montaż amortyzatorów-tył, kolejność elementów
: pn lut 01, 2016 09:04
Panowie pozwolę sobie odświeżyć troszkę stary post a mianowicie po wymianie tylnych amortyzatorów w jetta mk2 na jednym z nich mam pukanie,dodam że wszystko nowe sprężyna,amor,odboje i osłony,temat opisałem już na Jetta forum wrzucę tu opis żeby było wiadomo o co chodzi:
(Panowie i Panie mam pewne niepokojące pytanie,mianowicie dzisiaj zacząłem sprawdzać co puka w nowo wymienianych amortyzatorach z tyłu z której to strony itp..i co się okazuje: puka mi amortyzator z prawej strony z tyłu nówka sztuka KYB i założona jest też nowa sprężyna osłona i odbój czyli wszystko nówka sztuka.Zdjąłem koło i podnosząc za bęben do góry energicznie coś strasznie puka,dlatego prawą stroną jak wjedzie się w jakąś dziurę to mocno puka,lewa strona jest ok.Dodatkowo zauważyłem iż zaglądając do bagażnika i patrząc na miejsce gdzie przykręcony jest amortyzator,kiedy ktoś ruszał mi bębnem góra-dół to cały talerzyk górny gdzie przykręcony jest amortyzator wychodzi do góry i jak się opuszcza bęben to się chowa,a w momencie podnoszenie bęben wychodzi i słychać puknięcie..
I teraz moje pytanie:skąd bierze się takie zjawisko czyli pukanie nowego amortyzatora
Proszę o pomoc ponieważ nie mam pojęcia co jest grane,dodam iż sprawdzałem przykręcenie u góry w bagażniku i wszystko jest mocno dokręcone.)
Proszę serdecznie i jakieś rady co się mogło stać że tak właśnie się dzieje....
(Panowie i Panie mam pewne niepokojące pytanie,mianowicie dzisiaj zacząłem sprawdzać co puka w nowo wymienianych amortyzatorach z tyłu z której to strony itp..i co się okazuje: puka mi amortyzator z prawej strony z tyłu nówka sztuka KYB i założona jest też nowa sprężyna osłona i odbój czyli wszystko nówka sztuka.Zdjąłem koło i podnosząc za bęben do góry energicznie coś strasznie puka,dlatego prawą stroną jak wjedzie się w jakąś dziurę to mocno puka,lewa strona jest ok.Dodatkowo zauważyłem iż zaglądając do bagażnika i patrząc na miejsce gdzie przykręcony jest amortyzator,kiedy ktoś ruszał mi bębnem góra-dół to cały talerzyk górny gdzie przykręcony jest amortyzator wychodzi do góry i jak się opuszcza bęben to się chowa,a w momencie podnoszenie bęben wychodzi i słychać puknięcie..
I teraz moje pytanie:skąd bierze się takie zjawisko czyli pukanie nowego amortyzatora
Proszę o pomoc ponieważ nie mam pojęcia co jest grane,dodam iż sprawdzałem przykręcenie u góry w bagażniku i wszystko jest mocno dokręcone.)
Proszę serdecznie i jakieś rady co się mogło stać że tak właśnie się dzieje....