Witam,
Problem objawia się następująco. Gdy samochód wjedzie w dziurę, wydobywają się charakterystyczne, dosyć głośne stuki, najprawdopodobniej w tunelu środkowym, tak jakby ktoś stukał śrubokrętem o blachę. Podobny problem występuje również przy skręcie w lewo, tylko to nie zawsze, najczęściej przy większej prędkości, tutaj już odgłos przypomina tarcie, trykotanie, tykotanie. Auto było na ścieżce, w zawieszeniu wszystko jest okej, zbieżność była robiona. Wydaje mi się, że to wszystko zaczęło się po tym jak zmieniłem amortyzatory w samochodzie na oryginalne z sprężynami obniżającymi i utwardzającymi. Ma ktoś jakiś pomysł co to może być? Dodam, że to jest Seat Cordoba SX, 1.8 16V ADL z 96r.
Stuki w tunelu środkowym oraz przy skręcie w lewo
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Geoff
- Mały gagatek
- Posty: 86
- Rejestracja: sob sie 21, 2010 00:12
- Lokalizacja: Białystok/Biała Podlaska
Stuki w tunelu środkowym oraz przy skręcie w lewo
stonefree, wszystko na to wskazywało, ale sprawdzone i to nie to.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości