Szumy, trzaski itd w kole

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

seba900
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: czw wrz 11, 2008 15:01
Lokalizacja: Rz-ów

Szumy, trzaski itd w kole

Post autor: seba900 » czw lut 12, 2015 11:49

Mk3, 1996, 1.8, abs

W tylnym kole na zmiane szumi, puka, trzaska, cos ociera itd
Po chwili samo z siebie ustaje ale nie dlugo potem wraca
Przewaznie jak wyhamuje do zera, po ruszeniu jest spokoj

Kilka dni temu wymienilem lozysko, przed wymiana nic z w/w rzeczy nie dzialo sie

Hamulce z tylu sa bebnowe



muszkatobiasz
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2733
Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
Lokalizacja: Oborniki wlkp.

Szumy, trzaski itd w kole

Post autor: muszkatobiasz » czw lut 12, 2015 19:28

zwal bęben sprawdź czy okładzina się nie odkleiła albo nie obciera linka o piastę



seba900
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: czw wrz 11, 2008 15:01
Lokalizacja: Rz-ów

Szumy, trzaski itd w kole

Post autor: seba900 » czw lut 12, 2015 19:55

Póki co podejrzewam, że mechanikom coś nie poszło przy wymianie łożyska, czy jest to możliwe, że w/w rzeczy spowodowane są jakimś błędem przy wymianie ?

Właściwie problem zaczął się na drugi dzien po tej wymianie, ale po przejechaniu ok 5km wszystko wróciło do normy, po czym w kilka dni zrobiłem 300-400km bez problemu aż do dzisiaj



muszkatobiasz
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2733
Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
Lokalizacja: Oborniki wlkp.

Szumy, trzaski itd w kole

Post autor: muszkatobiasz » czw lut 12, 2015 20:39

możliwe jest też że łożysko się rozleciało jeśli było niewłaściwie dokręcone wyregulowane ale to raczej już by śrutowało cały czas jeśli masz możliwość zgłoś reklamacje powinni to sprawdzić od razu za friko w końcu to parę minut trwa
często linka wewnątrz bębna ociera o piastę



seba900
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: czw wrz 11, 2008 15:01
Lokalizacja: Rz-ów

Szumy, trzaski itd w kole

Post autor: seba900 » sob lut 14, 2015 21:45

okazało się, że była rozjechana ta częśc na której jest łozysko, także wymiana tej częsci oraz kolejne łożysko i jest ok ale nie do końca, mam abs ale zamontowali w/w rzecz bez absu, teraz świeci cały czas kontrolka od hamulców



muszkatobiasz
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2733
Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
Lokalizacja: Oborniki wlkp.

Szumy, trzaski itd w kole

Post autor: muszkatobiasz » sob lut 14, 2015 21:59

z tego co pamiętam to abs w tylnym kole jest złożony z czujnika i pierścienia na piaście, to albo uszkodzili piastę czyli bęben albo tą koronkę co wchodzi na bęben http://allegro.pl/beben-bemben-hamulcow ... 84105.html" onclick="window.open(this.href);return false; zobacz na zdjęciu od wewnątrz bębna! i nie wiem jak mogło to się samo rozsypać? podejrzewam że za mocno dokręcili łożysko które się rozleciało a przy wybijaniu łożyska uszkodzili piastę czyli cały bęben a inny nie miał pierścienia a stary im się rozpadł przy demontażu



seba900
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: czw wrz 11, 2008 15:01
Lokalizacja: Rz-ów

Szumy, trzaski itd w kole

Post autor: seba900 » pn lut 16, 2015 09:59

Swieci kontrolka hamulca



muszkatobiasz
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2733
Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
Lokalizacja: Oborniki wlkp.

Szumy, trzaski itd w kole

Post autor: muszkatobiasz » pn lut 16, 2015 21:50

sprawdź poziom płynu w zbiorniczku pompki hamulcowej albo odkręć nakrętkę z czujnikiem i połóż do góry nogami i sprawdź czy zgaśnie lampka



seba900
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: czw wrz 11, 2008 15:01
Lokalizacja: Rz-ów

Szumy, trzaski itd w kole

Post autor: seba900 » wt lut 17, 2015 16:09

poziom jest ok

nakrętka jest bez czujnika, czujnik jest wpięty z boku, odpiąłem go i dalej świeci



muszkatobiasz
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2733
Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
Lokalizacja: Oborniki wlkp.

Szumy, trzaski itd w kole

Post autor: muszkatobiasz » wt lut 17, 2015 20:55

musisz zamknąć obwód drucikiem w wtyczce bo błąd pochodzi z zbiorniczka lub z czujnika dźwigni ręcznego może coś regulowali przy linkach i wyczepił się czujnik lub przewód musisz to sprawdzić zacznij od zbiorniczka a potem od czujnika dźwigni



ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 26 gości