Wymiana sworzni wahaczy i łączników stabilizatora

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

MichaS
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn sie 10, 2015 11:55
Auto: Golf MK4 98rok
Silnik: AKL

Wymiana sworzni wahaczy i łączników stabilizatora

Post autor: MichaS » pn kwie 18, 2016 23:36

Witam! Mam pytanie do osób które wymieniały sworzeń wahacza/łącznik stabilizatora w takich modelach jak LUPO, POLO, AROSA gdzie sworzeń jest umieszczony w taki sposób:
Obrazek
1. Pytanie: Czy jestem w stanie wymienić sworzeń bez odkręcania śruby przegubu i "odchylania" zwrotnicy?

W wyżej wymienionych pojazdach łącznik stabilizatora wygląda tak:
Obrazek
Obrazek
2. Pytanie: Czy taki łącznik mogę odkręcić gdy samochód nie jest podniesiony?
3.Pytanie: Czy ostatecznie dokręcać muszę kiedy samochód stoi na kołach?



jasza88
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: ndz gru 06, 2015 01:58

Wymiana sworzni wahaczy i łączników stabilizatora

Post autor: jasza88 » wt kwie 19, 2016 08:25

ad. 1 Tak, jak wybijesz sworzeń z gniazda to wahacz pociągniesz na dół i wysuniesz sworzeń z wahacza (oczywiście po odkręceniu 3 śrub mocujących sworzeń w wahaczu)
ad. 2 Tak, ale łatwiej Ci będzie go wymontować i zamontować kiedy podniesiesz auto, bo będzie wtedy ciągnął do góry.
ad 3 Tak ...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 39 gości