twarde zawieszenie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
twarde zawieszenie
prosze napisac mi dlaczego moje polo 86c ma takie twarde zawieszenie.sprezyny fabryczne czarny kolor ,amorki sprawne olejowe.czemu np corsa c jest miekko a polo jak na kamieniach? winne amorki czy winne sprezyny ?seicento i punto mają takie sprezyny rozszerzone ...
- maciejhan
- Ma gadane
- Posty: 226
- Rejestracja: ndz lis 21, 2010 16:14
- Lokalizacja: WLKP okolice Poznania
twarde zawieszenie
haha wlasnie jade do niemiec zarobkowo moze wpadne do wolsburga...moim zdaniem to wina sprezyn ilosc zwiji.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
twarde zawieszenie
To sie określa jako komfortowo twarde zawieszenie, bezpieczne, człowiek się czuje pewnie w czasie jazdy. Komu za twardo - ten opcje ma różne, może być Corsa, moze być Mercedes klasy S.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- kamilsdz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 680
- Rejestracja: pn sty 10, 2011 15:23
- Lokalizacja: Sieradz
- Kontakt:
twarde zawieszenie
A mi sie wydaje ze to wina tanich amortyzatorów. Ja kupiłem golfa z dwutygodniowymi nowymi amorami z dolnej półki. Zmieniłem na teoretycznie twardsze i niższe WEITEC (amor + sprezyna) i co sie okazalo? Lepiej wybiera dziury, czuć komfort w porównaniu do serii która była twarda. Tak więc wrzuć dobre amory i zobaczysz różnice
Mój GTI TDI Jubi || FollowYourDreams@facebook || OEM+
- maciejhan
- Ma gadane
- Posty: 226
- Rejestracja: ndz lis 21, 2010 16:14
- Lokalizacja: WLKP okolice Poznania
twarde zawieszenie
Nie będę nikomu odbierał prawa do własnego zdania, bo niby dlaczego, każdy może je mieć, ale czy WEITEC to jakaś dobre amory?
Znajdź producenta samochodów, który kładzie je seryjnie do aut!
MONROE, SACHS, BODGE, to słyszałem, ale WEITEC nie.
Komplet WEITEC to tania polska wersja tego co firmy po wyżej oferują za cenę jednego amora( bo oni też robią gwinty, ale mnie na nie nie stać ) więc jeżeli chcesz jechać na gwincie za 600 pln to tak WEITEC jest dla Ciebie a jeśli wolisz jechać komfortowo i długo to polecam SACHS, MONROE, BODGE.
Znajdź producenta samochodów, który kładzie je seryjnie do aut!
MONROE, SACHS, BODGE, to słyszałem, ale WEITEC nie.
Komplet WEITEC to tania polska wersja tego co firmy po wyżej oferują za cenę jednego amora( bo oni też robią gwinty, ale mnie na nie nie stać ) więc jeżeli chcesz jechać na gwincie za 600 pln to tak WEITEC jest dla Ciebie a jeśli wolisz jechać komfortowo i długo to polecam SACHS, MONROE, BODGE.
- kamilsdz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 680
- Rejestracja: pn sty 10, 2011 15:23
- Lokalizacja: Sieradz
- Kontakt:
twarde zawieszenie
słucham? Chyba ci sie kolego pomyliły firmy Weitec to średnia półka i na pewno nie kosztuje 600zł..
Nigdy pewnie nie jechałeś więc twoja opinia nie ma sensu, zapraszam do sieradza na przejazdzke pewnie zmienisz zdanie. A wiem co pisze bo miałem rozne zawieszenia w tym np tani gwint TA i mam porownanie.
Sachsy miałem przed weitecami i jakoś szału nie robiły. A że nie kładą seryjnie to pewnie dla tego że to amory sportowe hehee
Nigdy pewnie nie jechałeś więc twoja opinia nie ma sensu, zapraszam do sieradza na przejazdzke pewnie zmienisz zdanie. A wiem co pisze bo miałem rozne zawieszenia w tym np tani gwint TA i mam porownanie.
Sachsy miałem przed weitecami i jakoś szału nie robiły. A że nie kładą seryjnie to pewnie dla tego że to amory sportowe hehee
Mój GTI TDI Jubi || FollowYourDreams@facebook || OEM+
- maciejhan
- Ma gadane
- Posty: 226
- Rejestracja: ndz lis 21, 2010 16:14
- Lokalizacja: WLKP okolice Poznania
twarde zawieszenie
a przejedź się na prawdziwym markowym gwincie to zobaczysz o czym mówię, jak pojedziesz z rodzinką do kościoła w niedzielę i masz rozkręcone to nie będziesz widział różnicy między serią a twoimi kołkami za 600pln , jak pojedziesz na spontan pod biedronką w sieradzu i skręcisz to plomby z zębów Tobie wylecą.
Przejdź się gdzieś po parku maszyn w czasie rajdu albo wyścigu i zobacz czy ktoś ma założone Weitec.
Zresztą nie neguje Twojego zdania, jesteś zadowolony z gwintu "średniej" półki i to jest twoje prawo. Ja już z tego wyrosłem.
A poza tym koledze zgodnie z tematem zawieszenie seryjne jest za twarde a co dopiero gwint "średniej klasy".
Przejdź się gdzieś po parku maszyn w czasie rajdu albo wyścigu i zobacz czy ktoś ma założone Weitec.
Zresztą nie neguje Twojego zdania, jesteś zadowolony z gwintu "średniej" półki i to jest twoje prawo. Ja już z tego wyrosłem.
A poza tym koledze zgodnie z tematem zawieszenie seryjne jest za twarde a co dopiero gwint "średniej klasy".
- kamilsdz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 680
- Rejestracja: pn sty 10, 2011 15:23
- Lokalizacja: Sieradz
- Kontakt:
twarde zawieszenie
Bo weitec produkują w chinach na wkładach z gąbkimaciejhan pisze: przejedź się na prawdziwym markowym gwincie to zobaczysz o czym mówię,
Nie latam po spotach i zlotach, bo auto jest dla mnie i tyle.maciejhan pisze:jak pojedziesz na spontan pod biedronką w sieradzu
a w ogóle czy ktoś tu mówi o gwintach? Twoja wypowiedz Cie po prostu ośmiesza.A po drugie WEITEC należy do rodziny KW i jest produkowany na wkładach AL-KO Sport, te same co KW (bynajmniej moje KITy mają wybite to na amorach, nie wiem jak inne modele) więc o czym tu mowa.. Nie bede dyskutował bo ty wiesz lepiej, ja tylko daje gwarancje ze na moich weitecach jest bardziej komfortowo niz na mojej bylej serii, nie mowiac o wlasciwosciach jezdnych. Ale wiem wiem.. Weitech, KW i cała rodzina to badzieeew
Mój GTI TDI Jubi || FollowYourDreams@facebook || OEM+
- maciejhan
- Ma gadane
- Posty: 226
- Rejestracja: ndz lis 21, 2010 16:14
- Lokalizacja: WLKP okolice Poznania
twarde zawieszenie
nie mówię że weitec jest z gąbki, ale dla mnie żadna marka.
Owijasz że AL-KO( grabie do ogrodu też robią ) - bzdura. Fabryki się nie poprawia, chcesz mieć miękko- kupujesz dacie albo poszukaj postu Paweł Marek.
Mam Sachs na obu osiach i jestem zadowolony, bo jedno co mogę Tobie powiedzieć to nawet golf 8 i następne będą miały TWARDE zawieszenie i szerokie słupki C. Bo takie te auta mają być.
W jednym się nie zgadzamy, Tobie komfort daje Weitec, mi Sachs. Rzecz gustu. Przy piwie i przejażdżce swoimi autami docenili byśmy ich wady i zalety.
Owijasz że AL-KO( grabie do ogrodu też robią ) - bzdura. Fabryki się nie poprawia, chcesz mieć miękko- kupujesz dacie albo poszukaj postu Paweł Marek.
Mam Sachs na obu osiach i jestem zadowolony, bo jedno co mogę Tobie powiedzieć to nawet golf 8 i następne będą miały TWARDE zawieszenie i szerokie słupki C. Bo takie te auta mają być.
W jednym się nie zgadzamy, Tobie komfort daje Weitec, mi Sachs. Rzecz gustu. Przy piwie i przejażdżce swoimi autami docenili byśmy ich wady i zalety.
- maciejhan
- Ma gadane
- Posty: 226
- Rejestracja: ndz lis 21, 2010 16:14
- Lokalizacja: WLKP okolice Poznania
twarde zawieszenie
A zapomniałem dodać, że jak te alko czy też weitec dadzą w serii do golfa 7 albo następnego to go kupię od ręki.
Na razie wolą wyroby Tenneco, która już do fordów T robiła amorki.
Na razie wolą wyroby Tenneco, która już do fordów T robiła amorki.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14220
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
twarde zawieszenie
maciejhan, kamilsdz, spokój mi tu!
Padło pytanie odnośnie twardej serii,a Wy tu wyskakujecie Weitec'iem i gwintem,niczym filip z konopi
Padło pytanie odnośnie twardej serii,a Wy tu wyskakujecie Weitec'iem i gwintem,niczym filip z konopi
- kamilsdz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 680
- Rejestracja: pn sty 10, 2011 15:23
- Lokalizacja: Sieradz
- Kontakt:
twarde zawieszenie
mi chodziło o to:
kamilsdz pisze:A mi sie wydaje ze to wina tanich amortyzatorów. Ja kupiłem golfa z dwutygodniowymi nowymi amorami z dolnej półki. Zmieniłem na teoretycznie twardsze i niższe WEITEC (amor + sprezyna) i co sie okazalo? Lepiej wybiera dziury, czuć komfort w porównaniu do serii która była twarda. Tak więc wrzuć dobre amory i zobaczysz różnice
Mój GTI TDI Jubi || FollowYourDreams@facebook || OEM+
twarde zawieszenie
załozylem post by dowiedziec sie dlaczego jest tak twardo, nie muwie ze jak wozem jakis komfort mam ale co by zrobic by było troszke bardziej miekko?ciekawe jak kupilem to nie walilo mi tak nawet super sie jezdziło mi sie wydaje ze amorki !!oryginalne zmienione na zwykle a kazdy amorek ma inna sile tłumienia.auto juz na szrocie ale dziekuje wszystkim za odpawiedzi .okolice wieruszowa...czyli amorki wynika z tego,nawet mechanik cos marudził ze jak zaklada to z tych lepszych amorkow temat do zamkniecia
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości