Jak wygłuszyc samochód
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Jak wygłuszyc samochód
Witam. Mam takie pytanie jak wygłuszyć samochód a mianowicie komore silnika co gdzie trzeba odkrecic zeby polazyć ta mate wygłuszajaca? I czy mozna i jak wrazie czego wygłuszyc maske dodam ze mam golfa 2 silnik 1,6 TD z 1990 r. Pozdrawiam.
Jak wygłuszyc samochód
pierwsze co to osłona pod silnik i zewnętrznie już mniej hałasu będzie
2008-2010 mk3 AAZ
2010-2011 mk3 2E
2011-2012 mk2 NZ
2011-... bora APK
2018-2019 mk3 AHU
2010-2011 mk3 2E
2011-2012 mk2 NZ
2011-... bora APK
2018-2019 mk3 AHU
Jak wygłuszyc samochód
Ok ale jaka osłona? Ta pod silnik od dołu? A z tym wygłuszeniem to Gdzie go trzeba przykleić i jak tam się dostać?
Jak wygłuszyc samochód
tak ta pod silnik od dołu
a co do wygłuszenia to tutaj jest taki temat , masz całą fotoporadę i listę materiałów jakich można użyć
http://t4-forum.pl/viewtopic.php?f=30&t=1045" onclick="window.open(this.href);return false;
a jeśli chodzi o to gdzie to już musisz kombinować sam
a co do wygłuszenia to tutaj jest taki temat , masz całą fotoporadę i listę materiałów jakich można użyć
http://t4-forum.pl/viewtopic.php?f=30&t=1045" onclick="window.open(this.href);return false;
a jeśli chodzi o to gdzie to już musisz kombinować sam
2008-2010 mk3 AAZ
2010-2011 mk3 2E
2011-2012 mk2 NZ
2011-... bora APK
2018-2019 mk3 AHU
2010-2011 mk3 2E
2011-2012 mk2 NZ
2011-... bora APK
2018-2019 mk3 AHU
Jak wygłuszyc samochód
hmm. Pierwsza myśl jaka przyszła mi do głowy na odpowiedź na twoje pytanie to : "Jak najszybciej "
Hmm, jak chodzi o wygłuszenie konkretnie samochodu to akurat u mnie poszło duuuuużo filcowej maty (poroso) i mat bitumicznych w środku. wewnątrz na caluuutką podłoge i gdzie sie jeszcze dało upchać to naupychałem - jest dużo ciszej nie czuć i nie słychać tak kamieni obijajacych sie np. o podwozie. (polecam zakup takiej na metry bierzące.. ważne zeby byłą ognio wodo i grzybo odporna ) jak chodzi o wygłuszenie komory silnika. to jest kilka rzeczy. podstawowa to wygłuszenie pod maską orginalne. ale domyślam sie że powinieneś je mieć. druga rzecz to osłona pod silnik. polecam wykonać ją samemu jeśli ma sie troszkę "smykałki" do blachy. lub kupno gotowej. (nie wiem czy te tanie osłony z allegro dużo "wygłuszą" ale napewno to coś pomoże ) --- osłona pod silnik dodaje też fakt iż silnik nie jest narażony nonstop na wodę sól śnieg brud i tym podobne sprawy, i cała komora sie tak szybko nie brudzi.
no i ostatnia rzecz to wygłuszenie ściany grodziowej(za silnikiem tam gdzie masz pompe hamulcową, osłone termiczną od turba, itp.) tutaj najprościej będzie kupić jakieś gotowe maty wygłuszające na np. allegro (nie zwykłę bitumiczne co na lalegro są po 5 zł, bo one nic raczej nie dadzą.. ! ) są one różnego typu, kolega ma takie z sreberkiem i "coś pomogły" jak chodzi o wykonanie to ceny zależne są od jakości taka jest prawda. generalnie im droższe tym lepsze (oczywiście nie chodzi mi tu o niewiadomo jakie produkty, ale jeżeli najtańszy metr kwadratowy bądź czego kosztuje 10 zł, to lepiej kupić metr czegos za 30 zł niż 3 metry tego po 10. Zazwyczaj pisze wyraźnie że są one włąsnie do komory silnika. Nie jest to tania imprezka (w stosunku do mat bitumicznych) ale stosunkowo opłacalna. Maty te muszą być temperaturo odporne, najlepiej samoprzylepne, w miare elastyczne żeby montaż nie przysporzył wiekszych kłopotów, najlepiej nie jadalne (chodzi o kuny )
przykładowa aukcja - dużo widze osób kupiło ale ja nie wiem czy ta mata coś akurat daje.. trzeba samemu sie na coś zdecydować. niestety albos tety nie mam jeszcze doswiadczeń z matami "na zewnątrz" najlepiej żeby coś nie chłoneło wilgoci, nie brudziło sie, a było w maire "grube" i "miękkie" wtedy raczej powinno tłumić hałąs jaki dobiega od silnika
http://allegro.pl/apama-mata-akustyczna ... 91201.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Hmm, jak chodzi o wygłuszenie konkretnie samochodu to akurat u mnie poszło duuuuużo filcowej maty (poroso) i mat bitumicznych w środku. wewnątrz na caluuutką podłoge i gdzie sie jeszcze dało upchać to naupychałem - jest dużo ciszej nie czuć i nie słychać tak kamieni obijajacych sie np. o podwozie. (polecam zakup takiej na metry bierzące.. ważne zeby byłą ognio wodo i grzybo odporna ) jak chodzi o wygłuszenie komory silnika. to jest kilka rzeczy. podstawowa to wygłuszenie pod maską orginalne. ale domyślam sie że powinieneś je mieć. druga rzecz to osłona pod silnik. polecam wykonać ją samemu jeśli ma sie troszkę "smykałki" do blachy. lub kupno gotowej. (nie wiem czy te tanie osłony z allegro dużo "wygłuszą" ale napewno to coś pomoże ) --- osłona pod silnik dodaje też fakt iż silnik nie jest narażony nonstop na wodę sól śnieg brud i tym podobne sprawy, i cała komora sie tak szybko nie brudzi.
no i ostatnia rzecz to wygłuszenie ściany grodziowej(za silnikiem tam gdzie masz pompe hamulcową, osłone termiczną od turba, itp.) tutaj najprościej będzie kupić jakieś gotowe maty wygłuszające na np. allegro (nie zwykłę bitumiczne co na lalegro są po 5 zł, bo one nic raczej nie dadzą.. ! ) są one różnego typu, kolega ma takie z sreberkiem i "coś pomogły" jak chodzi o wykonanie to ceny zależne są od jakości taka jest prawda. generalnie im droższe tym lepsze (oczywiście nie chodzi mi tu o niewiadomo jakie produkty, ale jeżeli najtańszy metr kwadratowy bądź czego kosztuje 10 zł, to lepiej kupić metr czegos za 30 zł niż 3 metry tego po 10. Zazwyczaj pisze wyraźnie że są one włąsnie do komory silnika. Nie jest to tania imprezka (w stosunku do mat bitumicznych) ale stosunkowo opłacalna. Maty te muszą być temperaturo odporne, najlepiej samoprzylepne, w miare elastyczne żeby montaż nie przysporzył wiekszych kłopotów, najlepiej nie jadalne (chodzi o kuny )
przykładowa aukcja - dużo widze osób kupiło ale ja nie wiem czy ta mata coś akurat daje.. trzeba samemu sie na coś zdecydować. niestety albos tety nie mam jeszcze doswiadczeń z matami "na zewnątrz" najlepiej żeby coś nie chłoneło wilgoci, nie brudziło sie, a było w maire "grube" i "miękkie" wtedy raczej powinno tłumić hałąs jaki dobiega od silnika
http://allegro.pl/apama-mata-akustyczna ... 91201.html" onclick="window.open(this.href);return false;
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=232139]Mój Biały mk2 GTD 86'[/url]
Jak wygłuszyc samochód
Ok zrozumiałem ze trzeba kupić/zrobić osłonę silnika. OK. Ale gdzie trzeba wsadzić ta mate miedzy komorę silnika a kabinę pasażerska to mnie najbardziej ciekawi i tego właśnie nie wiem i czekam na dokładna odpowiedz jak tam się dostać. A i jeszcze jedno niestety nie mam wygłuszenia maski mam goła blachę i nic więcej dlatego tez pytam czy można jakoś ja wygłuszyć? Ale dzięki za info
Jak wygłuszyc samochód
wygłuszenia wychodziły fabrycznie w maskach w niektórych modelach popatrz na allegro jakie są ceny , ale lepiej i taniej zrobić samemu
, podobnym materiałem obij tą dolną osłone silnika
, podobnym materiałem obij tą dolną osłone silnika
2008-2010 mk3 AAZ
2010-2011 mk3 2E
2011-2012 mk2 NZ
2011-... bora APK
2018-2019 mk3 AHU
2010-2011 mk3 2E
2011-2012 mk2 NZ
2011-... bora APK
2018-2019 mk3 AHU
Jak wygłuszyc samochód
Patrzyłem na allegro i nic takiego nie ma do maski. Ale wciąż czekam na odpowiedz jak wygłuszyć samochód miedzy komora silnika a kabina?
Jak wygłuszyc samochód
A po co zakładasz znów taki sam temat skoro otrzymałeś już odpowiedź? http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=143&t=380286" onclick="window.open(this.href);return false;
www.proturbo.com.pl
Jak wygłuszyc samochód
wygłuszenie maski wygląda mniej-więcej tak :
http://allegro.pl/golf-ii-diesel-wyglus ... 82504.html" onclick="window.open(this.href);return false;
myślę że zrobić je będzie ciężko...
obecnie na allegro nie ma żadnego to prawda. napisz na giełdzie w "kupię" że chcesz takowe zakupić. (trzeba sie liczyć z kosztem około 50 pln) trzeba do jego montażu chyba 5 drutów takich i trzy spinki (choć bez nich też sie obejdzie)
Ogółem każdy diesel miał takie wygłuszenie - dziwne że twój nie ma (pewnie zjadły je kuny i ktoś zdjoł bo wisiało...)
Pytasz o wygłuszenie na ścianie grodziowej. gdzie je nalezy założyć o tutaj widać - element 5a zaznaczony:
http://naforum.zapodaj.net/c439f08e7885.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
jak sie tam dostać ? nie będzie lekko troche trzeba sie nagimnastykować ale napewno sie da. kupić orginalnego z innego golfa nie kupisz (wystepowało bardzo rzadko) lecz wygłuszenie tej sciany zostaw sobie na koniec. zacznij od tego pod maską, później zakładaj osłonę silnika. Ponieważ wygłuszenie ściany grodziowej znajduje sie też od wewnątrz - pod deską rozdzielczą i ono spełnia juz jakąs funkcję. a twoja maska w tej chwili najbardziej hałasuje.
osłona pod silnik wygląda mniejwięcej tak:
http://allegro.pl/oslona-pod-silnik-vol ... 02802.html" onclick="window.open(this.href);return false;
wymiary takiej osłony też są gdzieś na forum (oczywiście +/-) sam takową będe robił z blachy do siebie, do tego plastiku nie jestem zbytnio przekonany
kolego Miętus89 - a czym obić osłone pod silnik ??(oczywiscie obić materiałem trzeba stronę "od silnika" ) w sumie na ten pomysł nie wpadłem żeby potem ją jeszcze obić jakimś materiałem. problem tkwi w tym jakim bo jest kilka wymogów któe musi spełnić - musi naprawde mieć dobry klej żeby sie trzymało dobrze, wykazywać odpornośc na temp. zanieczyszczenia, olej, wode, sól, brud i w ogóle wszystko. żeby nie kumulował wilgoci i tp.a przy okazji jeszcze wygłuszał. robiłeś tak u siebie dało to coś ? zdawało egzamin?.
http://allegro.pl/golf-ii-diesel-wyglus ... 82504.html" onclick="window.open(this.href);return false;
myślę że zrobić je będzie ciężko...
obecnie na allegro nie ma żadnego to prawda. napisz na giełdzie w "kupię" że chcesz takowe zakupić. (trzeba sie liczyć z kosztem około 50 pln) trzeba do jego montażu chyba 5 drutów takich i trzy spinki (choć bez nich też sie obejdzie)
Ogółem każdy diesel miał takie wygłuszenie - dziwne że twój nie ma (pewnie zjadły je kuny i ktoś zdjoł bo wisiało...)
Pytasz o wygłuszenie na ścianie grodziowej. gdzie je nalezy założyć o tutaj widać - element 5a zaznaczony:
http://naforum.zapodaj.net/c439f08e7885.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
jak sie tam dostać ? nie będzie lekko troche trzeba sie nagimnastykować ale napewno sie da. kupić orginalnego z innego golfa nie kupisz (wystepowało bardzo rzadko) lecz wygłuszenie tej sciany zostaw sobie na koniec. zacznij od tego pod maską, później zakładaj osłonę silnika. Ponieważ wygłuszenie ściany grodziowej znajduje sie też od wewnątrz - pod deską rozdzielczą i ono spełnia juz jakąs funkcję. a twoja maska w tej chwili najbardziej hałasuje.
osłona pod silnik wygląda mniejwięcej tak:
http://allegro.pl/oslona-pod-silnik-vol ... 02802.html" onclick="window.open(this.href);return false;
wymiary takiej osłony też są gdzieś na forum (oczywiście +/-) sam takową będe robił z blachy do siebie, do tego plastiku nie jestem zbytnio przekonany
kolego Miętus89 - a czym obić osłone pod silnik ??(oczywiscie obić materiałem trzeba stronę "od silnika" ) w sumie na ten pomysł nie wpadłem żeby potem ją jeszcze obić jakimś materiałem. problem tkwi w tym jakim bo jest kilka wymogów któe musi spełnić - musi naprawde mieć dobry klej żeby sie trzymało dobrze, wykazywać odpornośc na temp. zanieczyszczenia, olej, wode, sól, brud i w ogóle wszystko. żeby nie kumulował wilgoci i tp.a przy okazji jeszcze wygłuszał. robiłeś tak u siebie dało to coś ? zdawało egzamin?.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=232139]Mój Biały mk2 GTD 86'[/url]
Jak wygłuszyc samochód
OK osłonę będę miał załatwiona. Ale od której strony dostać się do tej ściany działowej? Bo ściągać deskę rozdzielcza to trochę kłopot a od strony silnika to jak? A jak bym samemu maskę wygłuszył Armaflexem? Używał ktoś tego do maski?
Jak wygłuszyc samochód
nie nie nie zrozumiałeś mnie do końca, pod deską rozdzielcza jest juz wygłuszenie fabryczne i tam nic już raczej nie dołożysz. chyba że jeszcze coś tam pod pedały pod podłoge kierowcy/pasażera troche filcu by wlazło (możliwe ze poprzedniego juz nie ma - wyjęty przez poprzednich włąscicieli bo np. był zamoczony - wtedy trzeba zniwelować powodzie jakie ogarniają naszą golfine) ale to nei ma sensu.
Armaflex ? nie stosowałem ale z tego co czytam na googlach to ma własciwości izolujące temperaturowo. a nie dźwiękowo.. więc nie wiem jak sie to sprawdzi - ja bym na twoim miejscu objechał pobliskie szroty i zobaczył czy nei ma aby gdzieś jakiegos golfa. w diesluz coby wygłuszenie maski z niego wytargać. a jak nie to dział kupię - lub czekać aż ktos bedzie miał na sprzedaz - zdarza sie że ktoś ma (sam miałem ze dwa takie na sprzedaz ale to juz daaawno temu) ciężko zdobyc niepogryznione i nie podarte i nie pozalewane olejem. ale sie da
od strony silnika no to tak zakłądać jak sie tylko da. najlepiej wjechać gdzieś na kanał - od spodu częśc mat przykleić a reszte od góry troche sie nagimnastykowac. ale idzie tam dojść napewno, bo całą tylnią ściane czyściłem niedawno co bez wyciągania silnika
Armaflex ? nie stosowałem ale z tego co czytam na googlach to ma własciwości izolujące temperaturowo. a nie dźwiękowo.. więc nie wiem jak sie to sprawdzi - ja bym na twoim miejscu objechał pobliskie szroty i zobaczył czy nei ma aby gdzieś jakiegos golfa. w diesluz coby wygłuszenie maski z niego wytargać. a jak nie to dział kupię - lub czekać aż ktos bedzie miał na sprzedaz - zdarza sie że ktoś ma (sam miałem ze dwa takie na sprzedaz ale to juz daaawno temu) ciężko zdobyc niepogryznione i nie podarte i nie pozalewane olejem. ale sie da
od strony silnika no to tak zakłądać jak sie tylko da. najlepiej wjechać gdzieś na kanał - od spodu częśc mat przykleić a reszte od góry troche sie nagimnastykowac. ale idzie tam dojść napewno, bo całą tylnią ściane czyściłem niedawno co bez wyciągania silnika
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=232139]Mój Biały mk2 GTD 86'[/url]
Jak wygłuszyc samochód
Aha. Czyli deski nie ruszac ok rozumiem a od strony maski od gory silnika czyli wszedzie dam gdzie sie da za turbina? a pod tym podszybiu da rade to jakos zdjac ten plastik? A i jak sie dostac do podłogi? pod pedały tak jak pisałes? Dzieki za udzielanie dobrych wskazówek
Jak wygłuszyc samochód
tak deski nie ruszaj. zostaw ją biedną w spokoju, plastikz podszybia da się zdjąć ale nie ma potrzeby - tam nie ma sensu raczej wkładać żadnych wygłuszeń.
ściana grodziową jest właśnie "za turbem" tylko to co tam wkładasz obowiązkowo ma być temperaturo odporne !!!! coby nie było pożaru żadnego. a przy turbinie jest osłona termiczna aluminiowa. uważaj żeby jej nie połamać po latach często uchwyty górne mają dosyć. w zasadzie tylko ją musisz zdjąć w celu przyklejenia np. mat - tych co przykładowo pokazałem z allegro. Masz zanzaczone dokłądnie gdzie ta amta ma byc przyklejona:
jak zobaczyć czy masz coś pod dywanem pod podłogą ? najprościej będzie zdjąć osłonę progu zewnętrzną plastikową (uwaga trzeba to robic dość delikatnie - spinki lubia sie urwać - często potem ktoś to przykręca na wkrętach ) i zobaczyć czy "pod nogami" jest coś pomiędzy nasza wykłądzinką a blachą. (u kolegi były jakies niemieckie gazety... ehh.. ) jeżeli jest tam jakiś filc to odpuścić temat. jak nie ma to sprawdzić czy jest tam sucho - nie ma rdzy czy wszystko zdrowe rozebrać bardziej oczywiście - trzeba uszczelkę trochę podważyć, i pare takich palstikowych czopków odkrecić za pedałami. wszystko co trzyma wykładzine. może sie zdarzyc ze nawet półka może ją trzymać.. no i jak nie ma tam nic to mozna wpakowac tam mate filcową. napewno warto to zrobić jak nie ma tam nic bo ktos poprzednio to wytargał. napewnoz robis ie troszke ciszej w aucie (nawet nie koniecznie od strony hałąsu silnika, ale np. przejazd po kałużach gdy woda uderza "pod nogami" nie dosc ze bez tych mat dosc czuc to jeszcze słychać. z matami jest super. tylko nie przesadzać bo dywan może potem być "zaduży"
ściana grodziową jest właśnie "za turbem" tylko to co tam wkładasz obowiązkowo ma być temperaturo odporne !!!! coby nie było pożaru żadnego. a przy turbinie jest osłona termiczna aluminiowa. uważaj żeby jej nie połamać po latach często uchwyty górne mają dosyć. w zasadzie tylko ją musisz zdjąć w celu przyklejenia np. mat - tych co przykładowo pokazałem z allegro. Masz zanzaczone dokłądnie gdzie ta amta ma byc przyklejona:
jak zobaczyć czy masz coś pod dywanem pod podłogą ? najprościej będzie zdjąć osłonę progu zewnętrzną plastikową (uwaga trzeba to robic dość delikatnie - spinki lubia sie urwać - często potem ktoś to przykręca na wkrętach ) i zobaczyć czy "pod nogami" jest coś pomiędzy nasza wykłądzinką a blachą. (u kolegi były jakies niemieckie gazety... ehh.. ) jeżeli jest tam jakiś filc to odpuścić temat. jak nie ma to sprawdzić czy jest tam sucho - nie ma rdzy czy wszystko zdrowe rozebrać bardziej oczywiście - trzeba uszczelkę trochę podważyć, i pare takich palstikowych czopków odkrecić za pedałami. wszystko co trzyma wykładzine. może sie zdarzyc ze nawet półka może ją trzymać.. no i jak nie ma tam nic to mozna wpakowac tam mate filcową. napewno warto to zrobić jak nie ma tam nic bo ktos poprzednio to wytargał. napewnoz robis ie troszke ciszej w aucie (nawet nie koniecznie od strony hałąsu silnika, ale np. przejazd po kałużach gdy woda uderza "pod nogami" nie dosc ze bez tych mat dosc czuc to jeszcze słychać. z matami jest super. tylko nie przesadzać bo dywan może potem być "zaduży"
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=232139]Mój Biały mk2 GTD 86'[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości