Szumy, trzaski itd w kole
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Szumy, trzaski itd w kole
Mk3, 1996, 1.8, abs
W tylnym kole na zmiane szumi, puka, trzaska, cos ociera itd
Po chwili samo z siebie ustaje ale nie dlugo potem wraca
Przewaznie jak wyhamuje do zera, po ruszeniu jest spokoj
Kilka dni temu wymienilem lozysko, przed wymiana nic z w/w rzeczy nie dzialo sie
Hamulce z tylu sa bebnowe
W tylnym kole na zmiane szumi, puka, trzaska, cos ociera itd
Po chwili samo z siebie ustaje ale nie dlugo potem wraca
Przewaznie jak wyhamuje do zera, po ruszeniu jest spokoj
Kilka dni temu wymienilem lozysko, przed wymiana nic z w/w rzeczy nie dzialo sie
Hamulce z tylu sa bebnowe
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2733
- Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
- Lokalizacja: Oborniki wlkp.
Szumy, trzaski itd w kole
zwal bęben sprawdź czy okładzina się nie odkleiła albo nie obciera linka o piastę
Szumy, trzaski itd w kole
Póki co podejrzewam, że mechanikom coś nie poszło przy wymianie łożyska, czy jest to możliwe, że w/w rzeczy spowodowane są jakimś błędem przy wymianie ?
Właściwie problem zaczął się na drugi dzien po tej wymianie, ale po przejechaniu ok 5km wszystko wróciło do normy, po czym w kilka dni zrobiłem 300-400km bez problemu aż do dzisiaj
Właściwie problem zaczął się na drugi dzien po tej wymianie, ale po przejechaniu ok 5km wszystko wróciło do normy, po czym w kilka dni zrobiłem 300-400km bez problemu aż do dzisiaj
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2733
- Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
- Lokalizacja: Oborniki wlkp.
Szumy, trzaski itd w kole
możliwe jest też że łożysko się rozleciało jeśli było niewłaściwie dokręcone wyregulowane ale to raczej już by śrutowało cały czas jeśli masz możliwość zgłoś reklamacje powinni to sprawdzić od razu za friko w końcu to parę minut trwa
często linka wewnątrz bębna ociera o piastę
często linka wewnątrz bębna ociera o piastę
Szumy, trzaski itd w kole
okazało się, że była rozjechana ta częśc na której jest łozysko, także wymiana tej częsci oraz kolejne łożysko i jest ok ale nie do końca, mam abs ale zamontowali w/w rzecz bez absu, teraz świeci cały czas kontrolka od hamulców
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2733
- Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
- Lokalizacja: Oborniki wlkp.
Szumy, trzaski itd w kole
z tego co pamiętam to abs w tylnym kole jest złożony z czujnika i pierścienia na piaście, to albo uszkodzili piastę czyli bęben albo tą koronkę co wchodzi na bęben http://allegro.pl/beben-bemben-hamulcow ... 84105.html" onclick="window.open(this.href);return false; zobacz na zdjęciu od wewnątrz bębna! i nie wiem jak mogło to się samo rozsypać? podejrzewam że za mocno dokręcili łożysko które się rozleciało a przy wybijaniu łożyska uszkodzili piastę czyli cały bęben a inny nie miał pierścienia a stary im się rozpadł przy demontażu
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2733
- Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
- Lokalizacja: Oborniki wlkp.
Szumy, trzaski itd w kole
sprawdź poziom płynu w zbiorniczku pompki hamulcowej albo odkręć nakrętkę z czujnikiem i połóż do góry nogami i sprawdź czy zgaśnie lampka
Szumy, trzaski itd w kole
poziom jest ok
nakrętka jest bez czujnika, czujnik jest wpięty z boku, odpiąłem go i dalej świeci
nakrętka jest bez czujnika, czujnik jest wpięty z boku, odpiąłem go i dalej świeci
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2733
- Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
- Lokalizacja: Oborniki wlkp.
Szumy, trzaski itd w kole
musisz zamknąć obwód drucikiem w wtyczce bo błąd pochodzi z zbiorniczka lub z czujnika dźwigni ręcznego może coś regulowali przy linkach i wyczepił się czujnik lub przewód musisz to sprawdzić zacznij od zbiorniczka a potem od czujnika dźwigni
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 26 gości