Zbyt czuły układ kierowniczy (niestabilny)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Zbyt czuły układ kierowniczy (niestabilny)
Witam . Gdy jadę ok 50km/h na wprost to przy lekkim poruszaniu kierownicą tak plus minus 3cm w lewo i w prawo to samochód jest bardzo narowisty , gdy skręcam ćwierć kierownicy to wszystko jest w porządku . W czasie jazdy ok 100km/h przy takim lekkim skręcaniu jak przy 50km/h samochód chodzi po całej drodze i nie wiem jaka może być przyczyna .
Wymieniłem : Gumy mc person z łożyskami i z talerzykami, tuleje wahacza przód i tył . łączniki i gumy stabilizatora , nie wymieniałem sworzni ponieważ nie mają luzu góra dół i nie pukają ( czytałem ze to może być tego wina ) i oczywiście geometria ustawiona laserowo
Wymieniłem : Gumy mc person z łożyskami i z talerzykami, tuleje wahacza przód i tył . łączniki i gumy stabilizatora , nie wymieniałem sworzni ponieważ nie mają luzu góra dół i nie pukają ( czytałem ze to może być tego wina ) i oczywiście geometria ustawiona laserowo
Zbyt czuły układ kierowniczy (niestabilny)
zauważyłem jeszcze ze kierownica chodzi praktycznie bez oporu w zakresie tych 3 cm
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Zbyt czuły układ kierowniczy (niestabilny)
Prawidłowe powietrze w oponach?
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Zbyt czuły układ kierowniczy (niestabilny)
objawy jak przy uszkodzonej maglownicy (luzy) + zbieżność przedniej osi (czuły układ kierowniczy, wystarczy dotknąć kierownicę a auto agresywnie skręca)
Zbyt czuły układ kierowniczy (niestabilny)
jest mały luz na maglownicy zapomniałem dodać. Gdy sie jedzie po kratce ekologicznej to praktycznie nie słychać magla . Jakoś zbadam sprawę na weekend i dam znać . Powietrze odpowiednie w kolach
Zbyt czuły układ kierowniczy (niestabilny)
Wymieniłem drążek kierowniczy i ustawiłem zbieżność jest trochę lepiej , ale dalej ściąga w prawo . Powiedzieli mi na stacji diagnostycznej ze to wina opon ,przemienię koła i sprawdzę czy coś dało .
Powiedzcie mi czy stabilizator jest prawidłowo zamontowany ponieważ ociera mi o drążek kierowniczy ???? http://www.fotosik.pl/u/alkodras/zdjeci ... um/1715863" onclick="window.open(this.href);return false;
Powiedzcie mi czy stabilizator jest prawidłowo zamontowany ponieważ ociera mi o drążek kierowniczy ???? http://www.fotosik.pl/u/alkodras/zdjeci ... um/1715863" onclick="window.open(this.href);return false;
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Zbyt czuły układ kierowniczy (niestabilny)
Wg. mnie odwrotnie.alkodras pisze:Powiedzcie mi czy stabilizator jest prawidłowo zamontowany
-
- Mały gagatek
- Posty: 125
- Rejestracja: sob paź 20, 2012 11:18
Zbyt czuły układ kierowniczy (niestabilny)
przełożyłem stabilizator . Przełożyłem kola tył przód teraz ściąga lekko w lewo ale da sie to z cierpieć, Ustawiłem zbieżność. Niestety nic sie nie zmieniło co do stabilności , mam wrażenie że w tych ok (3cm ) nie ma praktycznie żadnego oporu i chyba to powoduje . Macie jakie jeszcze pomysły co to może być ??
-
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: sob kwie 13, 2013 12:47
- Lokalizacja: Podkarpacie
Zbyt czuły układ kierowniczy (niestabilny)
Podepnę się do tematu, mam podobny problem - auto Passat b4.
Zbieżność ustawiona, auto ucieka nadal w lewo, dodatkowo kierownica strasznie lekko chodzi, trzeba trzymać obiema rękami, bo sama potrafi skręcać. Dodatkowo przy skręcie w lewo czuć na kierownicy że coś odbija co chwila ją w drugą stronę. Z maglownicy olej nie cieknie, mechanik powiedział że jest ona do wymiany bo niby przepuszcza tam tłok czy co olej i dlatego się tak dzieje. Prawda to? Doradźcie.
Zbieżność ustawiona, auto ucieka nadal w lewo, dodatkowo kierownica strasznie lekko chodzi, trzeba trzymać obiema rękami, bo sama potrafi skręcać. Dodatkowo przy skręcie w lewo czuć na kierownicy że coś odbija co chwila ją w drugą stronę. Z maglownicy olej nie cieknie, mechanik powiedział że jest ona do wymiany bo niby przepuszcza tam tłok czy co olej i dlatego się tak dzieje. Prawda to? Doradźcie.
Zbyt czuły układ kierowniczy (niestabilny)
też sie dowiadywałem i mechanik mi powiedział ze mogą to być własnie zaworki na maglu u mnie ja i u ciebie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości