lemforder made in brasil ???

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
sebastian1901
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 694
Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
Lokalizacja: CzęstochoVWa
Auto: Octavia I 1.8T RS
Silnik: AUQ
Kontakt:

lemforder made in brasil ???

Post autor: sebastian1901 » sob kwie 07, 2012 11:15

Mam luz na kulkach przy maglownicy w moim mk4 i kupiłem kompletne drążki lemfordera w domu patrze a tam napis made in brasil ? Zostawić to czy odmienić na trw ? cena w sumie podobna... zawsze myślałem że lemforder jest produkowany w Niemczech. Dzięki za pomoc.


Sebastian

Awatar użytkownika
matiz_1990
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: śr cze 03, 2009 17:18
Lokalizacja: Rzeszów

lemforder made in brasil ???

Post autor: matiz_1990 » sob kwie 07, 2012 11:54

Według mnie nie ma sensu. Jeśli pisze, że made in brasil to co z tego skoro i tak musi być wykonane według wytycznych i odpowiednich parametrów lamfordera? Tańsze koszty produkcji, a jakoś myślę ta sama, bo przecież nikt prestiżu swojej marki psuć nie chce bo to kosztowna sprawa. Nad made in china to bym się zastanawiał :los2:


Golf III 1.9 TDI 1Z :D Mroczny Parchu;)

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

lemforder made in brasil ???

Post autor: italiano_83 » sob kwie 07, 2012 16:29

matiz_1990 pisze: Nad made in china to bym się zastanawiał
Tak samo tam Lemforder ma fabryki i robią sworznie, tuleje i inne. Już bez przesady z tymi Chinami - chodzi o ekonomię, nawet przy niewielkim spadku jakości, w co wątpię to wciąż dobry produkt. Zresztą baterie do telefonów/laptopów/podzespoły są klepane w Chinach i jakoś dają radę.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

wron
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 641
Rejestracja: pn cze 28, 2010 09:49
Lokalizacja: mazowieckie

lemforder made in brasil ???

Post autor: wron » sob kwie 07, 2012 19:37

Wymieniłem jedną końcówkę drazka na Lemfordera i po pół roku cała po wierzchu pokryła się rudą. Oryginalna końcówka TRW 10 lat siedzi i jest na niej tylko miejscami lekki rdzawy nalot.
O czymś to jednak chyba świadczy. odrazu widac ze to juz nie ta jakosc co ori trw



Awatar użytkownika
sebastian1901
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 694
Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
Lokalizacja: CzęstochoVWa
Auto: Octavia I 1.8T RS
Silnik: AUQ
Kontakt:

Re: lemforder made in brasil ???

Post autor: sebastian1901 » sob kwie 07, 2012 21:55

ja jakieś półtora roku temu wymieniłem tak profilaktycznie końcówki drążków na SWAGa i teraz sprowrotem założyłem te stare TRW co były od początku bo tamte dostały takich luzów że na stacji diagnostycznej nie mogli dojść co tak wali a sprawdzili całe zawieszenie... dopiero jak zdjąłem koła i złapałem za końcówki okazało się co jest nie tak ale nikt nie pomyślał że po takim krótkim czasie będą się nadawały na złom...
Wymienię te drążki na TRW... Minęła już era porządnych samochodów i dobrych części... a szkoda... dzięki Panowie za pomoc :pub:


Sebastian

ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości