Witam
Mam problem auto jak jest wcisnięty pedał gazu to jedzie prosto tylko jak puszczam z gazu to lekko na prawo skręca. Geometria robiona rok temu do tego teraz jeszcze doszedł luz na kierownicy nie wiem czy to krzyżak czy nie maglownica. Nie wiem jak to sprawdzić i jak skręcam to słychać czasem taki pisk chyba to łożysko macpersona.
Opon nie tnie ale jechać w trase to troche nie bardzo bo ta kiera daje znać bo się troche ciężko kreci (tzn ciężej niż zwykle). I co tu robić nie chce jeździc po mechanikach bo już dwóch odwiedzilem jeden powymienial tulejki drugi zrobił zbieżność i wszystko ma być ok według nich a tak nie jest.
ściaganie w prawo i luz na kierownicy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
ściaganie w prawo i luz na kierownicy
wg mnie nadal masz problem z gumami na wahaczach. Dlaczego? Ano jak dajesz gaz to koła ciągną auto przesuwajac wahacz lekko w przód (tam gdzie uszkodzenie) i wtedy jest ok. Jak dajesz na luz - wahacz wraca na gumie w luźne miejsce i wtedy jest inny kąt.
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
ściaganie w prawo i luz na kierownicy
Może byc też zapieczony zacisk hamulca i koło prawe jest przyhamowywane caly czas. Zobacz czy się nie grzeje bardziej od pozostałych.
ściaganie w prawo i luz na kierownicy
Pooglądałem sobie troche moje auto i wstepna diagnoza wykazała że poduszka po prawej stronie na mcphersonie i łozyska na obydwu do roboty, co do tych gum to niby wszystko jest ok tylko jeszcze śruba mocująca łącznik stabilizatora tak jakby troche wystawała tylko nie da się jej dokręcić. Co do tych gum to nie mam bardzo jak sprawdzić trzeba całe auto podnieść i wtedy posprawdzać. Byłem u mechanika ale nie miał czasu i za tydzień mam go odwiedzić. jedyne co mi powiedział to, że nie da rady regulować luzów na maglownicy bo jak się w jednym miejscu wyreguluje to w drugim będzie ciężko chodziło. Ciekawe tylko ile by kosztowała taka regeneracja maglownicy ale niby nie cieknie ani żadnych niepokojących dźwieków nie wydaje ani pompa ani maglownica.
ściaganie w prawo i luz na kierownicy
zrobiłem zdjecia połaczenia łacznika stabilizatora z wahaczem bo cos mi sie wydaje że tak nie powinno być ponieważ jest to strasznie luźne jakby ta śruba była za długa a nie da się jej więcej wkręcić, nigdy nie widziałem jak wygląda to u innych aut więc się pytam, zrobiłe zdjecia obuch stron tam gdzie jest większy luz to jest prawa strona
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości