Padł mi prawy przegub, cały dzień giąłem klucze nie mogąc odkręcić tej nakrętki, pożyczyłem konkretny klucz i nadal nie chce puścić.
Jaki tam jest gwint normalny czy lewy?
Śruba na osi koła - gwint lewy czy prawy?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 43
- Rejestracja: wt paź 06, 2009 09:32
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
- Tomasz Bis
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
- Lokalizacja: lubelskie Bychawa
- Kontakt:
Śruba na osi koła - gwint lewy czy prawy?
Prawy , proponuję najpierw młotkiem oklepać porządnie a potem z półtora metra rurki na klucz .
Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nowicjusz
- Posty: 43
- Rejestracja: wt paź 06, 2009 09:32
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
Śruba na osi koła - gwint lewy czy prawy?
Pryskałem ropą , oklepywałem młotkiem ale delikatnie, spróbuje tak jak mówisz jak nie zejdzie to chyba wyrwe
A czy w zestawie z przegubem będzie nowa nakretka ?
A czy w zestawie z przegubem będzie nowa nakretka ?
- Tomasz Bis
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
- Lokalizacja: lubelskie Bychawa
- Kontakt:
Śruba na osi koła - gwint lewy czy prawy?
Tak , nakrętka , podkładka , smar .withanight pisze: czy w zestawie z przegubem będzie nowa nakretka ?
Przywal zdrowo kilka razy do skutku , jakimś przecinakiem . Czasami nie jest łatwo , słabe klucze kucają
Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nowicjusz
- Posty: 43
- Rejestracja: wt paź 06, 2009 09:32
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
Śruba na osi koła - gwint lewy czy prawy?
Udało się , jednak stare klucze polskiej produkcji są nie do zajechania. Zrobiłem coś w rodzaju litery T i we dwóch sie siłowaliśmy - śruba puściła.
Grzebałem się z tym cały dzień a to dlatego , że sprzedano mi nie właściwy przegub mimo tego , że podałem rozmiary - A nie miałem czym zabardzo do sklepu jechać .
Samo złożenie trwało około godziny(bez zdejmowania półosi)
MOŻE SIĘ KOMUŚ PRZYDA- ROZMIAR PRZEGUBU DO 1.8 Rp 1988 r to
Średnica zew 81
Śr. pierścienia uszczelniającego 53
Ilość :zębów: zew/wew - 22/30
Ale i tak wszystko d..pa bo druga strona też do wymiany, jeszcze się kręci ale dźwięki jakie czasem wydaje są nie pokojące:)
Pozdrawiam i dziękuje za pomoc.
Grzebałem się z tym cały dzień a to dlatego , że sprzedano mi nie właściwy przegub mimo tego , że podałem rozmiary - A nie miałem czym zabardzo do sklepu jechać .
Samo złożenie trwało około godziny(bez zdejmowania półosi)
MOŻE SIĘ KOMUŚ PRZYDA- ROZMIAR PRZEGUBU DO 1.8 Rp 1988 r to
Średnica zew 81
Śr. pierścienia uszczelniającego 53
Ilość :zębów: zew/wew - 22/30
Ale i tak wszystko d..pa bo druga strona też do wymiany, jeszcze się kręci ale dźwięki jakie czasem wydaje są nie pokojące:)
Pozdrawiam i dziękuje za pomoc.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości