Chrobotanie

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
macropain
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: ndz maja 01, 2011 23:08
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Chrobotanie

Post autor: macropain » pn maja 23, 2011 19:19

Mam problem z MK IV:
Podczas jazdy ~70km/h slyszalny i to dosc mocno jest dzwiek terkotania pochodzacy gdzies z lewej czesci auta... Dzisiaj polozylem sie pod autem, nie wyczulem pionowych luzow przy przegubie wewnetrznym (przy skrzyni) natomiast wyczuwalny jest luz podczas krecenia kolem w lewo - prawo... Dodam ze terkotanie delikatnie wyczuwalne jest na kierownicy, terkocze podczas rozpedzania, podczas hamowania, podczas jazdy na biegu i podczas jazdy na luzie - wszystko synchronicznie z predkoscia... Pytanie co, gdzie i czy sam moge to zlokalizowac a jesli nie to gdzie w Krakowie znaja sie najlepiej na VW? Oprocz ASO oczywiscie :)



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Chrobotanie

Post autor: grg474 » wt maja 24, 2011 08:19

zerknij na plastik nadkola lub na osłonę dolną silnika - pewnie się odkręciło


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8889
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Chrobotanie

Post autor: marcin7x5 » wt maja 24, 2011 15:00

A może łożysko w piascie juz pada.



Awatar użytkownika
macropain
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: ndz maja 01, 2011 23:08
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Chrobotanie

Post autor: macropain » wt maja 24, 2011 17:50

grg474, bede musial sie przypatrzec bo szczerze mowiac to od razu patrzylem pod katem przegubu

marcin7x5, jak pada lozysko to czasami nie buczy? u mnie jest typowe "chrobotanie"



Awatar użytkownika
stolniczkow
Forum Master
Forum Master
Posty: 1717
Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
Lokalizacja: SD
Kontakt:

Chrobotanie

Post autor: stolniczkow » wt maja 24, 2011 17:55

macropain pisze:od razu patrzylem pod katem przegubu
prawdopodobnie masz rację
macropain pisze:jak pada lozysko to czasami nie buczy
buczy i nie pada z dnia na dzień tylko buczenie postępuje, zakładam że Twój problem pojawił się dość nagle. Możesz jeszcze zbadać kwestię łożyska skręcając podczas jazdy energicznie w lewo (wtedy lewa część auta będzie odciążona) i dźwięk powinien się zmienić, ucichnąć. Tym niemniej obstawiam przegub.


Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Obrazek

Awatar użytkownika
macropain
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: ndz maja 01, 2011 23:08
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Chrobotanie

Post autor: macropain » wt maja 24, 2011 22:18

przy ruch.ach kierownica lewo prawo, przy skrecie w lewo dzwiek jest glosniejszy (a lewa strona odciazona #-o )
przy minimalnych predkosciach dzwiek nie jest slyszalny ale wibracje sa wyczuwalne szczegolnie w pod stopami... podczas skrecania w prawo przestaje chrobotac, po wyprostowaniu kol znow zaczyna...

lozysko czy przegub?



Awatar użytkownika
stolniczkow
Forum Master
Forum Master
Posty: 1717
Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
Lokalizacja: SD
Kontakt:

Chrobotanie

Post autor: stolniczkow » wt maja 24, 2011 22:21

Przegub, łożysko by się musiało już rozlatywać żebyś czuł takie wibracje na podłodze...


Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości