Jaki simering i oringi do pompy wspomagania

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

2qiuik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob gru 14, 2013 22:54
Lokalizacja: Koluszki

Jaki simering i oringi do pompy wspomagania

Post autor: 2qiuik » ndz gru 22, 2013 16:28

Witam

Sprawa dotyczy pompy wspomagania od bory o symbolu 1J0 422 154 A ES

Chce wymienić wszystkie oringi oraz jeden simering w pompie wspomagania. Oznaczenie simeringu 17x29.9x7 cr 94 jest prawoskrętny, ciśnieniowy z tego co wyczytałem i się dowiedziałem. Koszt takiego simeringu to cos ok. 40zl.

Czy ten oryginalny simering mogę zamienić na simering o wymiarach 17x30x7 który jest w cenie ok.8zl ???

Oryginalny simering jest ciężko dostępny na rynku i zaproponowano mi ten drugi co napisałem.
Teraz jestem świeżo po regeneracji maglownicy i nie chce aby przez tandetny simering uciekł mi płyn z wspomagania i magiel dostał w :ass: Wiec stąd moje obawy przed montażem innego simeringu.

Drugie pytanie:
Wiecie możne jakie rozmiary oringów są w tej pompie??



Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

Jaki simering i oringi do pompy wspomagania

Post autor: ciachotdi » ndz gru 29, 2013 18:56

bawiłem się kiedyś w wymianę wszystkich oringów i łożysk od pompy wspomagania - efekt do :ass:

proponuję poszukać używanej z gwarancją wyjdzie cię taniej i oszczedzisz sobie nerwów i czasu :bigok:

pytanie czy z pompy ucieka płyn ? i ogólnie w jakim jest stanie ?


Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów

2qiuik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob gru 14, 2013 22:54
Lokalizacja: Koluszki

Re: Jaki simering i oringi do pompy wspomagania

Post autor: 2qiuik » śr sty 01, 2014 21:45

Pompę rozebrałem aby sprawdzić jej stan czy poprzez brak płynu w układzie nie dostała zbytnio w :ass:
Po rozebraniu okazało się że wewnątrz pompy nie było zniszczeć/opiłków/rys/zadr/itp

Pompa miała mały wyciek od strony simeringu(paska klinowego) i pociła się na tylnej ściance.
Simering w pompie szlak trafił przez brak płynu w układzie który wyje..ał przez maglownice bądź już był stary bo bora ma przelatane 370 000km.

Oringi już dobrane w sklepie z częściami rolniczymi w sumie jest ich 5 plus uszczelka na tylną obudowę. Mogę podać tylko dwa rozmiary jeden to 46 bądź 47 x 2.3 i drugi 16x2.3 przy mnie mierzone przez sprzedawce. Te dwa oringi są umieszczone pod bieżnią rotora(wirnika-wewnątrz pompy) Jeszcze są 3 oringi ale wymiarów nie podam bo sprzedawce ich przy mnie nie dobierał a ja nie miałem jak zmierzyć.

Różnica w simeringu jaką ja zauważyłem to w oryginale jest dużo większa sprężyna ściskająca niż w zamienniku dobranym w sklepie. Cena oryginalnego to okolice 40zl ja za zamiennik zapłaciłem 8zl.

Pompę już złożyłem ale żeby ja przetestować muszę jeszcze magiel wrzucić do auta i skręcić całość w kupę.

Dzięki za odpowiedź tak w ogole.



Awatar użytkownika
cinek2004
"
Posty: 1795
Rejestracja: pn cze 04, 2007 08:01
Lokalizacja: Warszawa - WB

Jaki simering i oringi do pompy wspomagania

Post autor: cinek2004 » śr lut 05, 2014 01:10

Są 2 rodzaje pomp. U Ciebie jest Kayaba, występuje również ZF i tam są inne oringi + łożysko
Edit: są 3 rodzaje pomp. Ale oringi, o których piszesz pasują na pewno do Kayaby.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości