Tarcie opony o wahacz.

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
RADZIO207
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt maja 31, 2013 08:47
Lokalizacja: Pomorze

Tarcie opony o wahacz.

Post autor: RADZIO207 » czw lip 11, 2013 16:45

Witam. od jakiegos czasu jestem posiadaczem golfa mk4, od poczatku borykam sie z dziwnym problemem. Przy cofaniu z maksymalnym skrętem w lewo, lewe koło skręca tak mocno ze opona trze o wahacz. Przy jezdzie do przodu z takim samym skretem problem nie wystepuje. Na diagnostyce mechanik stwierdził ze to wina wybitej tulei wahacza. tuleja wymieniona, probem pozostał. ktos ma jakies pomysły? Możliwe ze ktos wstawił za długi drazek kierowniczy? pozdrawiam



muszkatobiasz
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2733
Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
Lokalizacja: Oborniki wlkp.

Tarcie opony o wahacz.

Post autor: muszkatobiasz » czw lip 11, 2013 17:30

jak byś miał za długi drążek to byś nie miał zbieżności albo nie szło za bardzo utrzymać auta na drodze! jadąc na wprost masz kierownice na prosto? jeśli tak to jaki masz skręt w lewo i w prawo kręcąc kierownicą chodzi ile obrotów kierownicy masz od wyprostowanych kół w jedną i drugą czy tyle samo czy w jedną jest trochę więcej



Awatar użytkownika
RADZIO207
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt maja 31, 2013 08:47
Lokalizacja: Pomorze

Tarcie opony o wahacz.

Post autor: RADZIO207 » pt lip 12, 2013 08:12

Kierownica jest prosto, auto dobrze się prowadzi, nie ściąga. W prawo można zrobić ponad półtora obrotu kierownicą, w lewo jeden obrót i trochę.



Awatar użytkownika
Adi wwl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: pt lis 23, 2012 14:59
Lokalizacja: warszawa

Re: Tarcie opony o wahacz.

Post autor: Adi wwl » pt lip 12, 2013 15:07

muszkatobiasz pisze: jaki masz skręt w lewo i w prawo kręcąc kierownicą chodzi ile obrotów kierownicy masz od wyprostowanych kół w jedną i drugą czy tyle samo czy w jedną jest trochę więcej
kolega pisze dobrze, sprawdź czy w prawo i lewo masz tyle samo obrotów kierownicą, prawdopodobnie jedna końcówka jest więcej wkręcona a druga mniej, albo zobacz ile gwintu jest na lewym a ile na prawym drążku kierowniczym



muszkatobiasz
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2733
Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
Lokalizacja: Oborniki wlkp.

Tarcie opony o wahacz.

Post autor: muszkatobiasz » pt lip 12, 2013 17:59

RADZIO207 pisze:W prawo można zrobić ponad półtora obrotu kierownicą, w lewo jeden obrót i trochę.
czyli na końcówkach drążka masz przestawione ! musisz przestawić na drążkach jeden wykręcić a drugi wkręcić pamiętając o zbieżności i odkręcić kierownice i ustawić ją na wprost



ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości