Stuki z przodu przy hamowaniu.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Stuki z przodu przy hamowaniu.
potrzebuje rady
ktore kupic bo chce wymienic tuleje wahacza w mk4 i nie wiem ktore kupic ??
http://moto.allegro.pl/tuleja-wahacza-p ... 23296.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://moto.allegro.pl/tuleja-wahacza-s ... 74633.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ktore kupic bo chce wymienic tuleje wahacza w mk4 i nie wiem ktore kupic ??
http://moto.allegro.pl/tuleja-wahacza-p ... 23296.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://moto.allegro.pl/tuleja-wahacza-s ... 74633.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Stuki z przodu przy hamowaniu.
Sam zakładałemmarcin7x5 pisze:Może załozyli ci klocki bez tych blaszanych prowadników.
Ba.........................
- szadrak
- Mały gagatek
- Posty: 80
- Rejestracja: czw mar 25, 2010 23:28
- Lokalizacja: PO
- Auto: Seat Leon ST
Stuki z przodu przy hamowaniu.
Ja tak samo dałem do mechanika wymienić tarcze i klocki(textar) na przód bo kier. drgała przy hamowaniu. I po ok4-5 m-cach zaczęly sie stuki opisywane w temacie... Z tym, że jeżdze już tak długo bo ok rok od czasu stukania. Ale teraz to jest coraz głosniejsze stukanie...Radź pisze: miesiace temu wymieniano mi tarcze i klocki na nowe i obstawiam że to wina klocków
Jak ktoś rozwiązał problem/przyczynę stukania to niech napisze co było powodem... Klocki hamulcowe.... raz ... ale co jeszcze..
Stuki z przodu przy hamowaniu.
Witam wszystkich,
podepnę się pod temat, bo i ja mam problem ale muszę go dokładnie opisać to może i mi pomożecie (a pomogliście już kilka razy bezbłędnie).
Po pierwsze przy hamowaniu słyszę jeden krótki, niezbyt głośny ale słyszalny i odczuwalny stuk (z wnętrza auta wydaje się, że spod dźwigni zmiany biegów) - miałem ostatnio wymieniane sprzęgło, ale nie wiem czy to może być z tym związane - myślałem, że może zruszyli poduszkę pod silnikiem, ale tego nie wiem.
Po drugie słychać to stukanie przy przejeżdżaniu przez nierówności, ale ewidentnie przy otwartej szybie słychać z lewego przedniego koła, najeżdżałem prawym i nic.
No i po trzecie słychać ten sam stuk kiedy kręci się kierownicą w miejscu w obie strony, ale tylko około pół obrotu od maksymalnego wychylenia kierownicy w lewo.
Co to może być?
Po pierwszym objawie myślałem, że poduszka pod silnikiem,
po drugim, że obluzowane klocki,
a po trzecim, że przegub, ale czy to możliwe, że w jednym momencie trafiłem potrójnego pecha???
Przejechałem z tym wczoraj 250km bo warsztaty pozamykane i nie odczuwałem żadnych problemów podczas jazdy oczywiście oprócz stuku przy każdym hamowaniu.
Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam.
PS. Mam nowe amortyzatory przód, sprężyny i tuleje wahaczy przednich (obie pary)
podepnę się pod temat, bo i ja mam problem ale muszę go dokładnie opisać to może i mi pomożecie (a pomogliście już kilka razy bezbłędnie).
Po pierwsze przy hamowaniu słyszę jeden krótki, niezbyt głośny ale słyszalny i odczuwalny stuk (z wnętrza auta wydaje się, że spod dźwigni zmiany biegów) - miałem ostatnio wymieniane sprzęgło, ale nie wiem czy to może być z tym związane - myślałem, że może zruszyli poduszkę pod silnikiem, ale tego nie wiem.
Po drugie słychać to stukanie przy przejeżdżaniu przez nierówności, ale ewidentnie przy otwartej szybie słychać z lewego przedniego koła, najeżdżałem prawym i nic.
No i po trzecie słychać ten sam stuk kiedy kręci się kierownicą w miejscu w obie strony, ale tylko około pół obrotu od maksymalnego wychylenia kierownicy w lewo.
Co to może być?
Po pierwszym objawie myślałem, że poduszka pod silnikiem,
po drugim, że obluzowane klocki,
a po trzecim, że przegub, ale czy to możliwe, że w jednym momencie trafiłem potrójnego pecha???
Przejechałem z tym wczoraj 250km bo warsztaty pozamykane i nie odczuwałem żadnych problemów podczas jazdy oczywiście oprócz stuku przy każdym hamowaniu.
Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam.
PS. Mam nowe amortyzatory przód, sprężyny i tuleje wahaczy przednich (obie pary)
Stuki z przodu przy hamowaniu.
Tuleje tylne przedniego wahacza
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
Re: Stuki z przodu przy hamowaniu.
Ale to możliwe, że się wybiły po 7000km? Wymieniałem niecały rok temu, a jeżdżę głównie po Warszawie i niezbyt długie trasy - właściwie nigdy po nierównym...XV2 pisze:Tuleje tylne przedniego wahacza
Stuki z przodu przy hamowaniu.
Tak a dlaczego bo :
Firma krzak (no name ) zamienniki szybko się zużywają.
Na ori ofc dłużej się jeździ.
Zawieszenie pracuje ma prawo się wybijać.
Kiedyś pewna osoba powiedziała ze chciwy 2 razy traci. Wole dać teraz te parę złoty więcej za część i mieć z głowy niż wymieniać co roku.
Firma krzak (no name ) zamienniki szybko się zużywają.
Na ori ofc dłużej się jeździ.
Zawieszenie pracuje ma prawo się wybijać.
Kiedyś pewna osoba powiedziała ze chciwy 2 razy traci. Wole dać teraz te parę złoty więcej za część i mieć z głowy niż wymieniać co roku.
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
Re: Stuki z przodu przy hamowaniu.
Kurde to masakra, rzeczywiście tanie te części były chyba 60zł za komplet, ale facet w warsztacie Roda polecanym tu na forum wstawił mi to i nie pytał czy chcę droższe. Poza tym to był warsztat typowo samochodów grupy VAG więc nic złego nie podejrzewałem. Chciwy to nie jestem, bo włożyłem w moją golfinę już około 3000zł w różne części i naprawy. Za parę dni mam i tak obowiązkowy przegląd więc to wymienię, ale powiedz mi czy jak będę spokojnie jeździł to nie zedrę sobie opony czy zbieżność mi już poleciała? No i jakiej firmy zestaw polecasz, może kupię i takie poproszę, żeby mi wstawili?XV2 pisze:Tak a dlaczego bo :
Firma krzak (no name ) zamienniki szybko się zużywają.
Na ori ofc dłużej się jeździ.
Zawieszenie pracuje ma prawo się wybijać.
Kiedyś pewna osoba powiedziała ze chciwy 2 razy traci. Wole dać teraz te parę złoty więcej za część i mieć z głowy niż wymieniać co roku.
Z góry dzięki za odpowiedź.
- tomass_85
- Nowicjusz
- Posty: 40
- Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 00:05
- Lokalizacja: Tłumaczów(PL)Tiverton(UK)
Stuki z przodu przy hamowaniu.
Zamontuj coś takiego http://allegro.pl/tuleja-wahacza-lemfor ... 2305331091" onclick="window.open(this.href);return false;. Jest to tuleja pełna ,nie dziurawa, co za tym idzie o wiele mocniejsza i dłużej napewno wytrzyma tu masz numery katalogowy:
AUDI VW 8N0 407 181 B
NR Lemforder 27132 01
Ja mam to założone w swoim golfie i sprawdza się świetnie
AUDI VW 8N0 407 181 B
NR Lemforder 27132 01
Ja mam to założone w swoim golfie i sprawdza się świetnie
Stuki z przodu przy hamowaniu.
Ori najlepiej dać wiem, ale trzeba szukać części dobrych za rozsądna cenę np firmy febi ( ja takie mm i maja się dobrze 2 rok ). No chyba że kolega jest bogaty i kupi jak polecił kolega wyrzej.
http://allegro.pl/tuleja-wahacza-przod- ... 46218.html" onclick="window.open(this.href);return false; Febi
http://allegro.pl/tuleja-tuleje-wzmacni ... 53258.html" onclick="window.open(this.href);return false; LEMFORDER
http://allegro.pl/tuleja-wahacza-przod- ... 46218.html" onclick="window.open(this.href);return false; Febi
http://allegro.pl/tuleja-tuleje-wzmacni ... 53258.html" onclick="window.open(this.href);return false; LEMFORDER
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
Re: Stuki z przodu przy hamowaniu.
Dzięki za propozycje, ten drugi komplet wygląda bardzo porządnie. A powiedz mi, czy mogę przejechać z tą usterką powiedzmy 300km? Nie zedrę opony? Bo sama część nie jest droga, ale montaż w Warszawie znacznie przewyższa jej wartość i bym to zrobił u mojego mechanika za połowę tej ceny, a zainwestował więcej w samą część.XV2 pisze:Ori najlepiej dać wiem, ale trzeba szukać części dobrych za rozsądna cenę np firmy febi ( ja takie mm i maja się dobrze 2 rok ). No chyba że kolega jest bogaty i kupi jak polecił kolega wyrzej.
http://allegro.pl/tuleja-wahacza-przod- ... 46218.html" onclick="window.open(this.href);return false; Febi
http://allegro.pl/tuleja-tuleje-wzmacni ... 53258.html" onclick="window.open(this.href);return false; LEMFORDER
Stuki z przodu przy hamowaniu.
Załóż tuleje pełne, sam takie założyłem, jeżdze na nich rok i nic sie nie dzieje, komfort troche spadł,różnice widać w zakrętach, auto szybciej reaguje na ruchy kierownicą, lepiej sie prowadzi, nie zmienia się geometria kół jak skręcasz, jeżdżę na 205 55 R16.Te tulejki są nie do zerwania bo co ma się tam zerwać, moim zdaniem są lepsze od pouliretanów bo dają margines komfortu. Przyspieszone zużycie tulejek zwykłych może być od złego ustawienia geometrii dlatego szybko poleciały, bo zrobić geometrie porządnie,wbrew pozorom, nie jest prosta sprawą, jeszcze w dodatku na zużytych innych elementach.Najlepiej jakby były wszystkie nowe...Pozdro.
Stuki z przodu przy hamowaniu.
i tu kolega wyzej moze miec racje na 100% mi bez zabezpieczen targalo kierownicą podczas hamowania
Re: Stuki z przodu przy hamowaniu.
No ziomek to mnie rozbawileśprzemlin pisze: Przyspieszone zużycie tulejek zwykłych może być od złego ustawienia geometrii dlatego szybko poleciały
Jeżeli ustawienie kół jest niewłaściwe, następuje wówczas szybkie, nierównomierne zużywanie się ogumienia. Pochylenie i kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy decyduje natomiast o stabilności samochodu w czasie jazdy, wpływa bowiem na jego sterowalność. Nieprawidłowe wyprzedzenie sworznia zwrotnicy powoduje niestabilność auta w czasie jazdy. Właściwa zbieżność kół zapewnia uniknięcie poślizgu bocznego, poprawia w ogóle stabilność kierowania oraz zapobiega nadmiernemu zużyciu ogumienia.
immuno pisze: , czy mogę przejechać z tą usterką powiedzmy 300km?
Zrobisz 1000km nic się nie stanie.
Nieimmuno pisze:
Nie zedrę opony?
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 11 gości