Maglownica

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piotreldiablo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: sob lip 11, 2009 22:16
Lokalizacja: Włocławek

Maglownica

Post autor: piotreldiablo » ndz mar 13, 2011 01:02

kilka miesięcy temu zaczęło mi coś stukać na zawieszeniu, po badaniu na stacji okazało się ze mam luzy na maglownicy. Ale jeździłem jakiś czas aż luzy robiły się coraz większe , do tego stopnia że musiałem ciągle regulować kierownice podczas jazdy. Kupiłem identyczna używkę. Założyłem i wszystko fajnie , zakładam końcówki drążków i okazuje się że drążki są o całe 3cm dłuższe od tych starych. Szybko wymieniałem maglownice i nie zwróciłem na to uwagi. Teraz moje pytanie czy coś z tym da rade zrobić ? Przełożyłbym drążki od tej starej ale boje się jeśli ona miała luzy i przełożę drążki czy to nie będzie ten sam efekt ? Czy to luzy robią się tylko w środku magla ? I jeszcze jedno pytanie czy do wspomagania można lać jakiś inny olej hydrauliczny, kupiłem specjalny do tego ale czuje ze będę musiał wyjmować jeszcze raz magiel i braknie mi płynu ?


PIOTR

rafxxx
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: pn sie 31, 2009 01:38
Lokalizacja: szczecin

Maglownica

Post autor: rafxxx » ndz mar 13, 2011 01:31

olej lejesz taki jakie miales wiec pewnie zielony albo czerwony( pewnie jak mk3 to czerwony- ja tak mialem kiedys w swoim mk3) jesli bila no to jesli zalozysz stare drazki to kazac sie moze ze niepotrzebnie zmieniales cala maglownice tylko mogles zmienic same koncowki drazkow? jesli mas zproste to nie powinno byc problemu, sproboj zalozyci zobacz co bedzie przeciez to nie jest wiele roboty tutaj mas zinstrukcje jesli bys nie wiedzial jak wymienic same drazkI: http://www.vwgolf.pl/porady/wymiana-kon ... owniczych/" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
piotreldiablo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: sob lip 11, 2009 22:16
Lokalizacja: Włocławek

Re: Maglownica

Post autor: piotreldiablo » ndz mar 13, 2011 09:19

Tak miałem czerwony płyn. PO badaniu zawieszenia koleś powiedział ze mam luzy na maglu w okolicach kierownicy a końcówki drążka są ok ale ja chciałbym wymienić całe drążki z końcówkami od starej do tej nowej, czy to nie będzie przeszkadzać ? oczywiście są proste.


PIOTR

Awatar użytkownika
tobi19761
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 307
Rejestracja: czw paź 15, 2009 20:42
Lokalizacja: toporowice

Maglownica

Post autor: tobi19761 » ndz mar 13, 2011 10:28

Poprostu były montowane dwa rodzaje maglownic TRW I ZF dlatego masz za krótkie drążki!musisz zobaczyć jaką masz maglownice i do niej kupić drążki bedzie git! :bigok:


tobi

Awatar użytkownika
piotreldiablo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: sob lip 11, 2009 22:16
Lokalizacja: Włocławek

Re: Maglownica

Post autor: piotreldiablo » ndz mar 13, 2011 23:06

Fakt były dwa rodzaje ale nie mam rzadnej której podałeś. Mam XTR USA i kupiłem identyczna i ma o 2 cm dłuższe drążki


PIOTR

enesen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 297
Rejestracja: ndz maja 31, 2009 15:35
Lokalizacja: Wrocław

Maglownica

Post autor: enesen » ndz mar 13, 2011 23:12

Masz TRW. Dokładnie TRW XTR USA.



Awatar użytkownika
piotreldiablo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: sob lip 11, 2009 22:16
Lokalizacja: Włocławek

Re: Maglownica

Post autor: piotreldiablo » pn mar 28, 2011 20:42

Po dniu roboty wszystko założone i pozostało tylko połączyć przewody od wspomagania i tu wielki pech. Jeden przewód wkręcił się elegancko a drugi z początku szedł prosto i zaczął się krzywić i krzywo wkręcać, ale mimo to już dokręciłem do końca. Po wlaniu płynu widzę że kapie z tego gwintu i poradźcie żeby jeszcze raz jej nie wymieniać co zrobić by to uszczelnić ? sklejenie poxyliną coś da ? Wolałbym ja wyjąć i przegwintować jeszcze raz ale tyle tej znowu roboty a czasu nie mam za dużo


PIOTR

Awatar użytkownika
mishabest
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 488
Rejestracja: czw mar 26, 2009 18:29
Lokalizacja: kraków

Maglownica

Post autor: mishabest » wt mar 29, 2011 08:09

wykręć przewód, przejedź narzynką żeby gwint był prosty, podwiń taśmą teflonową i ma trzymać.


Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae

ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości