Maglownica

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

MATERKA
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt cze 18, 2010 13:56
Lokalizacja: wrocek

Maglownica

Post autor: MATERKA » ndz mar 27, 2011 18:23

Witam.Zmienilem maglownice ze spoma na zwykla /prosze o nie komentowanie tego/Po montazu kola sa mocno rozbiezne jakby drazki byly za krotkie maja po 36.5 cm a podobno do dwojki sa tylko takie. Roznica w dlugosci bez przegobow ze spoma a bez tego wynosi prawie 3 cm.Moj gofer to 1800 rp 1989 r.



Awatar użytkownika
seba198666
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 703
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 00:05
Lokalizacja: Kazimierza Wielka

Maglownica

Post autor: seba198666 » ndz mar 27, 2011 19:34

patrzyłem teraz na inter cars .i do przekładni ze wspomaganiem sa inne drążki bez wspomagania inne.na prawy i lewy drążek też jest rozgraniczenie wiec jesli u ciebie prawy i lewy miały być takie same to nie było by tego.masz pewnie nie odpowiednie drążki kierownicze lub dwa rodzaje były stosowane. tylko zmienili strone ostatnio i nie ma podanych długośći drązków


seba

MATERKA
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt cze 18, 2010 13:56
Lokalizacja: wrocek

Maglownica

Post autor: MATERKA » czw mar 31, 2011 20:42

Dzieki. Maglownica nowa ,drazki ok a mimo to z prawej strony za krotki drazek.Kupilem od trojki bo dluzszy ale nie dalo sie wkrecic do konca tylko do polowy :grrr: Dziwna sprawa z postow wynika ze nie ma problemu z montazem magla ze wspoma czyzby na odwrot to trza kombinowac bo cos tam moze byc inaczej?



Awatar użytkownika
marcinek84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1974
Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
Kontakt:

Maglownica

Post autor: marcinek84 » pt kwie 01, 2011 01:47

Ja tam jak kupowałem ostatnio drążki do maglownicy bez wspomagania to oba były takie same. I drążki nie wkreca sie do końca bo wtedy bedziesz miec mały promień skrętu, po to jest przeciwnakrętka bo aby uzyskać ten wymiar co podają to chyba do połowy wkreca sie drażek na maglownice jak dobrze pamiętam. Golf z 89 roku.


Pierwsza PNka na BLOSie? :)
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;

MATERKA
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt cze 18, 2010 13:56
Lokalizacja: wrocek

Maglownica

Post autor: MATERKA » ndz kwie 03, 2011 12:21

Drazki kierownicze mialem wkrecone do konca :grrr: Sadzilem jak nowa to nie trza nic ustawiac dalem tylko smaru ile wlezie.Tera jest ok :pub: :okej: A tak przy okazji jak to kolo zamachowe zablokowac bo musze wywalic jedno kolo pasowe. Odkrecilem te duza plastykowa nakretke na skrzyni biegow i nie kapuje, w innych autach jest z boku to wiem jak.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości