Zawieszenie GOLF III 1.8 GT a GTi, CL

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

moderns
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 295
Rejestracja: wt paź 30, 2007 14:46
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Zawieszenie GOLF III 1.8 GT a GTi, CL

Post autor: moderns » śr lip 27, 2011 08:37

Witam, mam pytanie szykuje się do wymiany amorków (po raz kolejny) oraz sprężyn. Mam takie pytanie wersja Gt miała chyba -1 cm niższe sprężyny od seryjnego golfa? Jakie springi założyć (butla z gazem) jest sens wzmacniane np firmy gh? Amorki jakiej firmy polecacie z tańszej półki:) Wogóle jest jakaś różnica w zawieszeniu między Gt a serią??



Maciek210
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pt lip 29, 2011 20:00
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Zawieszenie GOLF III 1.8 GT a GTi, CL

Post autor: Maciek210 » sob lip 30, 2011 19:29

Zgadza się miała wersja gt o 1cm niższe sprężyny,a gti chyba o 2 cm.Według mnie wystarczy Ci seria,golf w serii jest wystarczająco twardy



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Zawieszenie GOLF III 1.8 GT a GTi, CL

Post autor: Paweł Marek » ndz lip 31, 2011 00:24

Nie sprężyny tylko amorki (czyli ich rury) są o te 1 lub 2 cm krótsze. Podawać długość sprężyn niema sensu, po obciążeniu w aucie ich długość zależy od stopnia twardości głównie a tych stopni w oryginale jest z 8 rodzajów.
moderns, nie kupuj wzmocnionych, bierz sprężyny standardowe całkowicie wystarczą, natomiast amorki możesz sobie sprawić nieco lepsze, proponuję najmiększe z dostępnych gazowych np B4 Bilsteina. Ja nie lubię już twardego zawieszenia ale z olejowych B2 nie całkiem jestem zadowolony, w porównaniu z poprzednimi co miałem gazowymi Monroe auto za bardzo mi pływa.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

moderns
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 295
Rejestracja: wt paź 30, 2007 14:46
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Zawieszenie GOLF III 1.8 GT a GTi, CL

Post autor: moderns » ndz lip 31, 2011 11:49

czyli sprężyny standard no name wystarczą:)? Bilstein B4 miękkie są? a jak kayaba? no właśnie oryginały mają kropki a standardowe są do wszystkich wersji takie same tak:) a coś warte są te zestawy amorków z allegro ??



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Zawieszenie GOLF III 1.8 GT a GTi, CL

Post autor: Paweł Marek » ndz lip 31, 2011 15:42

B4 są akuratne ale to jest moje zdanie, miękkie nie miękkie, zależy dla kogo. Spreżyny popularnych tanich firm są takie same czyli oferują albo standard albo wzmocnione, bierz standard całkowicie to wystarcza no typowej jazdy


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

moderns
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 295
Rejestracja: wt paź 30, 2007 14:46
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Zawieszenie GOLF III 1.8 GT a GTi, CL

Post autor: moderns » ndz lip 31, 2011 21:52

czyli sprężyny mogą być po prostu najtańsze a amorki lepiej firmowe - tak? a co możesz powiedzieć o kayaba? teraz mam olejówki sachs ale myślę nad olej-gaz ale ciekawe jak w zime na takich się jeździ :)



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Zawieszenie GOLF III 1.8 GT a GTi, CL

Post autor: Paweł Marek » pn sie 01, 2011 10:49

Bilstein, sachs, Kayaba, Monroe w tych firmach się obracaj. Na olejowo gazowych jeździ się po prostu lepiej i nie chodzi o stopień twardości tylko inną charakterystykę.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

moderns
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 295
Rejestracja: wt paź 30, 2007 14:46
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Zawieszenie GOLF III 1.8 GT a GTi, CL

Post autor: moderns » pn sie 01, 2011 11:02

na sachs się zawiodłem 2 lata i słabo trzymać zaczyna:( osłony i odboje firmowe czy to niekoniecznie ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości