Wymiana łożyska czy całej piasty????

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
MorpheusJG
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt sie 31, 2010 19:26
Lokalizacja: Jelenia Góra

Wymiana łożyska czy całej piasty????

Post autor: MorpheusJG » pt wrz 02, 2011 08:20

Witam ! Przeszukałem forum lecz nie znalazłem odpowiedzi. A mam taki problem ze moje przednie lożysko w Golfie z 2004 roku nadaje sie do wymiany. Ale mechanik powiedział że nie wymienia sie łożyska tylko całą piastę. Ale przecież te łożysko ktoś musiał wcisnąć a skoro wcisnął to i misi sie dać wycisnąć?? Cała piasta jest droga a tak sobie myślę ze zdejmę piastę troszkę ją podgrzeje i łożysko łatwo wyjmę.Może ktoś już to robił i napisze mi parę cennych wskazówek?? Dziękuję i pozdrawiam.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Wymiana łożyska czy całej piasty????

Post autor: miś fazi » pt wrz 02, 2011 10:13

nie zawsze jest tak że jak dało się wcisnąć , to da się wycisnąć , mogę Ci podać kilka przykładów , nie znam MK V , ale słyszałem że łożysko samo nie jest wymienne



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Wymiana łożyska czy całej piasty????

Post autor: doggie » pt wrz 02, 2011 20:58

w mkV nie wciśniesz łożyska - nawet takowe nie występuje, piasta jest zewnętrzną częścią /obudową/ łożyska i wymienia się całość - inaczej niż w poprzedniku czyli Mk4



Awatar użytkownika
MorpheusJG
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt sie 31, 2010 19:26
Lokalizacja: Jelenia Góra

Wymiana łożyska czy całej piasty????

Post autor: MorpheusJG » pt wrz 02, 2011 21:03

dziekuje za pomoc bylem u mechanika wymontowal piaste i teraz wiec o co chodzi :) macie racje trzeba kupic nowa piaste z lozyskiem wymiana prosta ze az szkoda gadac jedno co mnie zdziwilo to moment dokrecenia sruby piasty 180 Nm plus 180 stopni wooow bardzo duuzooo.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości