[mk4] Dystanse a przyśpieszenie

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Maciek2561
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: sob lis 30, 2013 16:37
Lokalizacja: Jarosław

[mk4] Dystanse a przyśpieszenie

Post autor: Maciek2561 » śr paź 10, 2018 11:47

Czy szerokie dystanse 30 mm tył i 20 mm przód mają wpływ na przyśpieszenie i prędkość ?
Czy szerzej rozstawione koła nie będą stawiać większego oporu ?

Obrazek


.

muszkatobiasz
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2733
Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
Lokalizacja: Oborniki wlkp.

[mk4] Re: Dystanse a przyśpieszenie

Post autor: muszkatobiasz » śr paź 10, 2018 21:27

jedyny opór to wiatru ale i on będzie żaden bo koło chowa się w nadkolu co innego szersze opony



Maciek2561
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: sob lis 30, 2013 16:37
Lokalizacja: Jarosław

[mk4] Re: Dystanse a przyśpieszenie

Post autor: Maciek2561 » czw paź 11, 2018 08:06

No właśnie tylne będzie wystawać z nadkola mam teraz 20 mm na tyle i jest równo z nadkolem (opona 17" 205/50)


.

Awatar użytkownika
Białek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 193
Rejestracja: wt mar 21, 2017 11:45

[mk4] Re: Dystanse a przyśpieszenie

Post autor: Białek » pt paź 12, 2018 22:25

Jak opona będzie wystawać poza obrys auta to opory będzie miał diagnosta przed wbiciem pieczątki na przeglądzie.



Awatar użytkownika
flo89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 451
Rejestracja: śr wrz 19, 2012 18:00
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Golf MK7 2016
Silnik: CZCA

[mk4] Re: Dystanse a przyśpieszenie

Post autor: flo89 » pt paź 12, 2018 22:58

Za to policja nie będzie miała oporów przed zatrzymaniem dowodu


MK7 2016 1.4 TSI CZCA Highline

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9260
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

[mk4] Re: Dystanse a przyśpieszenie

Post autor: wesol » sob paź 13, 2018 08:01

Pomijając te fakty to szkoda zawieszenia też. Gumy na wahaczu też dostają nawet łożyska piast. Amortyzatory też zamiast pracować po osi są poddawane efektowi gnacemu. Zmienia się też średnica obrotu skrętu koła. Patrząc od góry na sworzeń wahacza i jak koło się zachowuje z normalnym kołem a z takim dziwacznym to tu koło obtacza bokiem oś obrotu sworznia.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości