Strona 2 z 2

: ndz kwie 19, 2009 08:45
autor: sheriffg
xander_88 pisze:czyli w mk4 powinno sie zaczoc regulowac na zblokowanej centralnie kierze ???
z tego co robiłem w sao to wszystkie auta powinno sie regulowac na zablokowanej kierownicy na prosto i wciśniętym hamulcu i dopiero regulacja
to jest logiczne nie zablokujesz kierownicy to się przestawi podczas regulacji i tyle

Ściąga w lewo bez powodu

: ndz sty 22, 2012 13:50
autor: Sandorr
Temat stary ale się podepnę...nie ma co nowego pisać....też mi ciągnie ostatnio kiere w lewo i zauważyłem że wspomaganie raz jest mocniejsze a raz słabsze...
lżej też kierownica chodzi w lewo niż w prawo...hamulce nie trzymaja i felgi sie równomiernie grzeją...chociaż podczas hamowania gdy auto prawie już się zatrzymuje ciągnie kierownice w lewo...

Ściąga w lewo bez powodu

: pn sty 23, 2012 01:06
autor: t0mal
Zawias do przeglądu, jeśli ciśnienie w kołach jest ok, to sprawdź tylne tuleje przednich wahaczy.

Ściąga w lewo bez powodu

: pn sty 23, 2012 19:00
autor: Sandorr
Te tuleje co o nich mówisz mam do wymiany myślisz że to może być przyczyna??

Ściąga w lewo bez powodu

: sob sty 28, 2012 21:05
autor: Sandorr
tuleje zostały wymienione i jest dużo lepiej :) zapodałem wzmocnione Powerflexy autko się lepiej prowadzi

Ściąga w lewo bez powodu

: wt sty 31, 2012 02:07
autor: t0mal
:bigok:
Poliuretan tylko w komplecie ze sportowym zawieszeniem, inaczej po pewnym czasie, przy silniejszym dobiciu mogą popękać wahacze. Tym bardziej, że im dłużej jeździsz tym tuleje będą sztywniejsze.

Ściąga w lewo bez powodu

: wt sty 31, 2012 21:57
autor: Sandorr
jak popękaja to dam Ci znać :P i tak jest sztywno bo to Gti a wkrótce zawita gwint na aucie tak że spokojna Twoja rozczochrana :okej:

Ściąga w lewo bez powodu

: wt sty 31, 2012 23:51
autor: t0mal
U mnie było ok, dopóki nie wsadziłem się w poprzeczną muldę aż miską przytarło. No i popękały wahacze przy tylnych tulejach. Założyłem pełne gumy z audi TT i od roku nie mam żadnych problemów.

Ściąga w lewo bez powodu

: pt lut 10, 2012 20:51
autor: kwach89
miałem ten sam problem co ty i winą było łożysko na piaście które sie zatarło. nic nie wyło nic sie nie grzało nie można było od razu znaleźć problemu ale jak wymieniłem przegub to pokręciłem piasta i wyczułem pewne opory i po zdjęciu zwrotnicy okazało się ze łożysko się zapiekło. wymieniłem całą zwrotnice bo nie chciało mi sie samego łożyska i teraz wszystko pięknie działa. ja obstawiam ze łożysko padło
napisz jak naprawisz i podziel sie wnioskami