

Pozdrawiam VW maniaków!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
AFN ma zbiornik 62 L + przy dokładnym odpowietrzeniu da się wcisnąć jeszcze ok. 8-10 L.Andreej pisze: przy pojemności baku chyba 55 litrów
jhosef pisze:Ze wschodu chcesz ropę wozić?..
dobrze ująłeś - zysk 10 litrów max nie ma sensu - czyli wcaleAndreej pisze:Bo jak przerabiać to grubo albo wcale
Czytasz co piszesz kto klei zbiorniki taki zabieg jest nie dopuszczalny klej puści i katastrofa. To nie zderzak.grg474 pisze: sprzet do klejenia plastiku - rozcinasz jeden z drugiego wycinasz obwodową opaskę że np zbiornik będzie większy - tj wyższy w dół, wklejasz do poprzedniego zbiornika tą opaskę i dajesz nowe pasy mocujące dłuższe
na gorąco nie puści - bo to topik - czyli spaw. Klej puści - zrobi się dziura w zbiorniku jak przytrzesz (wiem bo terenó2ką przytarłem i zgubiłem 50 litrów paliwa na odcinku 15km). Wszystko jest możliwe wiec gadanie że spaw puści - no to co. Daj mi gwarancję że np pasy trzymające zbiornik ci nie puszczą (widziałem jak w przejeżdżającym obok mnie samochodzie urwał się zbiornik i wlekł się za autem bo przewody paliwa trzymały)XV2 pisze:Czytasz co piszesz kto klei zbiorniki taki zabieg jest nie dopuszczalny klej puści i katastrofa. To nie zderzak.
e tam - pierd... ludzie robią takie ingerencję w samochody , zawieszenia , czy układy paliwowe że robienie zbiornika to małe piwoXV2 pisze:Dalej podpieram to co mówiłem nie robi się ingerencji w zbiornik.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość