam jest tulejka ale ona nie tworzy jedności z śrubą, być może tak, tak jak i u mnie śruba zapiekła się w tulei i wylazła Ci ona jako "całość" .oryginalne mają jeszcze coś w rodzaju tulei
-
- Mały gagatek
- Posty: 136
- Rejestracja: wt cze 21, 2011 19:50
Re: Problem przy wymianie klocków
Zgadza się, tylko że te 4, które ja kupiłem były jednakowej długości i były rozmiarów tej krótszej śruby więc brakłoby mi gwintu. Niestety za późno zobaczyłem rozmiary tych śrub i kupiłem już jakiś "zestaw naprawczy" za kosmiczną cenę. Ważne, że klocki są już wymienione.kamikadzol15 pisze:Niby dla czego mają nie pasować? Tam są najzwyklejsze w świecie śruby 8mm tyle że o większej twardości. Dolna śruba jest krótsza i jest dokładnie taka jak śruby którymi skręca się kielichy półosiek.Nie będą :/]Tam jest tulejka ale ona nie tworzy jedności z śrubą, być może tak, tak jak i u mnie śruba zapiekła się w tulei i wylazła Ci ona jako "całość" .oryginalne mają jeszcze coś w rodzaju tulei
Niestety chciałem jeszcze odpowietrzyć trochę hamulce i oczywiście śruba do odpowietrzania postawiła mi taki sam opór jak te od zacisków więc wole tego nie ruszać, póki jest w miarę dobrze to wole to tak zostawić niż szukać nowej śruby albo całego zacisku..
-
- Ma gadane
- Posty: 183
- Rejestracja: ndz sty 01, 2012 23:26
- Lokalizacja: Kutno / Łódź
Problem przy wymianie klocków
Ile zapłaciłeś za zestaw naprawczy ? U siebie muszę wymienić te gumki osłaniające śrubę a nie wiem na jak duży wydatek mam się szykować.
Problem przy wymianie klocków
Kup sobie dwa takie zestawy QB113-1313X w intercarsie i masz po sprawie
zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]
[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]
[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]
-
- Mały gagatek
- Posty: 136
- Rejestracja: wt cze 21, 2011 19:50
Re: Problem przy wymianie klocków
Zapłaciłem 50zł za zestaw na jedną stronę dlatego wydaje mi się, że lepiej włożyć te stare w jakim by nie były stanie Na stronie intercarsu jest to koszt 58złkamikadzol15 pisze:Ile zapłaciłeś za zestaw naprawczy ? U siebie muszę wymienić te gumki osłaniające śrubę a nie wiem na jak duży wydatek mam się szykować.
Dobrze, że kupiłem tylko na jedną stronę bo miałem śruby na wzór i mogłem dokupić drugi komplet w zwykłym sklepie za niecałą złotówkę natomiast brakujące elementy dosztukowałem z włożonych w aucie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości