problem z płynem do wspomagania

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

killah
Forum Master
Forum Master
Posty: 1218
Rejestracja: sob wrz 19, 2009 21:41
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

problem z płynem do wspomagania

Post autor: killah » pn lip 07, 2014 15:30

Witam,

Podczas swapa układ wspomagania został zalany takim płynem:

Obrazek

Mam mało płynu w układzie, i postanowiłem dolać go bo od pewnego czasu wspomaganie gorzej chodzi. Jeździłem tak w sumie rok ale teraz coś słabiej chodzi. Kupiłem zielonego Swaga 6162 i patrzę a on jest mineralny a ten co zalany jest układ jest syntetyczny.

No i się przeraziłem bo po przeczytaniu kilku for wyszło na to że ten swag który kupiłem jest dobry a sysntetykiem nie powinno się zalewać. Pytanie więc czy czasem kulejące wspomaganie to nie wynik zalania ukłądu złym płynem? Mam cały płyn od wspomagania wypłukać czy zalać go syntetykiem co by ilość płynu była ok? Teraz już jedwo co widać go na bagnecie.


Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD

Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

problem z płynem do wspomagania

Post autor: ciachotdi » śr lip 09, 2014 21:23

mialem taki sam problem. zmienilem pompe na nowsza od polo 6n2 pomoglo ale to juz nie to.


Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów

Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

problem z płynem do wspomagania

Post autor: ciachotdi » śr lip 09, 2014 21:23

mialem taki sam problem. zmienilem pompe na nowsza od polo 6n2 pomoglo ale to juz nie to.


Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów

killah
Forum Master
Forum Master
Posty: 1218
Rejestracja: sob wrz 19, 2009 21:41
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

problem z płynem do wspomagania

Post autor: killah » śr lip 09, 2014 22:37

Wlałem (dolałem) jednak ten zielony febi ale nadal jest coś nie tak ze wspomaganiem. Trochę to chyba pomogło ale nie jest tak jak w moim 2gim golfie gdzie kierka chodzi super lekko. Chyba pompa sie kończy?


Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD

Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

problem z płynem do wspomagania

Post autor: ciachotdi » czw lip 10, 2014 09:05

dobiles ja ta zmiana teraz tylko wymiana ori plyn i bedzie ok


Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów

killah
Forum Master
Forum Master
Posty: 1218
Rejestracja: sob wrz 19, 2009 21:41
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

Re: problem z płynem do wspomagania

Post autor: killah » czw lip 10, 2014 09:08

ciachotdi pisze:dobiles ja ta zmiana teraz tylko wymiana ori plyn i bedzie ok
Jaką zmianą? napisałem że dolałem TAKI sam plyn a nie zamiennik Swag.

Więc o co chodzi? pompa umiera?


Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD

Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

problem z płynem do wspomagania

Post autor: ciachotdi » czw lip 10, 2014 18:30

killah pisze:Jaką zmianą? napisałem że dolałem TAKI sam plyn a nie zamiennik Swag.
ja rozumię to tak do czerwonego zalałeś zielonego :bajer:


Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów

killah
Forum Master
Forum Master
Posty: 1218
Rejestracja: sob wrz 19, 2009 21:41
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

Re: problem z płynem do wspomagania

Post autor: killah » czw lip 10, 2014 18:52

ciachotdi pisze:
killah pisze:Jaką zmianą? napisałem że dolałem TAKI sam plyn a nie zamiennik Swag.
ja rozumię to tak do czerwonego zalałeś zielonego :bajer:
to więc nie zrozumialeś mnie właściwie. Zalany zostal taki sam płyn.

Więc co teraz? szukować powoli nowej pompy?


Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

problem z płynem do wspomagania

Post autor: Paweł Marek » pt lip 11, 2014 11:52

Tak.
Z tymi płynami sytuacja nie jest całkiem jasna, bo z fabryki nasze starutkie autka wychodziły na minerale, ale po paru latach aso zaczęło zalecać do tych aut syntetyki. Ja zawsze leje mineralny bo nikt nie da mi gwarancji czy uszczelniacze gumowe starego typu zniosą działanie syntetyku. Nie mieszałbym też minerału z syntetykiem, nie dlatego że się musi coś zespuć tylko dlatego że brak info czy takie działanie jest szkodliwe czy nie.
Więc podejdź do tego tak że po prostu pompa się zepsuła od starości i staraj się o sprawną używkę. Wielkiego ryzyka niema pompy sa trwałe, w moim aucie pompa siedzi od nowości czyli wytrzymała 400 tys z tym że zmieniłem łożyska przy przebiegu 250 tys. Mam zielony FEBI zalany od tej zmiany.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości