Szorowanie przy maksymalnym skręcie w prawo

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
karasbp
VW Grupa Podlasie
VW Grupa Podlasie
Posty: 458
Rejestracja: wt sty 30, 2007 00:00
Lokalizacja: Białystok / Bielsk Podlaski
Kontakt:

Szorowanie przy maksymalnym skręcie w prawo

Post autor: karasbp » ndz cze 19, 2011 22:28

Witam. Tak jak w temacie, szoruje mi przy maksymalnym skręcie w prawo. Dodam, że tylko w prawo. Przy jeździe na wprost jest ok. Gdzie szoruje zaznaczone jest żółtą strzałeczką na zdjęciu. Wymieniłem łącznik stabilizatora ale niestety to nie jest to. :grrr: Pomóżcie, co może być przyczyną? Obrazek


Obrazek
MK4 1.8T 20V "SMURF" by karasbp ----> viewtopic.php?f=89&t=413843
BBI Squad :)

Awatar użytkownika
guziolek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1400
Rejestracja: czw mar 11, 2010 14:31
Lokalizacja: Lublin okolice
Kontakt:

Szorowanie przy maksymalnym skręcie w prawo

Post autor: guziolek » pn cze 20, 2011 18:06

Masz gwint, czy seryjny zawias? Jeśli to pierwsze to chyba za nisko zjechałeś i to przez to. Rada to drążek stabilizatora od TT.



Awatar użytkownika
karasbp
VW Grupa Podlasie
VW Grupa Podlasie
Posty: 458
Rejestracja: wt sty 30, 2007 00:00
Lokalizacja: Białystok / Bielsk Podlaski
Kontakt:

Re: Szorowanie przy maksymalnym skręcie w prawo

Post autor: karasbp » pn cze 20, 2011 19:51

guziolek pisze:Masz gwint, czy seryjny zawias?
Seria :?


Obrazek
MK4 1.8T 20V "SMURF" by karasbp ----> viewtopic.php?f=89&t=413843
BBI Squad :)

Awatar użytkownika
JacekB
let it green.
let it green.
Posty: 780
Rejestracja: śr mar 09, 2011 14:57
Lokalizacja: DPL

Szorowanie przy maksymalnym skręcie w prawo

Post autor: JacekB » pt cze 24, 2011 22:24

Robiłeś coś z półosią może? Odkręcałeś półośkę z piasty, albo cokolwiek z półosią ?


Obrazek

Kupię:
- fotele 5d recaro lub półkubły czarno-białe
- dystanse przelotowe 20mm 5x100 z śrubami

Awatar użytkownika
karasbp
VW Grupa Podlasie
VW Grupa Podlasie
Posty: 458
Rejestracja: wt sty 30, 2007 00:00
Lokalizacja: Białystok / Bielsk Podlaski
Kontakt:

Szorowanie przy maksymalnym skręcie w prawo

Post autor: karasbp » sob cze 25, 2011 09:35

Nic nie robiłem, chyba że poprzedni właściciel :?


Obrazek
MK4 1.8T 20V "SMURF" by karasbp ----> viewtopic.php?f=89&t=413843
BBI Squad :)

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5936
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Szorowanie przy maksymalnym skręcie w prawo

Post autor: grg474 » ndz cze 26, 2011 10:42

karasbp, zawias za niski - daj regulowane łączniki stabilizatora albo od s3


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
karasbp
VW Grupa Podlasie
VW Grupa Podlasie
Posty: 458
Rejestracja: wt sty 30, 2007 00:00
Lokalizacja: Białystok / Bielsk Podlaski
Kontakt:

Szorowanie przy maksymalnym skręcie w prawo

Post autor: karasbp » ndz cze 26, 2011 12:21

Ale jeżeli moim zdaniem byłby za niski, szorowało by z dwóch stron a nie tylko przy skręcie w prawo :otepienie:


Obrazek
MK4 1.8T 20V "SMURF" by karasbp ----> viewtopic.php?f=89&t=413843
BBI Squad :)

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5936
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Szorowanie przy maksymalnym skręcie w prawo

Post autor: grg474 » ndz cze 26, 2011 13:31

karasbp pisze:Ale jeżeli moim zdaniem byłby za niski, szorowało by z dwóch stron a nie tylko przy skręcie w prawo
jedna półoś jest krótka a druga długa - stąd różnice


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
karasbp
VW Grupa Podlasie
VW Grupa Podlasie
Posty: 458
Rejestracja: wt sty 30, 2007 00:00
Lokalizacja: Białystok / Bielsk Podlaski
Kontakt:

Szorowanie przy maksymalnym skręcie w prawo

Post autor: karasbp » ndz cze 26, 2011 14:25

Czyli tylko wymiana stabilizatora jeszcze raz? :banghead:


Obrazek
MK4 1.8T 20V "SMURF" by karasbp ----> viewtopic.php?f=89&t=413843
BBI Squad :)

Awatar użytkownika
karasbp
VW Grupa Podlasie
VW Grupa Podlasie
Posty: 458
Rejestracja: wt sty 30, 2007 00:00
Lokalizacja: Białystok / Bielsk Podlaski
Kontakt:

Szorowanie przy maksymalnym skręcie w prawo

Post autor: karasbp » pt lip 22, 2011 12:00

Łącznik stabilizatora od S3 lub TT będzie pasował? Jest dłuższy od tego co mam?


Obrazek
MK4 1.8T 20V "SMURF" by karasbp ----> viewtopic.php?f=89&t=413843
BBI Squad :)

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Szorowanie przy maksymalnym skręcie w prawo

Post autor: Shmatan » sob lip 23, 2011 11:55

Same łączniki podobno nic nie dają - wymiana całego stabilizatora lub podszlifowanie obecnego (czy też podtoczenie półośki)



Awatar użytkownika
karasbp
VW Grupa Podlasie
VW Grupa Podlasie
Posty: 458
Rejestracja: wt sty 30, 2007 00:00
Lokalizacja: Białystok / Bielsk Podlaski
Kontakt:

Szorowanie przy maksymalnym skręcie w prawo

Post autor: karasbp » pn lip 25, 2011 19:34

Fakt, sprawdzałem od TT lub S3 są w ogóle inne i prawie o połowę dłuższe. A co ma dać wymiana stabilizatora na taki sam? :hmm:
Podszlifowanie też nic nie da, już jest podszlifowany przez półośkę :?


Obrazek
MK4 1.8T 20V "SMURF" by karasbp ----> viewtopic.php?f=89&t=413843
BBI Squad :)

Awatar użytkownika
Tedi_MK4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: ndz maja 30, 2010 13:15

Szorowanie przy maksymalnym skręcie w prawo

Post autor: Tedi_MK4 » ndz sie 21, 2011 09:13

karasbp,
Miałem ten sam problem co ty tylko że przy skręcie w lewo.
Tylko że ja mam wrzuconego gwinta, po założeniu gwinta nic się nie działo dopiero po jakimś czasie zaczęło się to ocieranie przy skręcie.
Wymieniłem ori łączniki na te regulowane ale to tez nic nie pomogło, parę dni nad tym siedziałem w końcu uciąłem stabilizator w połowie tego łuku i go przedłużyłem o 2 cm i jest oki. Same łączniki z TT i S3 też nic nie dają, najlepszym wyjściem jest kupienie stabilizatora z 4 motion i wtedy nie musisz kupować innych łączników bo ori pasują.


Gleba, Air Ride, Gwint Spawany, Przedni zderzak utargany xD

Awatar użytkownika
karasbp
VW Grupa Podlasie
VW Grupa Podlasie
Posty: 458
Rejestracja: wt sty 30, 2007 00:00
Lokalizacja: Białystok / Bielsk Podlaski
Kontakt:

Szorowanie przy maksymalnym skręcie w prawo

Post autor: karasbp » ndz sie 21, 2011 11:59

Dla mnie jeszcze proponowano przecięcie łączników i dospawanie, żeby były dłuższe. Mówisz stabilizator od 4motion jest inny?


Obrazek
MK4 1.8T 20V "SMURF" by karasbp ----> viewtopic.php?f=89&t=413843
BBI Squad :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości