Chrobotanie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Chrobotanie
Mam problem z MK IV:
Podczas jazdy ~70km/h slyszalny i to dosc mocno jest dzwiek terkotania pochodzacy gdzies z lewej czesci auta... Dzisiaj polozylem sie pod autem, nie wyczulem pionowych luzow przy przegubie wewnetrznym (przy skrzyni) natomiast wyczuwalny jest luz podczas krecenia kolem w lewo - prawo... Dodam ze terkotanie delikatnie wyczuwalne jest na kierownicy, terkocze podczas rozpedzania, podczas hamowania, podczas jazdy na biegu i podczas jazdy na luzie - wszystko synchronicznie z predkoscia... Pytanie co, gdzie i czy sam moge to zlokalizowac a jesli nie to gdzie w Krakowie znaja sie najlepiej na VW? Oprocz ASO oczywiscie
Podczas jazdy ~70km/h slyszalny i to dosc mocno jest dzwiek terkotania pochodzacy gdzies z lewej czesci auta... Dzisiaj polozylem sie pod autem, nie wyczulem pionowych luzow przy przegubie wewnetrznym (przy skrzyni) natomiast wyczuwalny jest luz podczas krecenia kolem w lewo - prawo... Dodam ze terkotanie delikatnie wyczuwalne jest na kierownicy, terkocze podczas rozpedzania, podczas hamowania, podczas jazdy na biegu i podczas jazdy na luzie - wszystko synchronicznie z predkoscia... Pytanie co, gdzie i czy sam moge to zlokalizowac a jesli nie to gdzie w Krakowie znaja sie najlepiej na VW? Oprocz ASO oczywiscie
Chrobotanie
zerknij na plastik nadkola lub na osłonę dolną silnika - pewnie się odkręciło
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Chrobotanie
grg474, bede musial sie przypatrzec bo szczerze mowiac to od razu patrzylem pod katem przegubu
marcin7x5, jak pada lozysko to czasami nie buczy? u mnie jest typowe "chrobotanie"
marcin7x5, jak pada lozysko to czasami nie buczy? u mnie jest typowe "chrobotanie"
- stolniczkow
- Forum Master
- Posty: 1717
- Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
- Lokalizacja: SD
- Kontakt:
Chrobotanie
prawdopodobnie masz racjęmacropain pisze:od razu patrzylem pod katem przegubu
buczy i nie pada z dnia na dzień tylko buczenie postępuje, zakładam że Twój problem pojawił się dość nagle. Możesz jeszcze zbadać kwestię łożyska skręcając podczas jazdy energicznie w lewo (wtedy lewa część auta będzie odciążona) i dźwięk powinien się zmienić, ucichnąć. Tym niemniej obstawiam przegub.macropain pisze:jak pada lozysko to czasami nie buczy
Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Chrobotanie
przy ruch.ach kierownica lewo prawo, przy skrecie w lewo dzwiek jest glosniejszy (a lewa strona odciazona )
przy minimalnych predkosciach dzwiek nie jest slyszalny ale wibracje sa wyczuwalne szczegolnie w pod stopami... podczas skrecania w prawo przestaje chrobotac, po wyprostowaniu kol znow zaczyna...
lozysko czy przegub?
przy minimalnych predkosciach dzwiek nie jest slyszalny ale wibracje sa wyczuwalne szczegolnie w pod stopami... podczas skrecania w prawo przestaje chrobotac, po wyprostowaniu kol znow zaczyna...
lozysko czy przegub?
- stolniczkow
- Forum Master
- Posty: 1717
- Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
- Lokalizacja: SD
- Kontakt:
Chrobotanie
Przegub, łożysko by się musiało już rozlatywać żebyś czuł takie wibracje na podłodze...
Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości