Ściąga w prawo po wymianie sworznia i tulei.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 48
- Rejestracja: ndz sty 26, 2014 12:58
Ściąga w prawo po wymianie sworznia i tulei.
Witam,
w swoim golfie wymieniłem sworzeń i tylną tuleję w prawym wahaczu, miesiąc wcześniej wymieniłem tylną tuleję w wahaczu lewym.
Po tych zabiegach ustawiłem geometrię kół jednak przy przyspieszaniu zaczęło ściągać samochód na prawo ( byłem sprawdzić ponownie geometrię - jest ok) i kierownica przy jeździe na wprost jest lekko skręcona w lewo.
Czy mają państwo jakieś pomysły dlaczego tak się dzieję i jak temu zaradzić?
w swoim golfie wymieniłem sworzeń i tylną tuleję w prawym wahaczu, miesiąc wcześniej wymieniłem tylną tuleję w wahaczu lewym.
Po tych zabiegach ustawiłem geometrię kół jednak przy przyspieszaniu zaczęło ściągać samochód na prawo ( byłem sprawdzić ponownie geometrię - jest ok) i kierownica przy jeździe na wprost jest lekko skręcona w lewo.
Czy mają państwo jakieś pomysły dlaczego tak się dzieję i jak temu zaradzić?
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2733
- Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
- Lokalizacja: Oborniki wlkp.
Ściąga w prawo po wymianie sworznia i tulei.
wymień przednie tuleje w wahaczu bo pływają przy dodawaniu gazu załóżmy ściąga w prawo przy hamowaniu w lewo, co do kierownicy trzeba tak ustawić zbieżność żeby kierownica była prosto i zbieżność ok a nie ustawić samą zbieżność
-
- Nowicjusz
- Posty: 48
- Rejestracja: ndz sty 26, 2014 12:58
Ściąga w prawo po wymianie sworznia i tulei.
Czyli jeśli zbieżność jest ok to teraz wystarczy samą kierownicę ustawić?
Po wymianie przednich tulei znowu zbieżność?
Po wymianie przednich tulei znowu zbieżność?
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2733
- Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
- Lokalizacja: Oborniki wlkp.
Ściąga w prawo po wymianie sworznia i tulei.
nie do końca jeśli kierownice masz w prawo to musisz na drążkach kierowniczych prawe koło skręcić na drążku a lewe koło rozkręcić i sprawdzić zbieżność i wtedy przejechać autem jak stoi kierownica! jeśli jeszcze za mało powtarzasz czynność po prostu skręcając drążkami regulujesz zbieżność i ustawiasz kierownice tak jest jak robisz to domowymi sposobami lub drążkiem jeśli komputerowo sprawa wygląda inaczej i łatwiejhendrix_radek pisze:Czyli jeśli zbieżność jest ok to teraz wystarczy samą kierownicę ustawić?
takhendrix_radek pisze:Po wymianie przednich tulei znowu zbieżność?
-
- Nowicjusz
- Posty: 48
- Rejestracja: ndz sty 26, 2014 12:58
-
- Nowicjusz
- Posty: 40
- Rejestracja: ndz mar 18, 2012 13:49
Ściąga w prawo po wymianie sworznia i tulei.
Podłączę się na moment pod temat. Sprawa wygląda tak, że dwa dni temu miałem ustawianą geometrię zawieszenia (MK5) przy okazji wymiany tulei stabilizatora. Wszystko byłoby ok gdyby nie to, że podczas jazdy na wprost mam lekko skręconą kierownicę w lewo (naprawę minimalnie). I właśnie o ten aspekt estetyczny mi chodzi. Jak to poprawić? Podjechać do tego gościa i powiedzieć mu żeby zbieżność ustawił? To wystarczy czy temat jest bardziej problematyczny? Pozdrawiam!
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2733
- Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
- Lokalizacja: Oborniki wlkp.
Ściąga w prawo po wymianie sworznia i tulei.
tak na kierownicy możesz tego nie ustawić idealnie mimo drobnego frezu ale możesz spróbować ale radził bym jechać tam gdzie robiłeś machnie po pół obrotu na każdym drążku i będzie ok
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości