Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
Yaro1981
- Forum Master

- Posty: 1621
- Rejestracja: ndz mar 01, 2009 13:17
- Lokalizacja: Śląsk
-
Kontakt:
Post
autor: Yaro1981 » śr lis 30, 2011 12:02
PawełekK, przednie zawieszenie to jest gwint-custom

seryjne gumy nie dały rady
a o tym czytałem ale to był tylko jeden przypadek , miałem parę opli i tam nawet bez poliuretanów wahacz, jak nie pęknąć to potrafi się wygiąć ale wszystko zależy też jak kto samochód użytkuje i o niego dba . Nie znam nikogo osobiście co by na nie narzekał.
[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]
-
rafalpg
- Ma gadane

- Posty: 216
- Rejestracja: pn gru 20, 2010 23:35
- Lokalizacja: Sędziszów Młp./Rzeszów
Post
autor: rafalpg » śr lis 30, 2011 18:45
Sukces

, udało się zeszlifowałem nakrętkę(mało miejsca) i puściła pomału choć z oporami. Przecięcie samej podkładki "majzlem" nie pomogło. Okazało się że niedawno mój tata wymieniał przegub w espero i jest tam identyczna. Wymieniłem drugą tulejkę też widać było że ją pomału obrywało tulejkę z gumy i złożyłem wszytko.
Wielkie dzięki.
Golf IV 1.6 AKL 98r. LPG

-
Yaro1981
- Forum Master

- Posty: 1621
- Rejestracja: ndz mar 01, 2009 13:17
- Lokalizacja: Śląsk
-
Kontakt:
Post
autor: Yaro1981 » wt gru 13, 2011 18:52
nie będę zakładać nowego tematu a po części wiąże się z tym, powie mi ktoś czy wahacz jest lewy i prawy tak jak przy sworzniach czy nie mają określonej strony ?
[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]
-
wheels
- Mały gagatek

- Posty: 139
- Rejestracja: ndz paź 24, 2010 23:13
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Post
autor: wheels » wt gru 13, 2011 23:05
Wahacze nie maja określonej strony z prawej na lewą założysz i na odwrót
-
future
- Nowicjusz

- Posty: 23
- Rejestracja: sob lis 23, 2013 00:28
Post
autor: future » śr wrz 17, 2014 05:04
Przepraszam, że odnawiam temat. Mam pewien problem. Rozumiem, że autor wsadził tuleje z LEMFÖRDER'a nr. 8N0 407 181 B do auta z silnikiem 1.6. Tu moje pytanie czy owa tuleja spasuje do golfa 2.3 v5 150km? W sklepach internetowych ostrzegają, że ta tuleja nie pasuje do mojego auta? Nie wiem jakie są różnice w wymiarach między standardową, a ową wzmocnioną która jest przeznaczona do r32. Różnica w cenie to 9zł. Jeśli ktoś mógłby pomóc z góry dziękuje.
PS. Czy przednia tuleja przedniego wahacza tez może zostać zastąpiona tą do r32. Standardowa >
http://www.iparts.pl/czesc/tuleja-wahac ... produktowe i R32/AudiTT >
http://www.iparts.pl/czesc/tuleja-wahac ... umery-oem". Różnica w cenie jest już większa, aczkolwiek tuleja za 13zł to chyba jakiś żart.
-
grandi
- Lord GTI

- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Post
autor: grandi » śr wrz 17, 2014 17:48
Ostatnio to robiłm znajomemu w 4 , ustaw tuleje na znaczki musza sie pokryc z kropkami i grubsza strona w odpowiednia strone
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie
viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
-
future
- Nowicjusz

- Posty: 23
- Rejestracja: sob lis 23, 2013 00:28
Post
autor: future » czw wrz 18, 2014 04:51
grandi pisze:Ostatnio to robiłm znajomemu w 4 , ustaw tuleje na znaczki musza sie pokryc z kropkami i grubsza strona w odpowiednia strone
Dziękuje za radę

Czyli ogólnie jest to wykonalne...
-
Kavior
- Gadatliwa bestia

- Posty: 525
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 20:11
Post
autor: Kavior » sob wrz 20, 2014 14:19
Odnosnie pelnych tulei z S3 to ja osobiscie nie polecam. Zdecydowanie bardziej czuc dziury i poprzeczne nierownosci. Ostatnio podnosilem auto i powoli je zrywa. Nie sa wieczne jak co nie ktorzy pisza, pomimo, ze zalozylem ori z aso. Na dodatek komfort jazdy zdecydowanie spada. Teraz bede wracal to tulei takich jak fabryka montowala.
-
future
- Nowicjusz

- Posty: 23
- Rejestracja: sob lis 23, 2013 00:28
Post
autor: future » czw wrz 25, 2014 12:01
Kavior pisze:Odnosnie pelnych tulei z S3 to ja osobiscie nie polecam. Zdecydowanie bardziej czuc dziury i poprzeczne nierownosci. Ostatnio podnosilem auto i powoli je zrywa. Nie sa wieczne jak co nie ktorzy pisza, pomimo, ze zalozylem ori z aso. Na dodatek komfort jazdy zdecydowanie spada. Teraz bede wracal to tulei takich jak fabryka montowala.
A jakie fabryka montowała w ogóle? Jakie są fabryczne jeśli wiesz to daj namiar

-
ciachotdi
- diesel m@ster

- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
Post
autor: ciachotdi » pt wrz 26, 2014 12:26
future pisze:A jakie fabryka montowała w ogóle?
najpewniej będzie kupić w aso
http://allegro.pl/vw-audi-tuleja-wahacz ... 11855.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów
-
future
- Nowicjusz

- Posty: 23
- Rejestracja: sob lis 23, 2013 00:28
Post
autor: future » sob paź 11, 2014 11:13
A więc kończąc już po wymianie kupiłem oryginalne 4 tuleje w ASO VW za bagatela 240 zł. Aczkolwiek muszę stwierdzić po numerach, że jest to zwykły lemforder wart 80 zł.
Pozdrawiam...
-
bombelek
- Ma gadane

- Posty: 240
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 14:09
- Lokalizacja: KOS/SZY
Post
autor: bombelek » sob paź 11, 2014 12:43
future, tulejki Lemfordera kupione w sklepie, przynajmniej te duże pełne z S3 itp. są oryginalne - różnią się tylko tym że mają zeszlifowany znaczek. Numer tej tuleji, gdyby ktoś szukał
LMI 27132 w sklepie koszt do 40 zł za szt.
Nawet udało mi się znaleźć zdjęcie na komputerze, jak kiedyś sprzedawałem taki komplet (foto prywatne)

-
slawek987
- Gadatliwa bestia

- Posty: 640
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2010 22:46
- Lokalizacja: cebulandia
- Auto: GOLF SV
- Silnik: DCYA
Post
autor: slawek987 » sob paź 18, 2014 22:18
Witam. Przymierzam się do wymiany tulei wahacza w golfie 4 (chodzi mi o te tylne ) moje pytanie brzmi. Czym różnią się pełne tuleje od tych z "otworami "?oprócz wyglądu oczywiście:) lepiej założyć pełne? Bardzo proszę o pomoc.
-
bombelek
- Ma gadane

- Posty: 240
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 14:09
- Lokalizacja: KOS/SZY
Post
autor: bombelek » ndz paź 19, 2014 11:19
slawek987, zakładaj pełne tuleje i będziesz miał spokój na dłuższy czas - zwykłe tulejki szybko się wybijają. Zawieszenie z przodu usztywni Ci się, ale delikatnie stracisz na komforcie jazdy. Czym się różnią widać na pierwszy rzut oka - pełne są do 5 razy trwalsze i sztywniejsze od standardowych.

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości