Lipek81 pisze:Tarcze 280mm w golfie mk2 oo ile mi wiadomo, to nie występowały. Najwieksze, to były 256mm. 28mm i 288mm występowały w pasku b3,b4, golfie 3, a te auta maja dłuższe wahacze, więc może tutaj tkwi problem. Stabilizator w mk2 i mk3 jest taki sam, ale w mk3 wahacz jest dłuższy, więc jest więcej miejsca na przegub.
W Golfie mk2 tarcze 280mm jak najbardziej występowały - w G60. Co do wahaczy, to kolega
dudasz napisał, że przełożył z Toledo TDI, a tam wahacze były identyczne jak w Golfie mk2 (za wyjątkiem ABFa - tam były wahacze Golfa mk3), więc wszystko powinno bez problemu pasować, o ile w tym Toledo nie było żadnej "kombinacji".
dudasz pisze:Teraz mnie zainspirowałeś tym, że to ma być na wprost łącznika!
Tylko w pewnym ustawieniu zwrotnicy przy skręconych kołach i tak jak pisałem, musi tam byc wystarczająco duża odległość, bo na zdjęciu od Ciebie wygląda jakby przegub i łącznik były za blisko siebie, ale może to kwestia zdjęcia i wrzeczywistości to inaczej wygląda. Poszukaj sobie w internecie zdjęć przedniego zawieszenia Golfa mk2, Toledo I albo ibizy II/Cordoby I, może to Ci coś pomoże.
Aha,
dudasz, jeszcze jedna sprawa, ponieważ piszesz, że tarcze miały być 256mm, a okazało się, że są 280mm, to musisz być przygotowany, że na tą tarczę felgi mniejszej niż 15' nie założysz. Byc może to wiesz, ale wolę cię uprzedzić.