Jak w temacie,
orientuje się ktoś czy po wymianie tulei belki tylnej auto inaczej stoi. Chodzi mi o prześwit oczywiście.
Czy to ma jakiś wpływ na to? I czy sprężyny do varianta są dłuższe czy tylko twardsze?
Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi.
Tuleje belki tylnej a to jak auto stoi na kołach
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: pt lis 27, 2009 16:06
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Tuleje belki tylnej a to jak auto stoi na kołach
Jak zawias był mocno wyrobiony i tuleje na max wywalone, to różnica będzie, ale w prześwicie to bez przesady , co innego jak zmienisz sprężyny ze starych na nowe, wtedy to różnicę widać gołym okiem, że auto "wyżej" stoipoziomek74 pisze:orientuje się ktoś czy po wymianie tulei belki tylnej auto inaczej stoi. Chodzi mi o prześwit oczywiście.
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: pt lis 27, 2009 16:06
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Tuleje belki tylnej a to jak auto stoi na kołach
Sęk w tym że sprężyny są nowe.
Moze jakieś lipne? Z przodu też nowe takie same i stoi dobrze.
Amortyzator mam sportowy ale wyjąłem ze śruby tak że auto stało na samej sprężynie i to samo.
Jeszcze jakieś pomysły?
Moze jakieś lipne? Z przodu też nowe takie same i stoi dobrze.
Amortyzator mam sportowy ale wyjąłem ze śruby tak że auto stało na samej sprężynie i to samo.
Jeszcze jakieś pomysły?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości