Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
arek żet
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 327
- Rejestracja: pt gru 17, 2010 18:01
Post
autor: arek żet » śr lut 08, 2012 14:48
Witam zastanawiam sie na nastepana wymiane tuleji w wachaczach na takie poliuretanowe
![Obrazek](http://images46.fotosik.pl/1313/386ea4a83b922675m.jpg)
czy moze ktos je zakladal u siebie??one inna maja technike mocowania w wachaczu(nie wyłażą>??)
jak to sie spisuje pozdrawiam
-
21Golfista21
- Gadatliwa bestia
![Gadatliwa bestia Gadatliwa bestia](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 717
- Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
- Lokalizacja: Strzelin
Post
autor: 21Golfista21 » śr lut 08, 2012 17:58
hej, ja do siebie zakładam pełne tuje z opla omegi, trzeba je tylko skrócić.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D
-
Yaro1981
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1621
- Rejestracja: ndz mar 01, 2009 13:17
- Lokalizacja: Śląsk
-
Kontakt:
Post
autor: Yaro1981 » śr lut 08, 2012 18:02
21Golfista21 pisze:hej, ja do siebie zakładam pełne tuje z opla omegi, trzeba je tylko skrócić.
a czemu nie zakładasz ori z TT tylko jakieś śmieszne przeróbki
[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]
-
21Golfista21
- Gadatliwa bestia
![Gadatliwa bestia Gadatliwa bestia](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 717
- Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
- Lokalizacja: Strzelin
Post
autor: 21Golfista21 » śr lut 08, 2012 18:14
bo więcej wytrzymują te moje przeróbki
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D
-
marcinek84
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1974
- Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
- Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
-
Kontakt:
Post
autor: marcinek84 » czw lut 09, 2012 23:20
arek żet, ja mam poliuretany z tuleją na zewnątrz i trzyma się to rewelacyjnie, te mają kołnierz aby nie wychodziły oraz otworki aby nie były aż tak sztywne. Moje trzymają wahacze w poziomie i jak wyjmuję sworzeń to potrzebuję łyżki
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
. Jeśli chcesz tylko tuleje mocniejsze niż dedykowane to kupuj te do TT jak pisze
Yaro1981, mają otwór mniejszy czyli przechodzi tylko śruba i nie trzeba tej tulei rozprężnej.
-
Johnatan
- VWGolf.pl Killer
![VWGolf.pl Killer VWGolf.pl Killer](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
-
Kontakt:
Post
autor: Johnatan » pt lut 10, 2012 01:53
Tak tylko że ja na glebie nie mam wahacza poziomo, tylko mam sworzeń wyżej od tej tuleji. Czy Poliuretan sie wtedy nagnie ? i czym sie różnią kolory ? twardością? które polecacie ? Gdzie warto wymienić a gdzie nie ma sensu ? Czy od razu wszystko za 350zł ?
-
seaman1982
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 205
- Rejestracja: sob maja 15, 2010 12:43
- Lokalizacja: Silesia
Post
autor: seaman1982 » pt lut 10, 2012 10:23
W grudniu przerabialem ten temat na mk IV i tez zastanawialem sie nad poliuretanem. Duzo czytalem, rowniez na forach alfy, audi, forda i paru innych. Zdecydowalem sie na poliuretany czerwone z firmy STRONGFLEX. Ogolne opinie byly takie ze mocno utwardza auto. Faktycznie jest nieco inaczej, ale szczerze powiem myslalem ze bedzie jakas mega roznica, a taka nie byla. Wrazenia bardziej jakbys mocniej skrecil zawias. Czuc rowniez szybsza reakcje na ruchy kierownica, ktora wynika z tego zew nie ma tego luzu ktory wytwarza guma. Tak czy inaczej jestem zadowolony.
Co do samych gum to sa one pelne. Te z oworami sa stosowane na tyl tam gdzie jest belka skretna. Ona nieco inaczej pracuje i dlatego jest potrzebna wieksza elastycznosc.
Koszt tego nie jest ogolnie tani. Ja robilem kompletny przod i wyszlo kolo 350 zeta za same gumy, ale mam nadzieje ze pojezdze na tym troche dluzej jak na serii.
-
marcinek84
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1974
- Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
- Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
-
Kontakt:
Post
autor: marcinek84 » pt lut 10, 2012 11:42
Johnatan pisze: i czym sie różnią kolory ? twardością?
Tak, różnią się twardością. Czerwone są porównywalne z gumą ale wiadomo pełna tuleja poliuretanowa jest bardziej sztywna o tej zwykłej gumowej.
-
arek żet
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 327
- Rejestracja: pt gru 17, 2010 18:01
Post
autor: arek żet » pt lut 10, 2012 13:38
ok dzieki a to z audii tt siadaja do golfofskich wachaczy na zero??
dłuzej wytrzymuja??one tez n ie maja tego kolnierza na gornej czesci jak ori
z omegi chyba twardsze duzo ale fakt szersze:(
-
marcinek84
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1974
- Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
- Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
-
Kontakt:
Post
autor: marcinek84 » pt lut 10, 2012 14:40
Na inter cars widziałem Lemfordera bez kołnierza te do TT , ale do mkII są 2 rodzaje z i bez kołnierza.
-
Micjusz
- I LOVE GERMAN CARS
![I LOVE GERMAN CARS I LOVE GERMAN CARS](./images/ranks/ranky.gif)
- Posty: 1208
- Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
- Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
-
Kontakt:
Post
autor: Micjusz » pt lut 10, 2012 14:44
To w końcu jak jest z tymi tulejami? Od audi TT? A z r32 podchodzą???
Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
-
seaman1982
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 205
- Rejestracja: sob maja 15, 2010 12:43
- Lokalizacja: Silesia
Post
autor: seaman1982 » pt lut 10, 2012 15:52
marcinek84 pisze:Johnatan pisze: i czym sie różnią kolory ? twardością?
Tak, różnią się twardością. Czerwone są porównywalne z gumą ale wiadomo pełna tuleja poliuretanowa jest bardziej sztywna o tej zwykłej gumowej.
Guma ma twardosc okolo 60-70 (czegos tam bo jednostki nie pamietam). Poliuretan czerwony ma 80, a zolty 90. Z tego co wiem to na zoltym jest juz sporo sztywniej i twardziej. Stosowane sa bardziej do sportu. Do normalnej jazdy spokojnie daja rade czerwone. Wszystkie gumy na przod sa pelne. Gdzies czytalem o tym ze jakis gosciu zalozyl na przod z otworami i nie byl to udany pomysl. Guma byla za miekka i auto latalo. Przypuszczam ze twardosc tekiego poliuretanu byla mniejsza jak w serii. Poza tym gdzies tez jest filmik, chyba na stronie strongflexa jak sciskaja pod prasa taka tuleje. Zawsze wraca do orginalnego konturu. Guma taka nie jest.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości