golf 4 zbyt niski
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
golf 4 zbyt niski
witam wszystkich jestem od niedawna właścicielem golfa 4 1.6 b z 1999r przedtem miałem 10 lat golfa 2 1991r ( to była maszyna) a ta czwórka nie wiem czy mam się cieszyć czy sprzedać i szukać golfa 2 a może idzie trochę podnieść tą czwórkę założyć sprężyny od tdi lub ćoś innego proszę o poradę
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
golf 4 zbyt niski
Też o tym myślałemdobosz pisze:sprzedać i szukać golfa 2
Podobno są jakieś tuleje pod poduszkę amortyzatora, ludzie je montują w Octaviach TDI, ale nie wiem, jak sie to sprawdza.dobosz pisze:może idzie trochę podnieść tą czwórkę
golf 4 zbyt niski
podnosi o 21mm. W pracy żadna różnica poza tym że jest wyżejstonefree pisze:Podobno są jakieś tuleje pod poduszkę amortyzatora
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
golf 4 zbyt niski
21mm to nie dużo ale chociaż coś miska olejowa dłużej przetrwa czekam konkretne rozwiązania z góry dziękuje (albo zamienie golfa 4 1.6 AKL na golfa 2 PN)
Ostatnio zmieniony ndz wrz 18, 2011 14:07 przez dobosz, łącznie zmieniany 1 raz.
golf 4 zbyt niski
dobosz, tematów o podwyżaniu mk4 była masa - wystarczy poszukać
Inna kwestia że zupełnie nie rozumiem o co chodzi... przecież żeby urwać miskę to trzeba by jechać na na prawde niesamowitych offroadach! mam obniżony samochód o 50mm, przez co osłona pod silnikiem jest 4cm od ziemi i poza tym że mam na prawde ciężki dojazd do domu i przycieram tam tą osłoną to nigdzie indziej mi się to nie zdarza - ani na dziurach, ani na koleinach, ani na... niczym. Może po prostu wystarczy nauczyć się normalnie jeździć, a nie tylko "but i do przodu"?
Ale jeżeli ktoś się upiera - tulejka 1J0412311/O, zakłada sie ją między łożysko i dolny talerzyk (prosta sprawa, ale raczej bez ściągacza niema co podchodzić). Ew. springi z TDI, a na tył można dotoczyć sobie spokojnie podstawkę pod sprężynę żeby była wyżej zawieszona
Inna kwestia że zupełnie nie rozumiem o co chodzi... przecież żeby urwać miskę to trzeba by jechać na na prawde niesamowitych offroadach! mam obniżony samochód o 50mm, przez co osłona pod silnikiem jest 4cm od ziemi i poza tym że mam na prawde ciężki dojazd do domu i przycieram tam tą osłoną to nigdzie indziej mi się to nie zdarza - ani na dziurach, ani na koleinach, ani na... niczym. Może po prostu wystarczy nauczyć się normalnie jeździć, a nie tylko "but i do przodu"?
Ale jeżeli ktoś się upiera - tulejka 1J0412311/O, zakłada sie ją między łożysko i dolny talerzyk (prosta sprawa, ale raczej bez ściągacza niema co podchodzić). Ew. springi z TDI, a na tył można dotoczyć sobie spokojnie podstawkę pod sprężynę żeby była wyżej zawieszona
golf 4 zbyt niski
-mam zjazd do podziemnego garażu tak zjebi..ie wyprofilowany, że na fabrycznym zawieszeniu ocieram dokładką przedniego zderzaka i środkowym tłumikiemShmatan pisze:Może po prostu wystarczy nauczyć się normalnie jeździć, a nie tylko "but i do przodu"?
-mogę zapomnieć o parkowaniu przodem do krawężnika przed blokiem bo rozwalę wyżej wymienioną dokładkę zderzaka. Muszę dojechać do końca bo inaczej tył auta wystaje na ulice. Pozostaje tylko parkowanie tyłem.
-zimą jak jeżdzę do budowanego domu to środkiem drogi jest tak wysoki garb śniegu że zderzak robi za płóg. Nie ma szans bokiem ominąć tego kołami bo droga jest wąska, po bokach skarpy i gałęzie drzew.
Naucz mnie, Nas jeździć bo nie umiemy Jazdy po mieście specjalnie pominąłem, bo faktycznie wystarczy uważać Tak wiem, muszę kupić jeepa bo auta ma mi służyć a nie ja jemu
golf 4 zbyt niski
Kavior, a może by tak pneumatyczne zawieszenie zrobił? podnosisz przed wyjazdem i heja
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
golf 4 zbyt niski
Zjeżdżać pod kątem na załamaniuKavior pisze:-mam zjazd do podziemnego garażu tak zjebi..ie wyprofilowany, że na fabrycznym zawieszeniu ocieram dokładką przedniego zderzaka i środkowym tłumikiem
-mogę zapomnieć o parkowaniu przodem do krawężnika przed blokiem bo rozwalę wyżej wymienioną dokładkę zderzaka. Muszę dojechać do końca bo inaczej tył auta wystaje na ulice. Pozostaje tylko parkowanie tyłem.
-zimą jak jeżdzę do budowanego domu to środkiem drogi jest tak wysoki garb śniegu że zderzak robi za płóg. Nie ma szans bokiem ominąć tego kołami bo droga jest wąska, po bokach skarpy i gałęzie drzew.
Parkować tyłem (zawsze tak robie żeby bardziej sie schować)
Robić dokładką za pług, lub złapać łopatę i rozgarnąć u siebie przemielam tam 50m drogi co 2 dni
golf 4 zbyt niski
Pneumatyka odpada-zbyt duże koszta
Rozgarnianie lopatą śniegu na odcinku 600metrów średnio mi się podoba a dokładka wcześniej czy poźniej się podda. Generalnie mam lipe z dojazdem do domu, na działke i ten zjazd do garażu. Auta prędko nie zmienie bo psuć się nie chce a i kasy brak na inne bo masa innych wydatków. Jak znajdę w końcu chwile to wrzucam całe nowe macpersony. Wszystko juz mam kupione. Nowe spręzyny z aso, tulejki podwyższajace, lozyska, odboje itp oraz amory kayaba. Będzie stał jak koza ale wyjścia nie mam Jakiś czas temu jechałem nocą do Warszawy i nadziałem się na wielki kamień na środku swojego pasa. Nie zdązyłem zareagować i przejechałem cantralnie nad nim. Do wymiany katalizator, tlumik srodkowy, belka podtrzymujaca wydech. Miska ocalała tylko dzieki stalowej osłonie pod silnikiem Zarobiła na siebie juz z pięc razy
Rozgarnianie lopatą śniegu na odcinku 600metrów średnio mi się podoba a dokładka wcześniej czy poźniej się podda. Generalnie mam lipe z dojazdem do domu, na działke i ten zjazd do garażu. Auta prędko nie zmienie bo psuć się nie chce a i kasy brak na inne bo masa innych wydatków. Jak znajdę w końcu chwile to wrzucam całe nowe macpersony. Wszystko juz mam kupione. Nowe spręzyny z aso, tulejki podwyższajace, lozyska, odboje itp oraz amory kayaba. Będzie stał jak koza ale wyjścia nie mam Jakiś czas temu jechałem nocą do Warszawy i nadziałem się na wielki kamień na środku swojego pasa. Nie zdązyłem zareagować i przejechałem cantralnie nad nim. Do wymiany katalizator, tlumik srodkowy, belka podtrzymujaca wydech. Miska ocalała tylko dzieki stalowej osłonie pod silnikiem Zarobiła na siebie juz z pięc razy
-
- VW Baron
- Posty: 3269
- Rejestracja: czw lip 09, 2009 15:18
- Lokalizacja: WOT
- Kontakt:
golf 4 zbyt niski
stonefree, łatwo się pośmiać, ale to jednak jest problem, sam po przesiadce z mk3 do mk4 muszę teraz bardziej uważać w terenie bo skończyło mi się odważne wjeżdżanie gdziekolwiek chcę. Aż boję się pomyśleć, co będzie zimą ..
kupując mk4 myślałem: może obniżyć bo wysoko jakoś, a dziś jak pojeździłem kilka miesięcy .... myślę też nad sprężynami od tdi lub coś innego aby było wyżej.
nie każdy jeździ do pracy autostradami
kupując mk4 myślałem: może obniżyć bo wysoko jakoś, a dziś jak pojeździłem kilka miesięcy .... myślę też nad sprężynami od tdi lub coś innego aby było wyżej.
nie każdy jeździ do pracy autostradami
golf 4 zbyt niski
moze juz ktos montował sprężyny od tdi w bezyniaku i o ile to go podniosło : zbliża się zima
Ostatnio zmieniony śr wrz 28, 2011 18:21 przez dobosz, łącznie zmieniany 1 raz.
- guziolek
- Forum Master
- Posty: 1400
- Rejestracja: czw mar 11, 2010 14:31
- Lokalizacja: Lublin okolice
- Kontakt:
Re: golf 4 zbyt niski
dobosz pisze:morze
Gdzie wy mieszkacie, że się boicie zimy? Mam 2 km do głównej drogi i ten odcinek odśnieżany jest raz na ruski rok jak są opady śniegu, auto 4 cm niżej niż seria i nic nigdzie nie urwałem, nie mam problemu z wjazdem na krawężniki, zaspy itp, ale jak ktoś nie chce uważać, tylko ciśnie do przodu z gazem w pozycji "1" to nawet w Uazie mosty pourywa
Nie zmienicie faktu, że nowe auta są coraz niższe i albo to akceptujcie albo wymyślajcie przeróbki zawieszenia, albo, i to chyba najtańsze i dla was najlepsze rozwiązanie pozostańcie przy starszych modelach.
Sorry, że się czepiam i może dla kogoś głupio piszę ale ja tak to widzę; albo człowiek idzie do przodu, z duchem czasu, przystosowuje się do nowych warunków itd itp, albo stoi w miejscu i się cofa. Można se narzekać że za niski, że awaryjny, że jeszcze jakiśtam zły, ale czasy golfa II i meśka w 123, które były niemal niezniszczalne dawno minęły i auta będą się psuć i będą niskie, bo tak działają prawa wolnego rynku i ekonomii
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości