1.9 TDI - Eibach Pro-Kit lżejsze czy cieższe ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- illest_32t
- Mały gagatek
- Posty: 126
- Rejestracja: czw kwie 16, 2015 21:52
- Lokalizacja: LUBIN
- Kontakt:
Sprężyny seria 1.9tdi a eibach pro-kit
30 wiadomo ze bez problemu ale przód 5cm i 15 może być nie fajnie. Na te liczniki nie patrzę bo to nic nie da. Miałem przedtem 205/55-16 i auto normalnie stało. Teraz mam 225/40-18 a wg licznika średnica jest ta sama, a auto i tak stoi wyżej na 18.
- illest_32t
- Mały gagatek
- Posty: 126
- Rejestracja: czw kwie 16, 2015 21:52
- Lokalizacja: LUBIN
- Kontakt:
1.9 TDI - Eibach Pro-Kit lżejsze czy cieższe ?
Zdecydowałem sie na pro kity
Które wciągać
te 1:
Nacisk na przednią oś - 1080kg
Nacisk na tylną oś - 1010kg
czy te 2:
Obciążenie przód - 1150kg
obciążenie tył - 1010kg
Które wciągać
te 1:
Nacisk na przednią oś - 1080kg
Nacisk na tylną oś - 1010kg
czy te 2:
Obciążenie przód - 1150kg
obciążenie tył - 1010kg
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
1.9 TDI - Eibach Pro-Kit lżejsze czy cieższe ?
illest_32t, otwórz maskę, na kielichu jest naklejka z dopuszczalnymi naciskami na oś
- illest_32t
- Mały gagatek
- Posty: 126
- Rejestracja: czw kwie 16, 2015 21:52
- Lokalizacja: LUBIN
- Kontakt:
Re: 1.9 TDI - Eibach Pro-Kit lżejsze czy cieższe ?
Na kielichu nie mam ale na tej po otworzeniu drzwi jest:Qto pisze:illest_32t, otwórz maskę, na kielichu jest naklejka z dopuszczalnymi naciskami na oś
1- 1060 kg
2- 0900 kg
1.9 TDI - Eibach Pro-Kit lżejsze czy cieższe ?
Jeśli w aucie siedzi 1.9TDI i nacisk jest 1060 to bierze się sprężyny na 1150Kg, na sprężynach na 1080 to przód padnie nisko i zawieszenie nie będzie zbyt dobrze pracowało, te lżejsze sprężyny są generalnie do lekkiej benzyny 1.4 i 1.6
- illest_32t
- Mały gagatek
- Posty: 126
- Rejestracja: czw kwie 16, 2015 21:52
- Lokalizacja: LUBIN
- Kontakt:
Re: 1.9 TDI - Eibach Pro-Kit lżejsze czy cieższe ?
Czaje sie na te lżejsze właśnie dlatego ze przód trochę niżej spadnie ale rzeczywiście tak złe bedzie pracowało zawieszenie, czy tylko na logikę tak jest ? Bo z kolei na tych cięższych może być bardziej twardo ?marmi m pisze:Jeśli w aucie siedzi 1.9TDI i nacisk jest 1060 to bierze się sprężyny na 1150Kg, na sprężynach na 1080 to przód padnie nisko i zawieszenie nie będzie zbyt dobrze pracowało, te lżejsze sprężyny są generalnie do lekkiej benzyny 1.4 i 1.6
Re: 1.9 TDI - Eibach Pro-Kit lżejsze czy cieższe ?
Owszem na tych na mniejszy nacisk przód Ci padnie bardziej, ale stracisz też właściwości jezdne bo sprężyny będą przeciążone, amory też bardziej będą obrywały, dziura, chopki czy coś będzie Ci przód dobijał bo sprężyna nie będzie miała rezerwy nacisku...
na mocniejszych nie będzie twardziej...
na mocniejszych nie będzie twardziej...
- illest_32t
- Mały gagatek
- Posty: 126
- Rejestracja: czw kwie 16, 2015 21:52
- Lokalizacja: LUBIN
- Kontakt:
1.9 TDI - Eibach Pro-Kit lżejsze czy cieższe ?
Dzięki wielkie za info
Nie rozumiem jeszcze tylko jednego. Te na 1080kg sa dla 1.4fsi i tez dla 1.9tdi, a te twardsze tylko dla 1.9tdi i 2.0 tdi. i jak to rozpatrywać ?
Nie rozumiem jeszcze tylko jednego. Te na 1080kg sa dla 1.4fsi i tez dla 1.9tdi, a te twardsze tylko dla 1.9tdi i 2.0 tdi. i jak to rozpatrywać ?
1.9 TDI - Eibach Pro-Kit lżejsze czy cieższe ?
Nie patrzeć za dokładnie na katalog eibacha bo w katalogu piszą sobie wersje jak im się podoba i potem są problemy ze źle dobranymi sprężynami, 1080Kg są dla lekkich benzyn, pozostałe do reszty.
- illest_32t
- Mały gagatek
- Posty: 126
- Rejestracja: czw kwie 16, 2015 21:52
- Lokalizacja: LUBIN
- Kontakt:
Re: 1.9 TDI - Eibach Pro-Kit lżejsze czy cieższe ?
marmi m pisze:Nie patrzeć za dokładnie na katalog eibacha bo w katalogu piszą sobie wersje jak im się podoba i potem są problemy ze źle dobranymi sprężynami, 1080Kg są dla lekkich benzyn, pozostałe do reszty.
Skoro pewne jest ze te "lzejsze" nie moga siedzieć w 1.9 tdi i nie ma opcji ze bedzie dobrze jeździło to musze teraz zadzwonić do gościa żeby wysłał te o większym obciążeniu.
Jak założę to jeszcze sie wypowiem o całym tym obniżeniu.
Dzięki za pomoc
- illest_32t
- Mały gagatek
- Posty: 126
- Rejestracja: czw kwie 16, 2015 21:52
- Lokalizacja: LUBIN
- Kontakt:
1.9 TDI - Eibach Pro-Kit lżejsze czy cieższe ?
Na przyszłość z myślą o innych...
Kiedyś:
Eibach pro-kit:
No to sprężynki prokity juz założone. Nie trzeba było ustawiać zbieżności bo do wymiany sprężyn odkręcili cały amortyzator.
Długo myślałem nad prokitami 30mm a sportline 45mm. I jak wrażenia. No poszedł w dół, przedtem była koza, teraz jest trochę niżej niż załóżmy seria na 15 (a mam 18). Przód siedzi dość fajnie, tył mysle ze za jakiś czas tez siądzie bardziej ( springi kupiłem te lżejsze (1080kg)). Wcale nie jest twardo, jest twardszy- jakby był jeszcze o polowe teardszy za głowę bym sie nie łapał. Na sportline z przodu juz by typowo leżał, a w zimie mam 15 to dobrze zrobiłem ze kupiłem 30/30. Typowej gleby nie ma, jest niżej ale jak juz je założyli to micha sie cieszyła bo odrazu było widać ze jest niżej. Odrazu jakby autko lepiej chodziło
Kiedyś:
Eibach pro-kit:
No to sprężynki prokity juz założone. Nie trzeba było ustawiać zbieżności bo do wymiany sprężyn odkręcili cały amortyzator.
Długo myślałem nad prokitami 30mm a sportline 45mm. I jak wrażenia. No poszedł w dół, przedtem była koza, teraz jest trochę niżej niż załóżmy seria na 15 (a mam 18). Przód siedzi dość fajnie, tył mysle ze za jakiś czas tez siądzie bardziej ( springi kupiłem te lżejsze (1080kg)). Wcale nie jest twardo, jest twardszy- jakby był jeszcze o polowe teardszy za głowę bym sie nie łapał. Na sportline z przodu juz by typowo leżał, a w zimie mam 15 to dobrze zrobiłem ze kupiłem 30/30. Typowej gleby nie ma, jest niżej ale jak juz je założyli to micha sie cieszyła bo odrazu było widać ze jest niżej. Odrazu jakby autko lepiej chodziło
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 24 gości