Skręcanie w lewo, krzywa kierownica.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Skręcanie w lewo, krzywa kierownica.
Cześć,
Potrzebuje pomocy z moją Borą.
Od dobrego roku walczę z zjawiskiem, podczas przyśpieszania samochód skręca w lewo, do środka drogi. Do tego lekko kierownica jest skręcona w lewo.
Wymieniłem już:
-amortyzatory na gwintowane JOM
-tuleje przód wszystkie cztery
-sworznie przód
-poduszki mcphearson przód
-tuleje na belce tył
Geometria zrobiona dwa razy, wychodzi ok.
Koła są wyważone, mają nowe opony - może 1500km
Za zimowej 15tce jest to samo.
Byłem z tym już u dwóch mechaników. Rozkładają ręce, usłyszałem również "przecież to nic" "może na tych zlotach będą wiedzieć co to jest".
Ja już nie mam pomysłów. Magiel? Półosie?
Aha! Na wielowpuście od kierownicy mam wybity śrubokrętem taki znacznik z który zgadzał się z tym na kierownicy? Przypadek?
Z góry dzięki za pomoc.
Potrzebuje pomocy z moją Borą.
Od dobrego roku walczę z zjawiskiem, podczas przyśpieszania samochód skręca w lewo, do środka drogi. Do tego lekko kierownica jest skręcona w lewo.
Wymieniłem już:
-amortyzatory na gwintowane JOM
-tuleje przód wszystkie cztery
-sworznie przód
-poduszki mcphearson przód
-tuleje na belce tył
Geometria zrobiona dwa razy, wychodzi ok.
Koła są wyważone, mają nowe opony - może 1500km
Za zimowej 15tce jest to samo.
Byłem z tym już u dwóch mechaników. Rozkładają ręce, usłyszałem również "przecież to nic" "może na tych zlotach będą wiedzieć co to jest".
Ja już nie mam pomysłów. Magiel? Półosie?
Aha! Na wielowpuście od kierownicy mam wybity śrubokrętem taki znacznik z który zgadzał się z tym na kierownicy? Przypadek?
Z góry dzięki za pomoc.
Skręcanie w lewo, krzywa kierownica.
Jeśli mechanicy nic nie stwierdzili, to może zaciski hamulcowe sprawdź lewe i z przodu i z tyłu, częsta usterka a ściągać samochód może...
Jak nie to luzy na maglownicy, półosie(chyba mają odważniki ale nie wiem czy w mk4 też) no i przeguby
Jak nie to luzy na maglownicy, półosie(chyba mają odważniki ale nie wiem czy w mk4 też) no i przeguby
Było:
Golf MK4 1.4 16V AKQ ->SWAP-> 1.8 20V AGN
Jest:
Audi A6 2.4 V6 Quattro ARJ
Golf MK4 1.4 16V AKQ ->SWAP-> 1.8 20V AGN
Jest:
Audi A6 2.4 V6 Quattro ARJ
Skręcanie w lewo, krzywa kierownica.
mój też przy przyśpieszaniu ciągnie na lewo ale mam tak od początku i się tym nie przejmuję elementy eksploatacyjne nowe , co do kierownicy to ją zdejmij i załóż prosto .
[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]
Skręcanie w lewo, krzywa kierownica.
kierownica luzu nie ma. Hamulce są wymienione rok temu. Jakieś 10-15tyś.
Kierownicę jak przełożę o ząbek w prawo to już jest krzywo w drugą stronę.
Kierownicę jak przełożę o ząbek w prawo to już jest krzywo w drugą stronę.
Skręcanie w lewo, krzywa kierownica.
tam jest przecież drobny wieloklin to jakim cudem o jeden ząbek masz krzywo w drugą stronę ? ewentualnie niech Ci na gałkach wyprostują ale trzeba się troche pobawić tym
[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]
Skręcanie w lewo, krzywa kierownica.
To że jest znacznik to pewnie ktoś ściągał kierownice i zaznaczył sobie by dobrze ją potem założyc.
Jak robili Ci geometrie to powinni ustawić kierownice prosto a potem ustawiać zbieżność. Problem wystepuje tylko podczas przyśpieszania?
Jak robili Ci geometrie to powinni ustawić kierownice prosto a potem ustawiać zbieżność. Problem wystepuje tylko podczas przyśpieszania?
Dawne mk3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=511391" onclick="window.open(this.href);return false;
Skręcanie w lewo, krzywa kierownica.
Przecież i na wielowypuście i na kierownicy są fabryczne znaczniki. Ktoś dorobił sobie 3-4 ząbki w prawo następny znacznik.
Sebax, no właśnie na zbieżności ustawili wszystko w porządku, kierownica na prosto. Nawet ciężarki do auta powkładali. kąty wychodzą spoko.
podczas jazdy trzeba trzymać lekko kontrę w lewo. jeśli kierownicę ustawię na prosto to ściąga auto. Jak przyśpieszam to kierownica skręca dosyć mocno w lewo.
Sebax, no właśnie na zbieżności ustawili wszystko w porządku, kierownica na prosto. Nawet ciężarki do auta powkładali. kąty wychodzą spoko.
podczas jazdy trzeba trzymać lekko kontrę w lewo. jeśli kierownicę ustawię na prosto to ściąga auto. Jak przyśpieszam to kierownica skręca dosyć mocno w lewo.
Skręcanie w lewo, krzywa kierownica.
Ostatnio na forum widziałem identyczny problem i była to chyba tuleja na wachaczu, poszukaj
Dawne mk3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=511391" onclick="window.open(this.href);return false;
Skręcanie w lewo, krzywa kierownica.
Sebax pisze: była to chyba tuleja na wachaczu, poszukaj
mati0507 pisze:Wymieniłem już:-amortyzatory na gwintowane JOM-tuleje przód wszystkie cztery-sworznie przód-poduszki mcphearson przód-tuleje na belce tył
Czy mogą to być przeguby?
Skręcanie w lewo, krzywa kierownica.
Generalnie problem się zminimalizował.
Wymienione zostały:
Tuleje na pełne z S3 wszystkie 4.
Gałka lewa.
Wszystko Lemfolder
Zrobiona geometria. Sanki zostały dokręcone na prosto.
Kierownica skręca się jeszcze sama na pierwszym biegu delikatnie na drugim już prawie w ogóle. Na wyższych biegach jest elegancko.
Mam na lato nowe felgi i nowe opony. Zobaczę jak będzie.
Przeguby są ok.
Sprawdzić coś jeszcze? Co jeszcze może być powodem? Same wahacze?
Wymienione zostały:
Tuleje na pełne z S3 wszystkie 4.
Gałka lewa.
Wszystko Lemfolder
Zrobiona geometria. Sanki zostały dokręcone na prosto.
Kierownica skręca się jeszcze sama na pierwszym biegu delikatnie na drugim już prawie w ogóle. Na wyższych biegach jest elegancko.
Mam na lato nowe felgi i nowe opony. Zobaczę jak będzie.
Przeguby są ok.
Sprawdzić coś jeszcze? Co jeszcze może być powodem? Same wahacze?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości