ciężki skręt w prawo

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kamillll
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: sob gru 18, 2010 10:16

ciężki skręt w prawo

Post autor: kamillll » śr lut 23, 2011 19:19

Witam.
Wątków już o podobnym temacie już trochę było ale u mnie jest trochę skomplikowany problem. Wszystkie znaki na niebie wskazywały na maglownicę więc pojechała na regenerację. Tam powiedziano że na listwie były wżery które zlikwidowano. Sprawdzono jej szczelność, orbitrol w porządku, wszystko cacy. A po zamontowaniu nadal ciężko skręca. A co jest ciekawe to trwa przez małą część obrotu na początku skrętu. W dalszej części wydaje się że idzie trochę lżej. Przy jeździe prosto też trochę ściąga na lewo. Tak jakby coś z prawej strony odpychało mi kierownicę. Mechanik sprawdzał kolumnę kierowniczą, krzyżaki chodzą sprawnie, pasek od pompy zaciśnięty na maksa. Po tej jedynej wizycie wszyscy rozłożyli ręce i nie ma już pomysłów na przyczynę.
Może ktoś z forumowiczów ma pomysł albo miał do czynienia z takim problemem?



kamillll
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: sob gru 18, 2010 10:16

ciężki skręt w prawo

Post autor: kamillll » pt lut 25, 2011 00:29

Dodam że zbieżność i kąty są dobrze ustawione. Zawieszenie zostało całe zmienione: od tulejek wahaczy, przez końcówki drążka, łożysk i poduszek amortyzatorów do końcówek stabilizatora. Jak przód jest uniesiony a koła w górze, też czuć że jest taki lekki moment że trzeba trochę mocniej kręcić. Problem wydaje się więc mechaniczny. Przy zdemontowaniu pompy wspomagania zaufany fachowiec sprawdził (fakt że ręcznie) i stwierdził że raczej nie ma szans że to jej wina bo chodzi sprawnie. Przy pracy ma jakiś malutki wyciek ale to podobno nie gra roli...



Awatar użytkownika
piotrek gti_abf
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: śr lut 23, 2011 01:32
Lokalizacja: okolice Wielunia

ciężki skręt w prawo

Post autor: piotrek gti_abf » pt lut 25, 2011 01:22

A sforznie (końcówki wahaczy) na wahaczach też wymieniłeś? Jeśli wymieniłeś na jakieś badziewie np. optimal to pewnie padły. Miałem podobny przypadek- też się ciężko kręciło, wymieniłem sforznie i było git :D



kamillll
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: sob gru 18, 2010 10:16

ciężki skręt w prawo

Post autor: kamillll » pt lut 25, 2011 20:38

Sworznie też wymienione były. Wymiana nic nie pomogła więc ta opcja też odpada. Firmy niestety nie pamiętam ale starałem się brać części ze "środkowej" półki, poza tym chińszczyzny nie sprowadzają tam gdzie kupuję



ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości