Pykanie przy skręcaniu, i duży opór w skręcaniu w lewo...

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
LukiSzczecin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 221
Rejestracja: sob sie 06, 2011 03:00
Lokalizacja: Szczecin

Pykanie przy skręcaniu, i duży opór w skręcaniu w lewo...

Post autor: LukiSzczecin » śr paź 10, 2012 21:51

Witam, mam problem ponieważ zgubiłem kluczyki, była złamana blokada kierownicy żeby jakoś zjechać z parkingu sklepowego do domu. Niestety okazało się że kolumna kierownicza była zwichrowana i nie wystarczyło wstawienie nowej stacyjki ale trzeba było wymienić również kolumnę kierowniczą. Wygląda to tak, że przy obrocie kierownicą w lewo w pewnym momencie jest zdecydowanie większy opór - przy kręceniu w prawo przez cały zakres kręci się z równą siłą. Natomiast na prostych kołach lekki skręt w lewo lub prawo = dziwne pyknięcie, i przy mocniejszym skrecie w prawo znów pykanie.

Teraz takie pytanie, ponieważ kolumna którą znajomy wstawił, była z auta - a dokładniej wyciętego przodu który stał jakiś czas pod chmurką kierownicą do góry - czy możliwe że kolumne ruda wzięła i przez to takie zachowanie? Bo jeśli tak to posiadam drugą sprawną kolumnę tylko muszę wiedzieć czy zmiana jej coś pomoże... Z góry dzięki za odp



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Pykanie przy skręcaniu, i duży opór w skręcaniu w lewo...

Post autor: stonefree » pn paź 15, 2012 10:45

LukiSzczecin pisze:muszę wiedzieć czy zmiana jej coś pomoże
Skoro po zmianie na inną się pogorszyło, to musi pomóc.



Awatar użytkownika
LukiSzczecin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 221
Rejestracja: sob sie 06, 2011 03:00
Lokalizacja: Szczecin

Pykanie przy skręcaniu, i duży opór w skręcaniu w lewo...

Post autor: LukiSzczecin » wt paź 23, 2012 21:58

stonefree pisze:Skoro po zmianie na inną się pogorszyło, to musi pomóc.
Właśnie nie mam pojęcia stąd pytanie czy winna jest kolumna sama w sobie, czy może coś innego przenoszącego juz sam ruch kiery na koła bo nie chciałbym na darmo się dłubać i przekładać



Awatar użytkownika
Badyl
Zaklinacz VR6
Zaklinacz VR6
Posty: 589
Rejestracja: wt lut 16, 2010 23:44
Lokalizacja: DOL
Kontakt:

Pykanie przy skręcaniu, i duży opór w skręcaniu w lewo...

Post autor: Badyl » wt paź 30, 2012 12:40

sprawdź, czy krzyżaki są dobrze dokręcone, jeśli nie, to będzie luz na wielowypuście i będzie pykać


Obrazek
Mój kibel R32 wsadzamy Vortecha=======> :toimonster:
jedni kupują coraz nowsze, a drudzy coraz starsze
SWAPY 6v, 8v, 10v, 12v, 16v, 20v 24v i inne cuda

ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości