Trzęsie kierownicą
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Trzęsie kierownicą
Witam
Prośba o pomoc. W czy może być problem.
Od prędkości 80 km/h trzęsie kierownicą. Trzęsienie to przechodzi na kabinę. Kierując czuję jak trzęsie się podłoga - trzęsą mi się łydki.
Opony są nowe, koła dziś wyważone, ustawiona zbieżność, problem nie ustał.
Prośba o pomoc. W czy może być problem.
Od prędkości 80 km/h trzęsie kierownicą. Trzęsienie to przechodzi na kabinę. Kierując czuję jak trzęsie się podłoga - trzęsą mi się łydki.
Opony są nowe, koła dziś wyważone, ustawiona zbieżność, problem nie ustał.
Trzęsie kierownicą
krzychu24, koła stalowe czy alufelgi. Jak alufelgi to oryginały czy innej firmy
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Trzęsie kierownicą
koła są stalowe.
Nie wiem czy problem może dotyczyć tarczy bo trzęsie kierownicą nie podczas hamowania ale podczas normalnej jazdy obojętnie czy na biegu czy na luzie
Nie wiem czy problem może dotyczyć tarczy bo trzęsie kierownicą nie podczas hamowania ale podczas normalnej jazdy obojętnie czy na biegu czy na luzie
- inż. Mk2_marcin
- Golfista
- Posty: 2034
- Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
- Lokalizacja: Kraków
Trzęsie kierownicą
może felgi krzywe??? sprawdź łożyska to tez może być przyczyną
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1b9 ... e2c0e.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Trzęsie kierownicą
Pytanie - przed wymianą opon też tak było? Problem pojawił się nagle ? A jeśli tak to co było przyczyną (uderzenie czy naprawa)
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Trzęsie kierownicą
Możliwości jest kilka:
- krzywe felgi
- wywalony przegub/przeguby (zewnętrzne)
- strzelone łożysko
- krzywe felgi
- wywalony przegub/przeguby (zewnętrzne)
- strzelone łożysko
"Kocham ku*wy i chleb ze smalcem!"
Trzęsie kierownicą
Zbieżność była robiona z tydzień temu. koła wyważane wczoraj. Problem pojawił się jakiś czas temu (w sumie nie wiem czemu) ale w stopniu minimalnym - nie przeszkadzało mi to, teraz zaczął się nasilać. na poprzednich oponach też ten problem występował.
Felgi proste...
Co do przegubów - na maksymalnie skręconych kołach nic nie słychać...
Łożysko jedno jakiś czas temu wymienione bo wyło, drugiego nie słychać jest ciche...
Felgi proste...
Co do przegubów - na maksymalnie skręconych kołach nic nie słychać...
Łożysko jedno jakiś czas temu wymienione bo wyło, drugiego nie słychać jest ciche...
- inż. Mk2_marcin
- Golfista
- Posty: 2034
- Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
- Lokalizacja: Kraków
Trzęsie kierownicą
to sprawdzaj drugie łożysko weź na podnośnik auto i sprawdź czy koło się nie giba i obróć kołem i sprawdź czy opona nie jest jakaś koślawa ja tak miałem i po wymianie na lepsze i nowe problem ustał
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Trzęsie kierownicą
załóż inne koła na próbę np. zimówki, to od razu masz jeden problem wyeliminowanykrzychu24 pisze:Zbieżność była robiona z tydzień temu. koła wyważane wczoraj. Problem pojawił się jakiś czas temu (w sumie nie wiem czemu) ale w stopniu minimalnym - nie przeszkadzało mi to, teraz zaczął się nasilać. na poprzednich oponach też ten problem występował.
Felgi proste...
Co do przegubów - na maksymalnie skręconych kołach nic nie słychać...
Łożysko jedno jakiś czas temu wymienione bo wyło, drugiego nie słychać jest ciche...
Trzęsie kierownicą
A ja stawiam na krzywe tarcze Miałem to samo, komplet ATE i po problemie
Golf IV Variant 1.9 TDI PD 2003 r Special
BYŁ- GOLF PLUS 1.9 TDI COMFORTLINE 2006 r
BYŁ- GOLF PLUS 1.9 TDI COMFORTLINE 2006 r
Trzęsie kierownicą
Koledzy,
żeby nie zakładać nowego tematu, a ponieważ ten jest najbliższy mojemu problemowi proszę o poradę. Wiem, że na ten temat napisano już tomy, ale chciałem zapytać co doradzicie w takim konkretnym przypadku.
vwgolf 5, przy dużej prędkości około 100 km/h podczas hamowania trzęsie mocno kierownicą. Zawieszenie jest ok. Podczas jazdy nic się nie dzieje, drgania są tylko przy hamowaniu. Jest też taka rzecz, że widac wyraźnie na tarczach hamulcowych różnicę. Polega ona na tym, że przednie sie zużywają, łądnei wytarte na całej szerokości. tylne natomiast jakby nie były do końca łapane przez klocki i wogóle jakby mniej zużyte, nawet po dłuższej jeździe kiedy przód ładnie wytarty, tył jakby pokryty rdzą.
Co myślicie?
żeby nie zakładać nowego tematu, a ponieważ ten jest najbliższy mojemu problemowi proszę o poradę. Wiem, że na ten temat napisano już tomy, ale chciałem zapytać co doradzicie w takim konkretnym przypadku.
vwgolf 5, przy dużej prędkości około 100 km/h podczas hamowania trzęsie mocno kierownicą. Zawieszenie jest ok. Podczas jazdy nic się nie dzieje, drgania są tylko przy hamowaniu. Jest też taka rzecz, że widac wyraźnie na tarczach hamulcowych różnicę. Polega ona na tym, że przednie sie zużywają, łądnei wytarte na całej szerokości. tylne natomiast jakby nie były do końca łapane przez klocki i wogóle jakby mniej zużyte, nawet po dłuższej jeździe kiedy przód ładnie wytarty, tył jakby pokryty rdzą.
Co myślicie?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 19 gości