Szorowanie przy maksymalnym skręcie w prawo

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Szorowanie przy maksymalnym skręcie w prawo

Post autor: Shmatan » pn sie 22, 2011 16:02

tak, stabi 4motion, s3, cupra czy tt jest inny bo nie ma baranów nad półosiami. Przedłużenie łączników nic nie daje, a na temat stabi możesz przeczytac dużo na forum



Awatar użytkownika
karasbp
VW Grupa Podlasie
VW Grupa Podlasie
Posty: 458
Rejestracja: wt sty 30, 2007 00:00
Lokalizacja: Białystok / Bielsk Podlaski
Kontakt:

Szorowanie przy maksymalnym skręcie w prawo

Post autor: karasbp » pn sie 22, 2011 20:43

Myślałem też o dołożeniu podkładki grubszej pod sprężynę. Jeden cm w górę by poszedł i byłoby po sprawie. Co o tym myślicie?


Obrazek
MK4 1.8T 20V "SMURF" by karasbp ----> viewtopic.php?f=89&t=413843
BBI Squad :)

Awatar użytkownika
Tedi_MK4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: ndz maja 30, 2010 13:15

Szorowanie przy maksymalnym skręcie w prawo

Post autor: Tedi_MK4 » wt sie 23, 2011 17:49

wyczytałem na jakieś stronie i właśnie dużo ludzi o tym gadało że wystarczy zmienić stabilizator na z 4motion i że to się sprawdza, wtedy można zrobić jeszcze większą glebe. Ale czym się różni to nie wiem. Jak znajdę ten temat to go wrzucę.


Gleba, Air Ride, Gwint Spawany, Przedni zderzak utargany xD

Awatar użytkownika
karasbp
VW Grupa Podlasie
VW Grupa Podlasie
Posty: 458
Rejestracja: wt sty 30, 2007 00:00
Lokalizacja: Białystok / Bielsk Podlaski
Kontakt:

Szorowanie przy maksymalnym skręcie w prawo

Post autor: karasbp » wt sie 23, 2011 18:47

Dzięki bardzo. Jeśli nic się nie poprawi to chyba trzeba będzie tak zrobić. W tym tygodniu wymieniam wszystkie tuleje, gumy i amorki z przodu. Zobaczymy czy się poprawi :smirk:


Obrazek
MK4 1.8T 20V "SMURF" by karasbp ----> viewtopic.php?f=89&t=413843
BBI Squad :)

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Szorowanie przy maksymalnym skręcie w prawo

Post autor: Shmatan » ndz sie 28, 2011 09:53

Tedi_MK4 pisze:Ale czym się różni to nie wiem
Shmatan pisze:nie ma baranów nad półosiami
...



Awatar użytkownika
karasbp
VW Grupa Podlasie
VW Grupa Podlasie
Posty: 458
Rejestracja: wt sty 30, 2007 00:00
Lokalizacja: Białystok / Bielsk Podlaski
Kontakt:

Szorowanie przy maksymalnym skręcie w prawo

Post autor: karasbp » sob wrz 03, 2011 23:30

Wszystkie tuleje wahacza wymienione, sworznie też, gumy stabilizatora i amorki. Szorowanie znikło. :bigok: :grin:


Obrazek
MK4 1.8T 20V "SMURF" by karasbp ----> viewtopic.php?f=89&t=413843
BBI Squad :)

Awatar użytkownika
Tedi_MK4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: ndz maja 30, 2010 13:15

Szorowanie przy maksymalnym skręcie w prawo

Post autor: Tedi_MK4 » pt wrz 23, 2011 23:54

karasbp,
i dalej szorowania nie ma po wymianie tego co wymieniłeś?


Gleba, Air Ride, Gwint Spawany, Przedni zderzak utargany xD

Awatar użytkownika
karasbp
VW Grupa Podlasie
VW Grupa Podlasie
Posty: 458
Rejestracja: wt sty 30, 2007 00:00
Lokalizacja: Białystok / Bielsk Podlaski
Kontakt:

Szorowanie przy maksymalnym skręcie w prawo

Post autor: karasbp » sob wrz 24, 2011 09:14

Tedi_MK4, nie ma już żadnego szorowania. Wszystko jest tak jak powinno :D


Obrazek
MK4 1.8T 20V "SMURF" by karasbp ----> viewtopic.php?f=89&t=413843
BBI Squad :)

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Szorowanie przy maksymalnym skręcie w prawo

Post autor: jhosef » wt wrz 27, 2011 10:58

Jeśli na pewno zawias jest seryjny, łącznie ze sprężynami to bym poszukał przyczyny. Bo to samo z siebie nie zaczęło zawadzać. Jak leży zespół napędowy? Auto nie jest powypadkowe?



Awatar użytkownika
karasbp
VW Grupa Podlasie
VW Grupa Podlasie
Posty: 458
Rejestracja: wt sty 30, 2007 00:00
Lokalizacja: Białystok / Bielsk Podlaski
Kontakt:

Szorowanie przy maksymalnym skręcie w prawo

Post autor: karasbp » wt wrz 27, 2011 18:42

Wszystko jest wporządku. Nie ma co szukać przyczyny. Sprężyny są krótsze i dlatego tak się działo.


Obrazek
MK4 1.8T 20V "SMURF" by karasbp ----> viewtopic.php?f=89&t=413843
BBI Squad :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości